Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- سازمان امور اسرا و آزادگان فلسطینی، رژیم اشغالگر صهیونیستی را به خودداری عمدی از دادن خدمات پزشکی به اسرای فلسطینی بیمار در زندان عسقلان متهم کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا، سازمان امور اسرا و آزادگان فلسطینی، رژیم اشغالگر صهیونیستی را به خودداری عمدی از دادن خدمات پزشکی به اسرای فلسطینی بیمار در زندان عسقلان متهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وبسایت خبری العهد گزارش داد رژیم اشغالگر صهیونیستی به عمد از خدمات رسانی به اسرای فلسطینی بیمار در عسقلان خودداری می‌کند. سازمان امور اسرا و آزادگان فلسطینی در گزارشی اعلام کرد اداره امور زندان‌های رژیم اشغالگر درخصوص اوضاع زندانیان بیمار و مجروحان تعلل می‌کند و آشکارا مرتکب تخلفات پزشکی و برنامه ریزی شده می‌شود، اقدامی که باعث تشدید و گسترش بیماری‌ها در زندان‌ها شده است.
این سازمان بارزترین موارد بیماران را در زندان عسقلان مستند کرده است، از جمله پرونده ناصر ابوحامد (49 ساله) از اردوگاه العماری در رام الله که بعد از شروع درد‌های شدید قفسه سینه و سرفه‌های شدید اغلب دچار تهوع می‌شود و وضعیتش به طور قابل توجهی بدتر شده و اخیراً تحت عمل جراحی قرار گرفته و 10 سانتی متر از ریه چپش برداشته و مشخص شده است که یک تومور سرطانی بدخیم دارد. وی به پیگیری شدید پزشکی نیاز دارد.
یاسر ربایعه اهل العیزریه محکوم به حبس ابد، 10 سال است که از سرطان روده بزرگ رنج می‌برد و تحت عمل جراحی قرار گرفته و 8 جلسه شیمی درمانی شده است.
محمد براش اسیر دیگر فلسطینی نابینا شده است و مشکلات شنوایی دارد. پای چپ او قطع شده و از کلسترول خون بالا و سایر مشکلات سلامتی رنج می‌برد و به عمل جراحی گوش نیاز دارد. اما درمانگاه زندان وقت معاینه برایش تعیین نمی‌کند.
مدیریت زندان عسقلان از اقدامات درمانی برای برخی اسرای فلسطینی نظیر حسن بحرالدم، نصر ناجی ابو حمید، زید یونس، محمد یزن سمارو، عثمان ابوخرج، موفق عروق، ممدوح عمرو، طیون عبدالهادی طیون، خلیل ابو آرام، رمزی براش و محمد براش خودداری و صرفا برای آن‌ها مسکن تجویز می‌کند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: صهیونیست اسیران فلسطینی اسرای فلسطینی زندان عسقلان رژیم اشغالگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۰۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فشار نظامی به حماس شکست خورده است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، پس از گذشت کمتر از یک ساعت از انتشار ویدیو اسیران صهیونیست از سوی قسام، خانواده‌های اسیران صهیونیست به آن واکنش نشان دادند و اثرگذاری این ویدیو آشکار شد.

خانواده اسیران صهیونیست نزد مقاومت فلسطین در غزه در واکنش به این ویدیو اعلام کردند: اسراییل باید میان ورود به رفح یا توافق یکی را انتخاب کند. جنگ و پرداخت هزینه باید پایان یابد. ورود به رفح به مثابه قربانیان بیش‌تر است.

این شهرک‌نشینان اذعان کردند: فشار نظامی بر حماس شکست خورده است و ما باید روشمان را تغییر بدهیم.

در ادامه واکنش خانواده اسیران صهیونیست آمده است: کوتاهی در حق اسیران جنایت کابینه علیه اسراییلی‌ها است. ما خواهان توقف جنگ و آزادی اسیران هستیم. جنگ را برای بازگرداندن فرزندانمان متوقف کنید. اسراییل باید میان اسیران و تداوم جنگ یکی را انتخاب کند.

شهرک‌نشینان صهیونیست اعلام کردند: باید برای موضوع آزادی اسیران و نجات جان آنان اقدام شود. نتانیاهو توافق‌های آزادی اسیران را یکی پس از دیگری به شکست کشانده است. گانتز و آیزنکوت باید مانع از تداوم اقدامات کابینه نتانیاهو شوند. به گانتز و آیزنکوت می‌گوییم که خون هر اسیری که مرده از غزه بازگردد به گردن شما است.

خانواده‌های اسیران صهیونیست تاکید کردند: زمان اسیران در حال پایان است، اما نتانیاهو و کابینه‌اش این اسراییلی‌ها را به حال خود رها کرده‌اند. ما شاهد آن بوده‌ایم که نتانیاهو هر احتمالی برای دستیابی به توافق را در راستای منافع شخصی‌اش خراب می‌کند.

این شهرک‌نشینان صهیونیست در ادامه واکنش خود به ویدیو جدید قسام افزودند: ما از اعضای کابینه می‌خواهیم که با توقف جنگ بهای لازم را بپردازند و فرزندان ما را بازگردانند. عملیات نظامی در رفح به کشتار شمار بیش‌تری از اسیران می‌انجامد. وظیفه کابینه بازگرداندن تمامی اسیران است.

کد خبر 6090381

دیگر خبرها

  • تداوم تظاهرات شهرک‌نشینان علیه «نتانیاهو»
  • شهادت اسیر فلسطینی ۱۰ روز بعد از بازداشت توسط نظامیان صهیونیست
  • تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات
  • تظاهرات هزاران شهرک‌نشین علیه نتانیاهو در تل‌آویو
  • شهادت ۲۷ فلسطینی در حمله به منازل فلسطینیان نوار غزه
  • فشار نظامی به حماس شکست خورده است
  • موضع‌گیری جدید «بایدن» درباره اسیران صهیونیست
  • اسیر صهیونیست: احساس می‌کنیم ما را رها کرده‌اید+ فیلم
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در منطقه محروم بارز و شوارز