Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-02@17:21:32 GMT

پیام مهدی طارمی برای تیم ملی

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۵۱۴۱۵

پیام مهدی طارمی برای تیم ملی

آفتاب‌‌نیوز :

واکنش جدید مهدی طارمی از آن جهت حائز اهمیت است که پس از دعوت نشدن او به تیم ملی برای دیدار با لبنان و سوریه، بسیاری منتظر واکنش او به این اتفاق بودند. به خصوص پس از اینکه مشخص شد کادر فنی تیم ملی از جمله کریم باقری برای حل شدن مشکل با او تماس گرفته‌اند و طارمی پاسخی به این تماس‌ها نداده است تا به این شکل از تیم ملی کنار گذاشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال پس از تعریف و تمجید دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از دیدار با لبنان از مهاجم تیم ملی، مهدی طارمی نیز در پیامی توئیتری برای تیم ملی آرزوی موفقیت کرد و نوشت: «آرزوی قلبی برای موفقیت تیم ملی. ان‌شاءالله با کمک خدا و درایت مجموعه تیم ملی موفق خواهیم شد».

پیش از این، دراگان اسکوچیچ در مصاحبه با یکی از رسانه‌های کروات در واکنش به سؤالی درباره تفاوت‌های بین لیگ‌های ایران و کرواسی گفته بود: «فوتبالیست‌های ایرانی به طور فردی و از نظر فنی توانمند و از لحاظ بدنی مقاوم و واقعاً در سطحی حسادت‌آمیز هستند. چیزی که فوتبال ایران کمبود دارد و جای پیشرفت زیادی در آن می‌بینم، توانایی تاکتیکی است. آنها در کارهای تاکتیکی به اندازه کافی خوب نیستند، اما وقتی بلندمدت به این قضیه نگاه می‌کنم، می‌توانند بیاموزند و سطح فوتبال‌شان بالاتر از این برود. اروپایی‌ها همیشه از نظر تاکتیکی منظم و مرتب بوده‌اند و از آنجا که ایران حالا بازیکنان بیشتری در تیم‌های اروپایی دارد، این امر به ‌آرامی در حال تغییر است».

با این حال مهدی طارمی پس از این صحبت‌ها واکنشی در صفحه شخصی‌اش در توئیتر داشت که حساسیت برانگیز و حاشیه‌ساز شده بود. مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان در آن مقطع نوشته بود: «باید عرض کنم که بازیکنان ایرانی علاوه بر تکنیک فردی و جنگندگی و‌... از لحاظ دانش فوتبال و تاکتیک خیلی درک بالایی دارند، ولی متأسفانه مشکلات جایی دیگر است».

برداشت بسیاری از این پیام طارمی این بود که او مشکلات را از کادرفنی یا شخص دراگان اسکوچیچ می‌داند و این مسئله را به صورت غیر مستقیم عنوان کرده است. با این حال فدراسیون فوتبال و کادر تیم ملی در تلاش برای بازگرداندن طارمی به تیم ملی هستند که پیام او پیش از دیدار با لبنان و اشاره به درایت مجموعه تیم ملی را می‌توان تغییر موضع او نسبت به صحبت‌های قبلی‌اش دانست.

منبع: فرارو

منبع: آفتاب

کلیدواژه: دراگان اسکوچیچ مهدی طارمی تیم ملی فوتبال ایران مهدی طارمی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۱۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام ترسناک هالند: آماده حمله هستم!

به گزارش "ورزش سه"، هالند در جریان دیدار منچسترسیتی برابر رئال مادرید در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا نتوانست درخشش همیشگی را داشته باشد و از کادر فنی خواست که به دلیل احساس دردی که داشت از زمین بازی بیرون برود.

این موضوع باعث نگرانی هواداران سیتی شده بود اما کادر پزشکی این تیم شرایط او را به دقت زیر نظر گرفتند و نهایت تلاش‌شان را به کار بردند تا او هرچه زودتر به اوج آمادگی برگردد و بتواند تیمش را در دیدارهای سرنوشت ساز پایانی لیگ برتر انگلیس همراهی کند.

هالند در گفتگو با خبرنگاران درباره شرایط فعلی‌اش اظهار داشت:«من آماده هستم. در جریان بازی برابر رئال در لیگ قهرمانان کمی مشکل داشتم. با تمام وجود دوست داشتم که به زمین برگردم و حالا برگشته‌ام و احساس خوبی دارم. آماده هستم که به پنج فینال پایانی حمله‌ور شوم.

کورس قهرمانی درست مثل فصل گذشته بسیار جذاب و هیجان انگیز است. شاید این جذاب‌ترین زمان برای فوتبالیست بودن باشد. شاید خیلی‌ها درک نکند اما دلیل من برای فوتبال بازی کردن همین است، احساسی که پیش از هر بازی دارم و کمی عصبی هستم.

این فوق العاده است و به همین دلیل است که عاشق فوتبال هستم چون این احساس را تجربه می‌کنم. بسیاری از بازیکنان ما پیش از این هم چنین کارهایی را انجام دادند و همه چیز مربوط به این است که بتوانیم آرام باشیم و زیاده خواهی نکنیم. ما آرام هستیم و لبخند می‌زنیم و از زمانی که داریم لذت می‌بریم و پس از آن روی بازی بعدی تمرکز می‌کنیم.»

دیگر خبرها

  • آمارهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر| دروازه‌بان تراکتور به کاپیتان استقلال رسید/ هفته تساوی ها
  • تساوی یک نیمه‌ای تراکتور و استقلال در بازی سرد
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور استقلال با تساوی به رختکن رفتند
  • ترکیب استقلال در برابر تراکتور اعلام شد
  • ترکیب تیم فوتبال استقلال اعلام شد/ ترکیب سرخپوشان برای دیدار حساس
  • گزارشگر ایتالیایی: طارمی خرید بسیار مفیدی برای اینتر است
  • طارمی عامل خروج یک ستاره از اینتر
  • پیام تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به مهدی تاج
  • پیام ترسناک هالند: آماده حمله هستم!
  • مدافع سابق اینتر: طارمی کار تورام را انجام نمی‌دهد