Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، قاسمعلی خدابنده ،مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در آیین نمادین استانی بیست و چهارمین دوره انتخابات شورا‌های دانش آموزی استان به میزبانی آموزش و پرورش ناحیه چهار مشهد مقدس گفت: شورا‌های دانش آموزی بازوان توانمند اجرایی مدیران مدارس هستند که می‌توانند در تصمیم سازی، تصمیم گیری، اجرای برنامه‌ها و همچنین نظارت بر اجرای برنامه‌ها نقشی موثر ایفا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه خودباوری، اعتماد به نفس، اعتقاد به توانمندی‌ها و در معرض رأی دیگران قراردادن خود، گام بسیار مهمی در فرآیند انتخابات شورا‌های دانش آموزی است افزود: رهنمون ساختن دانش آموزان به مراتبی از حیات طیبه و تربیت دانش آموزانی متعهد، مسئولیت پذیر، مؤمن، صادق و درست کار رسالت دستگاه تعلیم و تربیت بر مبنای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی با بیان اینکه هر دانش آموز بایستی عهده دار یک نقش در مدرسه باشد تا اندوخته و تجربه مناسبی برای حضور فعال و موفق در جامعه داشته باشد،ادامه داد: با توجه به اینکه مخاطب مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی نوجوان و جوانان هستند شورا‌های دانش آموزی می‌توانند طلایه داران تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی باشند.

بیشتر بخوانید

افزایش ۵.۵ درصدی تعداد دانش‌‎آموزان خراسان رضوی

خدابنده با بیان اینکه شورا‌های دانش آموزی فرصتی مغتنم برای تربیت دانش آموزانی قانون مدار، جامعه پذیر و مشارکت پذیر است، بیان کرد: شورا‌های دانش آموزی بازوان توانمند اجرایی مدیران مدارس هستند که می‌توانند در تصمیم سازی، تصمیم گیری، اجرای برنامه‌ها و همچنین نظارت بر اجرای برنامه‌ها نقشی موثر ایفا کنند.

او  با بیان اینکه شورا‌های دانش آموزی پل ارتباطی میان عوامل اجرایی مدرسه و دانش آموزان هستند که نقش موثری در مدیریت مشارکتی مدارس دارند تصریح کرد: دانش آموزان استان خراسان رضوی همه ساله در مجلس شورای دانش آموزی کشور نقش آفرین بوده اند.

سیدجواد قوامی نژاد، مدیر آموزش و پرورش ناحیه چهار مشهد مقدس در این مراسم با بیان اینکه شورا‌های دانش آموزی طلایه داران تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی هستند، گفت: در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که مخاطب اصلی آن جوانان هستند نوعی امید آفرینی مومنانه نسبت به آینده انقلاب اسلامی نهادینه شده است.

او با بیان اینکه محوری‌ترین اصل بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تکریم و تعظیم همه ملت ایران است افزود: در این بیانیه ضمن تأکید بر چهار شعار استقلال، آزادی، عدالت و معنویت، چهار شعار اساسی اخلاق، عزت، عقلانیت و برادری نیز مطرح شده است.

همچنین مجید دبیریان رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه شورا‌ها نقطه اوج تجلی، مشارکت، نقش آفرینی و تاثیرگذاری در ساخت کشورمان هستند گفت: امروز به برکت رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و در پرتو بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی موجی در کشور ایجاد شده است که یک گذار و انتقال مسئولیت را از باتجربه‌ها به جوانان رقم زده است.

او  افزود: انتخابات شورا‌های دانش آموزی تجربه خوب و موفقی برای مشارکت و نقش آفرینی دانش آموزان در آینده جامعه به حساب می‌آید.

انتهای پیام//ع. م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای دانش آموزی آموزش و پرورش انتخابات شوراهای دانش آموزی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی شورا ها شورا های دانش آموزی اجرای برنامه ها آموزش و پرورش دانش آموزان خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۹۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان و کارگران بازوان حرکت جامعه در مسیر توسعه هستند

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت روز کارگر و روز معلم بیانیه‌ای صادر کرد.

 متن بیانیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

گرامیداشت روزمعلم و روزجهانی کار و کارگرپیشرفت، رشد و تعالی نشأت گرفته از پویایی فکر و گسترش اندیشه‌ورزی ومجاهدت برای تحقق آنهاست. در هر جامعه‌ای که از فرصت فکر، اندیشۀ معلم و استاد و بازوی هنرمند کارگران بهتر استفاده شود؛ توسعه و پیشرفت، رونقی مضاعف خواهد یافت. تاریخ گواه ماندگاری آثار علمی اندیشمندان وآثارعملی تلاشگران عرصه کار و تولید است و این دو قشر زمان‌شناس و آینده‌ساز، مجاهدانی دلسوز برای سعادت و نیک بختی بشر محسوب می‌شود.

معلمین و کارگران ایران اسلامی، بازوان حرکت جامعه در مسیر توسعه بوده و با تبلور اراده در قالب تلاش، کوشش و مجاهدت به نماد عملی 'ما می‌توانیم' مبدل شده‌اند.

حمایت از این دو قشر بسترساز تحقق شعار سال، موجب جهش تولید خواهد شد.

روز جهانی کار و کارگر و روز معلم، ملازمت «علم و عمل» در تحقق آرمان‌های بلند و روز تبلور همبستگی سراسری و همدلی، مشارکت و اعتلای حیات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید آیت الله دکتر مرتضی مطهری، روز ۱۲ اردیبهشت را به تمامی کارگران سخت کوش و معلمان دلسور تبریک و تهنیت می‌گوید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • دیدار تیم والیبال دانش‌آموزی با رهبر انقلاب+ عکس
  • دیدار تیم والیبال دانش‌آموزی با رهبر انقلاب
  • صبح امروز؛ دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب
  • معلمان و کارگران بازوان حرکت جامعه در مسیر توسعه هستند
  • تدوین برنامه‌های اجرایی شعار امسال در کار‌های عمرانی مازندران
  • دستان هنرآفرین دانش‌آموزی
  • کارگران بازوان توانمند جامعه‌
  • اردوگاه دانش آموزی با منظر گردشگری مقاومت در بوشهر احداث شود
  • برپایی کلاس درس دانش آموزان فلسطینی در چادرها
  • دوره آموزشی مدیران دبیرستان‌های شبانه‌روزی غرب کشور در سنندج