Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، سردار حسین اشتری،فرمانده کل انتظامی کشور در ادامه سفر خود به استان خوزستان در جمع خبرنگاران گفت: : هدف از این بازدید نظارت بر فعالیت های نیروهای انتظامی این استان بود و بر اساس بازرسی های صورت گرفته وضعیت مرزهای خشکی و دریایی استان خوزستان خوب است و و نیروهای مرزبانی و دریابانی اقدامات خوبی را انجام داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اشاره به تلاش ها برای افزایش تجهیزات و نیروی انسانی انتظامی در این استان افزود: مجموعه فرماندهی انتظامی خوزستان در سطح استان و شهرستان‌ها اقدامات خوبی در راستای امنیت پایدار داشته و با اقتدار، برنامه‌ریزی و هوشمندی با جرایم برخورد کرده و خدمات خوبی به شهروندان داده اند.

سردار اشتری در خصوص منع تردد های شبانه و محدودیت های کرونا با تاکید بر اینکه هر تصمیمی که در ستاد ملی مقابله با کرونا گرفته شود مجری قانون هستیم، اظهار داشت: مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا بوده و تا زمانی که مصوب است ما بر اساس قانون باید آن را اجرا کنیم.

فرمانده ناجا از پیگیری ها و ارائه درخواست برای افزایش دوربین های سطح شهرستان ها به مجلس شورای اسلامی، شهرداری‌ها و وزارت راه خبر داد.

 سردار اشتری در دیدار با جمعی از خانواده شهدا در استان خوزستان بیان کرد: خانواده هاي معظم شهدا سنگرداران شهادت و مرزداران فضيلت هستند و تكريم و خدمت به خانواده هاي شهدا كه بي منت عزيزان خود را در راه انقلاب واسلام هديه دادند افتخار است و باید قدردان آن ها بود.

او تصريح کرد :اكنون وظيفه همه جامعه است تا با ادامه راه شهيدان و پيروي از ولايت فقيه سهم خود را ايفا كنند.

سردار اشتری در این سفر از خانواده شهیدان اخیر نیروی انتظامی خوزستان مالک رسولی نیک، سجاد دالمن ومهدی آزمون تجلیل کرد.

او در پایان گفت: اینکه تصور شود این استان نا امن است صحیح نیست وبررسی ها و آمارها نشان از کاهش ۵۰ درصدی جرایم در این استان نسبت به استان های دیگر دارد.

انتهای پیام  / ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مرزبانان نیروی انتظامی خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۹۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جسدی بعد از ۲۵ روز در نی‌ریز کشف شد

ایسنا/فارس فرمانده انتظامی نی‌ریز از کشف جسدی بعد از ۲۵ روز در این شهرستان خبر داد و گفت: قاتل و همدستش که اقدام به قتل برادرشان کرده بودند در این شهرستان دستگیر و روانه زندان شدند.

عظیم‌الله کرمی امروز، ۱۳ اردیبهشت با اعلام این مطلب بیان کرد: ماموران پلیس استهبان حین گشت‌زنی و اخبار واصله مطلع شدند که جسد فردی مذکر در اطراف باغات مدفون شده است که سریعا به محل مذکور اعزام و آن را مورد بررسی قرار دادند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه و شناسایی جسد و تحقیقات تخصصی مشخص شد که مقتول ۴۴ ساله در فروردین‌ماه سال جاری به دلیل اختلافات خانوادگی با برادر خود درگیر و به قتل رسیده است.

فرمانده انتظامی نی‌ریز ادامه داد: کارآگاهان تحقیقات خود را آغاز و موفق شدند قاتل ۳۹ ساله به همراه دیگر برادرش که در انتقال جسد با وی همکاری داشته را شناسایی و با اقدامات فنی آنان را دستگیر کنند.

کرمی با بیان اینکه متهمین علت و انگیزه قتل را اختلافات خانوادگی اعلام کردند، گفت: قاتل و همدستش برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

این مقام انتظامی به شهروندان توصیه کرد تا در اختلافات فی مابین به مراجع قانونی مراجعه نمایند و با سعه صدر و گذشت در حق همدیگر از اینگونه حوادث ناگوار که مضرات جبران‌ناپذیر برای خانواده‌ها به دنبال دارد، جلوگیری کنند.  

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سردار رادان: قرائت قرآن از زنان مکشوفه حجاب را نشان می دهند/ این تفکر حتی برخی افراد حزب اللهی را تحت تاثیر قرار داده و تصاویر آن دست به دست می‌شود
  • جسدی بعد از ۲۵ روز در نی‌ریز کشف شد
  • تجلیل ساوجی‌ها از اجرای طرح نور توسط پلیس
  • شمش‌های مسی قاچاق در ساری توقیف شد
  • توقیف شمش‌های مسی قاچاق در ساری
  • قدردانی ساوجی‌ها از اجرای طرح نور
  • سومین یادواره ۳۵۷ شهید گتوند برگزار گردید
  • کشف ۳۰ کیلوگرم موادمخدر شیشه در مرز ارومیه
  • دستگیری کلاهبرداران ۲۰۰ میلیاردی در دیواندره
  • درگیری ۲ همکلاسی در شوش منجر به قتل شد