Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@11:41:41 GMT

لیگ والیبال؛ برد خانگی هراز و تداوم ناکامی سایپا

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۵۰۹۶۷

لیگ والیبال؛ برد خانگی هراز و تداوم ناکامی سایپا

در چهار بازی نخست هفته ششم لیگ برتر والیبال تیم های هراز، شهرداری ورامین، شهداب یزد و راهیاب ملل مریوان مقابل رقبا به پیروزی رسیدند. 

به گزارش "ورزش سه"، هفته ششم لیگ برتر والیبال امروز با هفت دیدار در شهرهای رامسر، گنبد، یزد، ورامین، مریوان، آمل و اصفهان در حال پیگیری است. 


شاگردان بهروز عطایی سرمربی لبنیات هراز آمل در نخستین مسابقه هفته ششم لیگ برتر در سالن پیامبر اعظم (ص) شهر آمل به مصاف آذرباتری ارومیه رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آذرباتری در این مسابقه در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 17، 25 بر 22 و 25 بر 19. مغلوب لبنیات هراز شد تا پنجمین شکست فصل خود را تجربه کند. نماینده آمل نیز با کسب این پیروزی (پنجمین برد)، 13 امتیازی شد و در رتبه سوم جدول باقی ماند.

 

*شکست پاس گرگان در خانه


تیم پاس گرگان که با دو برد و هفت امتیاز در رتبه هشتم جدول قرار داشت، در هفته ششم لیگ برتر مردان در سال اختصاصی شهداب یزد به مصاف میزبان خود رفت و سه بر یک مغلوب این تیم شد تا شهدابی‌ها به چهارمین برد خود دست یابند.


شاگردان محمد عمده‌غیاثی در تیم شهداب یزد در ست دوم 25 بر 20 مغلوب میهمان خود شدند، اما در ست‌های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 19 و 25 بر 21 به پیروزی رسیدند و 12 امتیازی شدند.

 

*  چهارمین برد ورامین


تیم والیبال شهرداری ورامین در هفته ششم لیگ برتر مردان در بازی خانگی موفق به شکست سه بر یک مس رفسنجان شد تا 11 امتیازی شود. نماینده رفسنجان در ست اول 26 بر 24 به پیروزی رسید، اما در ست‌های دوم تا چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 20، 28 بر 26 و 25 بر 18 مغلوب شهرداری ورامین شد تا چهارمین ناکامی فصل خود را تجربه کند.

 

 

* تداوم ناکامی‌های سایپا


تیم راه‌یاب ملل مریوان در چهلمین دیدار لیگ برتر مردان سال 1400 میزبان سایپا تهران در سالن زاگرس این شهر بود و سه بر یک به پیروزی رسید. نماینده مریوان در ست نخست این مسابقه 25 بر 22 مغلوب میهمان خود شد، اما در ست‌های دوم تا چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 22، 25 بر 22 و 25 بر 23 به پیروزی رسید تا به سومین برد خود  دست یابد و 9 امتیازی شود.


شاگردان ناصر شهنازی سرمربی سایپا در این مسابقه پنجمین شکست خود را تجربه کردند تا همچنان چهار امتیازی بمانند.

لیگ برتر والیبال ایران والیبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال ایران والیبال هفته ششم لیگ برتر امتیازهای 25

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۰۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی زودرس مس کرمان در لیگ برتر هندبال

تیم هندبال صنعت مس کرمان با کسب نوزدهمین پیروزی خود و ۴۰ امتیاز سه هفته مانده به پایان سی و شششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور تاج قهرمانی را بر سر نهاد. 

عصر امروز و در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال صنعت مس کرمان با شکست زغال سنگ طبس در خانه خود، با کسب نوزدهمین پیروزی پیاپی خود، کاپ قهرمانی لیگ برتر هندبال را به کرمان برد. 

نارنجی‌پوشان در این دیدار با عملکردی بهتر نسبت به حریف سرشناس خود، توانستند با پیروزی ۲۴ - ۳۲ در میان هواداران خود جشن قهرمانی بگیرند.

مسی ها با این پیروزی اختلاف امتیاز خود را با تیم دوم و سوم جدول رده‌بندی به ۷ رساند تا سه هفته مانده به پایان لیگ قهرمانی خود را قطعی کند. 

صنعت مس در هفته بیستم لیگ برتر هندبال مهمان پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد است.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی توپ و تور

دیگر خبرها

  • تخصیص ۵۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای سدهای مازندران
  • پیروزی خانگی روستوف در غیاب محبی
  • قهرمانی زودرس مس کرمان در لیگ برتر هندبال
  • باید به کارگران به عنوان سنگرداران جنگ اقتصادی توجه شود
  • دانش‌آموزان نابغه ایرانی بر بام والیبال جهان ایستادند
  • رونالدو مغلوب پرنده سعودی شد!
  • پیروزی تیم والیبال دانش‌آموزی مقابل چین تایپه/ تقابل با آلمان در فینال جهان
  • تداوم شکست‌ناپذیری تیم آلونسو با فرار از شکست خانگی
  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان
  • پیروزی خانگی بایرن مونیخ و شکست سنگین دورتموند