Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر برنامه ریزی آموزش عالی وزارت علوم در رابطه با برگزاری امتحانات دانش آموزان گفت: تمام تلاش وزارت علوم برگزاری آزمون‌ها به صورت حضوری است.

خبرگزاری میزان _ باشگاه خبرنگاران نوشت: محمدرضا آهنچیان با اشاره به اینکه تمام تلاش وزارت علوم برگزاری آزمون‌ها به صورت حضوری است، اظهار کرد: امیدواریم وضعیت ثباتی که در کشور وجود دارد، به همین شکل باقی بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل دفتر برنامه ریزی آموزش عالی وزارت علوم با اشاره به اینکه امتحانات پایان ترم برای تمام مقاطع دانشگاهی حضوری خواهد بود، گفت: بر اساس تقویم آموزشی سال جاری، پایان نیمسال در همه دانشگاه‌ها یکسان نخواهد بود؛ امتحانات از حدود ۱۰ دی ماه آغاز و تا آخر دی ماه ادامه دارد و نیمسال دوم از اواسط بهمن ماه آغاز خواهد شد.

آهنچیان درباره واکسیناسیون دانشجویان بیان کرد: بالای ۹۰ درصد اعضای هئیت علمی واکسینه شدند و دانشجویان دکتری بالای ۷۰ درصد دوز اول را تزریق کردند، اینکه چه تعداد از دانشجویان دو دوز را تزریق کردند، اطلاعاتی در دست نداریم.

او تصریح کرد: دانشجویی که واکسن نزده باشد، نمی‌تواند در کلاس‌ها شرکت کند، تضمینی وجود ندارد برای افرادی که واکسن نزدند بتوانند در دانشگاه‌ها حضور پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: مهم‌ترین دغدغه دانشگاه‌ها برای آموزش حضوری چیست؟

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

برچسب ها: دانشجویان امتحانات دانشگاه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دانشجویان امتحانات دانشگاه وزارت علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۰۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت

ایسنا/بوشهر  مدیر کل آموزش و پرورش بوشهر گفت: همه مدارس استان تا ۱۹ اردیبهشت به آموزش ادامه می‌دهند و از مدیران مدارس خواسته شده تا آموزش‌ها تا تاریخ مذکور ادامه داشته باشد.

علی موحدی افزود: دانش‌آموزان پایه‌های اول تا پنجم ابتدایی تا نوزدهم اردیبهشت و دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی که دو امتحان هماهنگ کشوری دارند تا هشتم خرداد در مدارس حضور خواهند داشت.

 وی با بیان این‌که امتحانات پایه متوسطه اول از نوزدهم اردیبهشت آغاز می‌شود، اضافه کرد: به مدیران مدارس متوسطه اول اعلام شده دو روز قبل‌از شروع امتحانات یعنی از هفدهم اردیبهشت کلاس‌های درس تعطیل تا دانش‌آموزان برای شرکت در امتحانات آماده شوند.

 مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر عنوان کرد: امتحانات دانش‌آموزان پایه متوسطه اول تا ۱۳ خرداد ادامه دارد.

 وی گفت: کلاس‌های درس دانش‌آموزان متوسطه دوم (پایه‌های ۱۰، ۱۱ و ۱۲) هم تا نوزدهم اردیبهشت دایر است و بعد از آن باید برای شرکت در امتحانات نهایی که به صورت هماهنگ کشوری است، آماده شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت
  • حوزه نظارت بر کیفیت آموزش دانشگاهی در قزوین احیا شد
  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌
  • سؤالات امتحانات نهایی سخت بوده است؟
  • حوزه ارزیابی و نظارت بر کیفیت آموزش عالی در قزوین احیا شد
  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز
  • برگزاری جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی