Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، «هادی العامری»، رئیس ائتلاف الفتح عراق روز چهارشنبه با «علی رضا گونَی»، سفیر ترکیه در بغداد دیدار کرد.

در این دیدار رئیس ائتلاف فتح عراق به موضوع اخراج نیروهای خارجی از این کشور اشاره کرد.

العامری در این دیدار همچنین تاکید کرد که هیچ طرف بین‌المللی اجازه دخالت در نتایج انتخابات عراق را ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ائتلاف فتح عراق و گونَی در این نشست بر ضرورت توسعه روابط تجاری بین دو کشور و افزایش همکاری‌های سرمایه گذاری برای ایجاد فرصت‌های شغلی تأکید کردند.

العامری تصریح کرد: عراق به موضوع برکناری تمامی نیروهای خارجی ادامه می‌دهد، زیرا قانون اساسی عراق اجازه حضور هیچ نیروی غیر عراقی و در عین حال اجازه هیچ تهدیدی به امنیت کشورهای همسایه از سوی گروه‌های مسلح مخالف دولتشان را نخواهد داد. احزاب سیاسی معترض به دستکاری در نتایج انتخابات، به پیگیری شکایات خود از مرجع قضائی ذی‌صلاح ادامه خواهند داد و به هیچ طرف بین‌المللی اجازه دخالت در هیچیک از پرونده‌های داخلی را نخواهیم داد.

العماری پیش از این نیز درباره تلاش برای ترور «مصطفی الکاظمی»، نخست‌وزیر عراق گفته بود: حمل به منزل نخست‌وزیر را به شدت محکوم می‌کنیم و از نهادهای مربوطه می‌خواهیم در این باره تحقیقات لازم انجام شود و واقعیت آن را روشن کنند و عاملان پشت پرده آن را هر کسی که باشد معرفی و محاکمه کنند. العامری تأکیدی کرد: ما هشدار می‌دهیم که طرف سومی برای برهم زدن اوضاع و فتنه‌آفرینی در پشت پرده این حمله وجود دارد.

کد خبر 5349006

منبع: مهر

کلیدواژه: ترکیه عراق هادی العامری عراق ایالات متحده امریکا افغانستان مصطفی الکاظمی روسیه رژیم صهیونیستی عربستان سعودی فلسطین سوریه ایران طالبان لبنان ترکیه جو بایدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۲۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب انبه کاملاً تازه بدون دخالت دست (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فرآیند تهیه متفاوت آب انبه توسط یک پیرمرد سخت کوش پاکستانی (فیلم)

دیگر خبرها

  • منافع شخصی دلیل عدم عمل به قانون در شهرداری ها / استمرار کاهش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرها /نتایج وخیم عدم مشارکت در انتخابات شوراها
  • آب انبه کاملاً تازه بدون دخالت دست (فیلم)
  • حد نصاب تازه «جو بایدن» کمترین میزان محبوبیت رئیس جمهور در ۷۰ سال اخیر
  • اسلامی: نتایج انتخابات الکترونیکی یک‌ساعته حاضر می‌شود
  • نتایج انتخابات الکترونیکی یک‌ساعته حاضر می‌شود
  • اعلام آمادگی قالیباف ، متکی ، ذوالنوری ، آقاتهرانی ، رسایی و حاجی‌بابایی برای ریاست مجلس
  • تاکنون کدام گزینه ها برای ریاست مجلس دوازدهم مطرح شده اند؟
  • نخست‌وزیر عراق: جامعه بین‌المللی جنگ غزه را متوقف کند
  • ۵ رقیب قالیباف برای ریاست مجلس مشخص شدند / این ۵ نفر می‌خواهند قالیباف را ناک اوت کنند
  • چه کسی بر صندلی ریاست مجلس دوازدهم تکیه می‌زند؟