Web Analytics Made Easy - Statcounter

پنجمین وبینار از سلسله وبینارهای تحول دیجیتال در صنعت بیمه روز دوشنبه ۱۷ آبان‌ماه ۱۴۰۰ برگزار شد. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط‌عمومی بیمه ملت،در وبینار پنجم، موضوع تحول دیجیتال و شبکه فروش در صنعت بیمه مورد بحث و بررسی قرار گرفت. این نشست با حضور بهمن سوری دبیر کارگروه شبکه فروش سندیکای بیمه‌گران ایران، عباس رجبی رییس کانون سراسری انجمن‌های صنفی نمایندگان بیمه دانا، حامد ولی‌پوری مدیرعامل استارتاپ‌های بیمیتو و ازکی، بهاره شریفیون مدیرعامل استارتاپ بیمه دات‌کام و هاشم برزگر مدیر بیمه‌های زندگی بیمه ملت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، در این نشست که در قالب پنل برگزار و از طریق لایو اینستاگرام شرکت بیمه ملت، پژوهشکده بیمه و مرکز نوآفرینی پلنت در دسترس عموم قرار گرفت؛ دبیر کارگروه شبکه فروش سندیکای بیمه‌گران ایران به اهمیت گفتمان‌سازی و نشستن دور یک میز برای جلوگیری از تقابل بازیگران جدید صنعت و شبکه فروش فعلی صنعت بیمه پرداخت.

بهمن سوری به نقش و اهمیت شبکه فروش فعلی صنعت بیمه در توسعه بیمه در کشور پرداخت و توسعه بیمه را در گرو حضور آنها در اکوسیستم بیمه دانست.

سوری تاکید کرد که بازی در عصر دیجیتال می‌تواند از یک بازی برد-باخت (Win-lose) به یک بازی تبدیل شود که همه طرف‌های ذی‌نفع برنده شوند.

رییس کانون سراسری انجمن‌های صنفی نمایندگان بیمه دانا نیز تاکید کرد: شبکه فروش صنعت بیمه مخالفتی با استفاده از فناوری و پیاده‌سازی تحول دیجیتال در صنعت بیمه ندارد اما نظارت بیشتر در این حوزه بسیار مهم است.

عباس رجبی در ادامه به انتظارات صنعت بیمه از حضور استارتاپ‌ها/اینشورتک‌ها پرداخت و بیان کرد: انتظار می‌رفت که با حضور بازیگران استارتاپی به این صنعت، محصولات و خدمات جدیدی وارد صنعت بیمه شود و تمرکز این استارتاپ‌ها برای توسعه فروش سایر بیمه‌ها باشد.

رجبی بر اهمیت شبکه فروش برای شرکت‌های بیمه تاکید کرد و افزود: برای تحقق اهداف تعیین شده در چشم‌انداز 1404 و رسیدن به ضریب‌نفوذ بیمه 7 درصدی، شایسته است که از شبکه فروش شرکت‌ها حمایت شود.

مدیرعامل استارتاپ‌های بیمیتو و ازکی نیز در بخش دیگری از این نشست، به لزوم توسعه شبکه فروش آنلاین در راستای تحول تکنولوژی پرداختو گفت:نقطه شروع این امر، تغییر رفتار مشتری در دنیای جدید است.

حامد ولی‌پوری اظهار کرد: علی‌رغم ظهور فناوری‌های جدید در صنعت بیمه در دنیا، این صنعت ساختار سنتی خود را حفظ کرده است ولی می‌دانیم که در صنعت بیمه کشور نیز این تحول رخ خواهد داد.

وی آینده صنعت بیمه را در گرو استفاده از فناوری‌های هوش مصنوعی و کلان داده دانست و ادامه داد: این مهم، می‌تواند به تحول سیستم‌های ارزیابی و پرداخت بیانجامد.

ولی‌پوری در بخش دیگری از سخنانش، به جذب سرمایه‌گذار خارجی توسط استارتاپ‌ها پرداخت و بیان کرد: بخش زیادی از این سرمایه بابت تبلیغات صرف می‌شود که در این تبلیغات بر توسعه فرهنگ بیمه تاکید ویژه‌ای شده است.

مدیرعامل استارتاپ بیمه دات‌کام نیز، در ابتدا موضوع تحول دیجیتال را مدنظر قرار داد و با دووجهی خواندن موضوع دیجیتالی‌سازی گفت: این اتفاق، در صورت پیاده‌سازی درست، نتایج شگفت‌انگیزی را به دنبال خواهد داشت و در صورت شکست نیز صدمات زیادی را به همراه می‌آورد.

بهاره شریفیون فناوری را در عصر دیجیتالی فراتر از یک توانمندساز دانست و تاکید کرد: در عصر دیجیتال، فناوری همه چیز است.

وی به ورود فناوری در لایه‌های مختلف زنجیره ارزش شرکت‌های بیمه پرداخت و افزود: این فناوری‌ها، در حال دگرگونی زنجیره ارزش بیمه با تاکید بر حوزه پرداخت خسارت‌ است.

شریفیون در پایان سخنان خود، به بررسی فرصت‌ها و چالش‌های شبکه فروش سنتی و شبکه فروش نوین پرداخت.

هاشم برزگر مدیر بیمه‌های زندگی بیمه ملت نیز به عنوان رئیس پنل به طرح سوالات مختلف از اعضای پنل پرداخت و با جمع‌بندی نتیجه صحبت‌های اعضای پنل، به برنامه وبینار خاتمه داد.

گفتنی است؛ وبینارهای تحول دیجیتال، به صورت هر هفته یک نشست در قالب میزگرد تخصصی با ارائه‌های تخصصی برگزار می‌شود.

شایان ذکر است؛ سلسله وبینارهای تحول دیجیتال که به میزبانی بیمه ملت برگزار می‌شود بر آن است تا در 8 هفته متوالی به موضوعات مربوط به تحول دیجیتال بپردازد. در این مجموعه نشست‌ها تلاش شده تا ذی‌نفعان کلیدی این حوزه به مباحث مرتبط پرداخته و در خصوص موارد چالشی بحث و تبادل نظر کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاع از جدول زمان‌بندی ارائه‌ها به صفحه اینستاگرام بیمه ملت به آدرسMellatinsurance_officialمراجعه و برای مشاهده وبینارهای تحول دیجیتال از طریق آدرس‌های زیر اقدام کنند.

·Mellatinsurance_official

·Bimeh_markazi

·Ircacir

·Plannet_ir

این رویداد با حمایت بیمه مرکزی ج.ا.ا، پژوهشکده بیمه، هلدینگ فناپ، مرکز نوآفرینی پلنت و شرکت سامانه‌نگار حامی بیمه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مدیرعامل استارتاپ صنعت بیمه استارتاپ ها شبکه فروش بیمه ملت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۰۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری برای پرداخت غرامت به خسارت دیدگان بخش مسکونی سیل در استان

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی ذاکریان صبح یکشنبه در دیدار با رئیس هیئت عامل صندوق حوادث طبیعی ساختمان گفت: از توجه ویژه مسئولان صندوق حوادث طبیعی ساختمان به استان خراسان جنوبی و پرداخت خسارت‌ها به آسیب دیدگان در زلزله نهبندان، طبس و بشرویه تقدیر می‌کنیم.


وی با اشاره به سیل اخیر در استان و به خصوص شهرستان زیرکوه اظهار کرد: برای کمک به خانواده‌های سیل زده این شهرستان صندوق حمایت‌های لازم را داشته باشد.

وی ادامه داد: از سوی مدیرعامل این صندوق قول پرداخت خسارت به خانواده‌های آسیب دیده از سیل در کوتاه‌ترین زمان ممکن داده شد.
وی گفت: حداکثر سقف تعهدات صندوق حوادث طبیعی ساختمان در سال جاری به ۹۵ میلیون تومان افزایش یافته است.

به گفته وی سال گذشته این مبلغ ۳۰ میلیون تومان بوده است.

ذاکریان با اشاره به اینکه مبنای پرداخت خسارت اشتراک قانونی برق واحدهای مسکونی خواهد بود، بیان داشت: درصدی از حق بیمه پایه از طریق درج در حوزه برق بوده که از مالکان واحدهای مسکونی دریافت و به خزانه داری کل واریز می‌شود و الباقی حق بیمه از سوی دولت هر ساله بر اساس ماده ۱۰ قانون تنظیم و به حساب صندوق پرداخت می‌شود.

وی بیان کرد: صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان یکی از ثمرات دولت سیزدهم است که در راستای رفاه و آرامش خاطر مردم در هنگام وقوع حوادث هشت گانه طبیعی شامل زلزله، سیل، طوفان، صاعقه، رانش زمین و سونامی پرداخت خسارت برای کلیه ساختمان‌های مسکونی دارای انشعابات قانونی برق را پوشش می‌دهد.

به گفته وی اداره کل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی نماینده این صندوق در استان می‌باشد.

مهدی اسماعیلی رئیس هیأت عامل صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان بیان کرد: در صورت ارسال اطلاعات واحدهای خسارت دیده توسط استانداری در اسرع وقت، قول پرداخت خسارت به صاحبان واحدهای خسارت دیده، در کمترین زمان ممکنه داده می‌شود.

کد خبر 6090523

دیگر خبرها

  • «ادز آپ» به بررسی چالش های تبلیغات دیجیتال در ایران می پردازد
  • همایش «ادزآپ» در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ برگزار می‌شود
  • پیگیری برای پرداخت غرامت به خسارت دیدگان بخش مسکونی سیل در استان
  • گام بلند استارتاپ «طرح تو طرح» برای نوآوری دیجیتال در معماری
  • داروخانه‌ها برای خرید شیر خشک پول ندارند
  • داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند
  • صنعت نشر هند برای تولید کتاب‌های صوتی با هوش مصنوعی آماده می‌شود
  • بدهی ۲۶ همتی سازمان‌های بیمه گر به داروخانه‌ها
  • امضا دو تفاهم نامه علمی در همایش ملی تحول دیجیتال
  • هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن: سکوی پرتاب نوآوری و تحول در صنعت خودرو (+گزارش تصویری)