Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا فرهاد زیویار شامگاه چهارشنبه به رسانه ها اعلام کرد: راه آهن از پروژه های اساسی لرستان و احداث خط ریلی دورود - خرم آباد - بروجرد از جهاتی برای همه مردم مهم است که در صورت راه اندازی، تمام استان از آن بهره مند می شوند.

وی اجرای این طرح ریلی را مطالبه مردم دانست و افزود: راه آهن قدیمی لرستان در بحث پدافند غیرعامل دارای مشکلاتی است بنابراین باید اجرای پروژه جدید که از خوزستان به سمت استان مرکزی ادامه دارد، مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زیویار گفت: این پروژه و چند طرح مهم دیگر از لرستان، در سفر آتی رییس جمهوری به استان به عنوان مطالبات اصلی، با هیات دولت مطرح می شود و مورد پیگیری قرار خواهد گرفت که ضرورت دارد برای پیشبرد بهتر امور راه آهن خرم آباد،  سازمان برنامه و بودجه در خصوص تامین اعتبار و وزارت راه و شهرسازی در رابطه با موضوعات فنی پروژه، نظرات خود را ارائه دهند.

وی تصریح کرد: امید می رود این خواسته مردم استان با انجام کارهای کارشناسی و همت دستگاه‌های اجرایی ذیربط هر چه سریعتر عملی شود.

برچسب‌ها استانداری لرستان شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری لرستان شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران لرستان استانداری لرستان شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران لرستان راه آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۲۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قول وزیر نیرو برای رها کردن بخش دیگری از حق آبه قزوین از سد طالقان

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین با انتشار پیامی در ویراستی ضمن تقدیر از اهتمام وزیر محترم نیرو نوشت:

از دستور امروز جناب آقای محرابیان وزیر پر تلاش نیرو در اجابت مطالبه استان برای رهاسازی حقابه کشاورزی #دشت_قزوین از سد طالقان ممنونم.

در پی دیدار امروز استاندار قزوین با وزیر نیرو، با دستور وزیر نیرو به زودی بخشی از حق آبه کشاورزی استان از سد طالقان رها سازی خواهد شد. 

 

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • تکمیل اسکله رو- رو امیرآباد ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد
  • بارگیری غیراستاندارد محموله افغانستان توسط کنسرسیوم ریلی+عکس
  • استانداردسازی آدرس‌های اماکن از طریق سامانه ملی جی نف
  • ۱۰ واگن جدا شده محموله های ترانزیتی افغانستان به مرز رازی رسید
  • بار ترانزیتی افغانستان به ترکیه از تهران گذشت/ آمادگی راه‌آهن برای حمل محموله‌های بعدی
  • قول وزیر نیرو برای رها کردن بخش دیگری از حق آبه قزوین از سد طالقان
  • تکمیل کریدور ریلی ترانس افغان تا سال ۲۰۲۷
  • پروژه ۴۳۲ واحدی خورموج باید تا پایان سال تکمیل شود
  • بازدیدهای سرزده و شهرستانی ادامه دارد؛مدیران آماده و به گوش باشند
  • شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه