Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@07:23:48 GMT

مدیری توانمند برای منطقه آزاد اینچه برون انتخاب شود

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۵۲۹۶۵

مدیری توانمند برای منطقه آزاد اینچه برون انتخاب شود

رمضانعلی سنگدوینی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: منطقه آزاد اینچه برون، نیازمند مدیر توانمند در سطح کشور است که دارای سابقه کار در مناطق آزاد بوده و بتواند با مدیریت درست این منطقه را به سمت پیشرفت هدایت کند.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی افزود: این مدیر باید شناخت کافی را از سران کشور، وزارت خانه ها و همچنین سرمایه گذاران داشته و با آنها ارتباطاتی قوی ایجاد کند تا بتواند توسعه را در این منطقه رواج دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سنگدوینی ادامه داد: مجمع نمایندگان و مسئولان استانی هم به دنبال انتخاب مدیری قوی برای این منطقه هستند.

وی با بیان اینکه اینچه برون منطقه ای بکر و بی نظیری است، تصریح کرد: به دلیل شرایط امنیتی خوبی که در گلستان و در مرز ما وجود دارد، اینچه برون می تواند یک منطقه استراتژیک برای کشور باشد.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: این منطقه دارای قابلیت های زیادی بوده و برای رونق در آن باید ارتباط خود را با کشور ترکمنستان و آسیایی میانه تقویت کنیم.

وی به دیگر مزیت های این منطقه اشاره کرد و افزود: شهرک هزار هکتاری اترک یکی دیگر از ویژگی های مهم این منطقه است که می تواند زمینه ساز توسعه قوی باشد، همچنین وجود راه های مواصلاتی دریایی، جاده ای و هوایی باعث قوت این منطقه شده است.

سنگدوینی ادامه داد: وجود راه آهن و ارتباط استان با ترکمنستان و آسیای میانه از طریق ریل عریض از دیگر مزیت های مهم این منطقه آزاد تجاری به شمار می رود.

وی اضافه کرد: باید تمام تلاش خود را برای ایجاد منطقه ای بکر تجاری و صنعتی در استان انجام دهیم و از همان ابتدا با انجام برنامه ریزی درست و مدیریتی قوی، این منطقه را پایه گذاری کنیم.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: خوشبختانه پس از پیگیری هایی که از طرف مجمع نمایندگان، استاندار و همه بزرگان استان انجام شد، لایحه ایجاد منطقه آزاد تجاری- صنعتی اینچه برون در مجمع تشخیص مصلحت نظام به تصویب رسید.

کد خبر 5349010

منبع: مهر

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی صادرات کالا گرگان منطقه آزاد اینچه برون ویروس کرونا بوشهر گرگان واکسن کرونا آمار کرونا کرمانشاه بارش باران شیوع کرونا ایلام اردبیل لیگ برتر فوتبال ایران عکس استانها استانداری سمنان سیستان و بلوچستان اینچه برون منطقه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۲۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه آزاد ارس در ارزیابی مناطق آزاد کشور در رتبه نخست ایستاد

ایسنا/آذربایجان شرقی در اختتامیه همایش ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، سازمان منطقه آزاد ارس در ارزیابی‌ عملکرد سال گذشته به‌عنوان منطقه آزاد برتر شناخته شد.

در اختتامیه همایش ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، سازمان منطقه آزاد ارس در ارزیابی‌ عملکرد سال گذشته به‌عنوان منطقه آزاد برتر شناخته شده و مجید کیانی توسط وزرای کشور و امور اقتصاد و دارایی و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی مورد تقدیر قرار گرفت.‌

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد ارس، همچنین در بخش‌های فرهنگی، اجتماعی و گردشگری، ارتقاء اثربخش نظام اداری و مدیریت منابع و موضوعات حقوقی بین سازمان‌ها نیز ارس حائز رتبه برتر شده است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • منطقه ویژه اقتصادی «سهلان» رتبه نخست کشور را کسب کرد
  • استفاده از خودروهای برقی، دوگانه سوز و هیبریدی راهکار برون رفت از بحران ناترازی بنزین 
  • قهرمانی تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد میانه در مسابقات منطقه دو شمال‌غرب کشور
  • منطقه آزاد اروند و ارس بعنوان مناطق برتر انتخاب شدند
  • دریافت سهمیه جام جهانی بانوی ووشو کار کیش
  • کسب رتبه برتر منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در بین مناطق ویژه اقتصادی کشور
  • قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور
  • ارس مقام اول کشور در بین مناطق آزاد و اقتصادی کشور را کسب کرد
  • اروند بر سکوی برتر رقابت مناطق آزاد
  • منطقه آزاد ارس در ارزیابی مناطق آزاد کشور در رتبه نخست ایستاد