Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار لرستان گفت: مجموعه شرکت ماشین‌ساز لرستان مقداری مشکل دارد و در وضعیتی است که تقریبا چند ماهی برای راه‌اندازی فرصت و حمایت لازم دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، فرهاد زیویار عصر امروز در حاشیه بازدید از  شرکت ماشین‌سازی خرم‌آباد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هم اکنون 70 نفر در شرکت ماشین سازی کیهان خرم‌آباد مشغول به‌کار هستند اما مجموعه شرکت ماشین ساز لرستان مقداری مشکل دارد و در وضعیتی است که تقریبا چند ماهی برای راه‌اندازی فرصت و حمایت لازم دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بحث مسائل حقوقی این مجموعه پس از سفر آیت الله رئیسی به استان با سرعت بسیار خوبی دنبال شده است و اکنون آخرین مراحل خود را طی می‌کند.

استاندار لرستان عنوان کرد: مشکلات مالیاتی این مجموعه رفع شده و خودشان بدهی‌ها را پرداخت کرده‌اند، جریمه‌ها را نیز تیم کاری استان و سازمان مدیریتی بخشیدند.

وی بیان کرد: مجموعه شرکت ماشین ساز لرستان تسهیلاتی لازم دارند که برای اینکه سرعت کارشان بیشتر شود شاید در همین سفر هیئت دولت و رئیس جمهور به استان این موضوع نیز مورد حمایت قرار گیرد تا مقداری سرعت کار به وضعیت مطلوبی برسد.

محموله ماشین‌آلات کشاورزی قاچاق در استان بوشهر توقیف شددهمین نمایشگاه تخصصی ادوات و ماشین‌‌های کشاورزی در زنجان افتتاح شد
به گزارش تسنیم حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در سفری که فروردین ماه امسال به عنوان رئیس قوه قضائیه به استان لرستان داشت از کارخانه ماشین سازی لرستان بازدید به عمل آورد و در جریان این بازدید به سازمان بازرسی و دادستانی کل کشور دستور داد ضمن نظارت و پیگیری جهت تسریع در روند واگذاری این کارخانه به مالک جدید و رفع مانع از تصرف وی بر کارخانه، مالک جدید حداکثر ظرف 9 ماه آینده کارخانه ماشین سازی لرستان را به خط تولید برگرداند.

شرکت ماشین‌سازی لرستان یکی از واحدهای تولیدی و صنعتی استان لرستان است که علی‌رغم قدمت و  تولیدات خوبی که در عرصه ساخت و نصب سازه فلزی داشت به دلیل عدم گردش نقدینگی و بلوکه شدن مطالبات در سراشیبی ورشکستگی قرار گرفت و چندین سال است که تعیین تکلیف این کارخانه در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/642/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۰۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵۰ میلیارد برای تکمیل ساختمان استانداری لرستان نیاز است

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: تا دهم ربیع‌الاول ساختمان در دست احداث استانداری لرستان تکمیل و معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری استان در این ساختمان مستقر شود.

ابوطالب شفقت امروز جمعه هفتم اردیبهشت ماه در بازدید از ساختمان جدید استانداری لرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این ساختمان به دلیل نبود منابع اعتباری زمان زیادی صرف احداث آن شده و برای تکمیل به ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

وی اضافه کرد: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان مسئول این پروژه است و از امروز تا حداکثر دهم ربیع الاول فرصت دارند تا این پروژه را تکمیل و در آن مستقر شود.

استاندار لرستان یادآور شد: در این ساختمان نواقص معماری وجود دارد که نیاز است با کمترین هزینه و تغییرات، اصلاح معماری در آن صورت گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند راه‌اندازی می‌شود
  • بهره برداری ساختمان شرکت فولاد در سایت سنگان + عکس
  • ۲۵۰ میلیارد برای تکمیل ساختمان استانداری لرستان نیاز است
  • احداث آشیانه اداره ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان
  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد
  • راه‌اندازی شبکه ملی روستا در صدا و سیما
  • نمایشگاه بین المللی خودرو در پکن آغاز به‌کار کرد+ تصویر
  • فرمانداریهای استان تهران برای همکاری با دبیرخانه ۱۰روز فرصت دارند
  • روایتی حقوقی و هنری از کارگران کارخانه چیت‌سازی بهشهر 
  • ساخت ۳۰ دستگاه برج و قطعات فنی توربین بادی در ماشین‌سازی اراک