Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی شامگاه چهارشنبه در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم محمدحسین حمزه و خانواده جانباز شهید غلامعلی مثبت شاهجویی در برنامه سفر یکروزه به سمنان گفت: رسیدگی و توجه به امور خانواده شهدا و جانبازانِ درصد بالا از اولویت ها است.

وی ادامه داد : برای رسیدگی مستمر به امور هر خانواده شهید و جانباز درصد بالا، می توان طی یک سازماندهی مطلوب از نیروهای جهادی و انقلابی استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: خداوند این شهید والامقام را مورد رحمت خود قرار خواهد داد و دعای خیر این شهید والامقام، شامل حال ما و باعث عاقبت بخیری ما شود.

 قاضی زاده هاشمی در دیدار دیگر با خانواده جانباز شهید گفت: افتخاری است که امروز خدمت خانواده جانباز سرافراز سردار شهید حاج غلامعلی مثبت شاهجویی هستم.

 معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور یادآور شد: اجر همسر شهید بسیار بالا است و خداوند این اجر را بیشتر خواهد کرد.

وی گفت: عزیزان جانبازی که پس از دوران طولانی و تحمل درد و سختی ها به درجه شهادت می رسند، از مقام بالایی نزد خداوند برخوردارند.

وی افزود: همانطور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند، این عزیزان جانباز گاهی دردهایی را تحمل می کنند که قابل بازگویی برای دیگران نیست.

قاضی زاده هاشمی بیان کرد: خداوند صبوری همسر و فرزندان این جانبار سرافراز شهید را می بیند و اجر آن را در دنیا و آخرت خواهد داد، خانواده این شهید سرافراز، خانواده ای متدین، انقلابی و شکور بود که بسیار ارزشمند است.

شهدا چشم و چراغ جامعه هستند

 محمد حسن حمزه ، پدر شهید مدافع حرم محمد حسین حمزه هم در این دیدار گفت: امام راحل فرمودند خانواده شهدا چشم و چراغ ملت هستند و مقام معظم رهبری فرمودند شهادت قله است و تلاش برای عدالت و حاکمیت دینی، دامنه این قله یعنی شهادت است.

وی با اشاره به اینکه امروز جامعه ما به این دیدگاه و جمله امام راحل رسیدند، بیان کرد: خداوند خواست تا پس از دفاع مقدس، مجاهدین مدیریت کشور را به دست بگیرند.

حمزه افزود: خداوند خواست تا مجاهدین در مسیر الهی قرار گیرند، جای تاسف است که دشمنان گاهی از همین چهره ها برای ضربه زدن به نظام استفاده می کنند.

وی با اشاره به اینکه در بنیاد شهید و امور ایثارگران باید به امور فرهنگی به صورت ویژه دقت شود، گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران نباید محدود به ساعت اداری باشد و نیاز است تا به صورت جهادی، انقلابی و شبانه روزی فعال باشد.

 بانو شاطری، همسر جانباز سرافراز سردار شهید حاج غلامعلی مثبت شاهجویی با اشاره به اینکه شهدا چراغ راه هستند گفت: همانطور که جانباز شهید تاکید داشت خدمت به اسلام باید مستمر ادامه داشته باشد. 

وی گفت که من افتخار می کنم و به مقام این شهید والا مقام غبطه می‌خورم و جز خدمت و وظیفه کاری انجام ندادم.

شهید حمزه متولد ١٣۶۵ به عنوان فرمانده گروهان سال ١٣٩۵ در جنوب حلب در اثر اصابت ترکش خمپاره به مقام شهادت رسید. 

جانباز شهید مثبت شاهجویی متولد ١٣٣۶ که در اثر اصابت ترکش به سر در سال ١٣۶۵ جانباز شده بود پس از ٣۴ سال سرافرازی در مقام جانبازی سال ٩٩ به مقام شهادت نائل آمد. 

برچسب‌ها بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران سمنان شهدا سید امیرحسین قاضی ‌زاده هاشمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران سمنان شهدا بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران سمنان شهدا سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی بنیاد شهید و امور ایثارگران جانباز شهید زاده هاشمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۱۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردو‌های جهادی، گام‌هایی استوار در مسیر محرومیت‌زدایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان، مهدی رمضانی معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان ضمن قدردانی از زحمات این گروه جهادی مسوولیت پذیری دانشجویان، غنی سازی اوقات فراغت آنان، محرومیت زدایی از مناطق محروم و کمک به سازندگی و عمران کشور را از جمله اهداف این اردو برشمرد.
در ادامه دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا و همچنین غرس هزار نهال از دیگر برنامه‌های معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان در سفر به شهرستان سروآباد بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فیلم| اردوی جهادی با عطر شهدا
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز
  • اصلاحات دفترچه راهنمای آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • دیداری از جنس تکریم خانواده شهدا
  • اردو‌های جهادی، گام‌هایی استوار در مسیر محرومیت‌زدایی
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ویرایش دومین آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد
  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است
  • دیدار با خانواده‌های معظم شهدا به مناسبت هفته کار و کارگر