Web Analytics Made Easy - Statcounter

خودروسازان با زیان بیش از ۱۰۰ هزار میلیارد تومانی سالانه از بابت ارزان‌فروشی همچنان طرح فروش فوری را اجرا می‌کنند.

ایران خودرو در فروش فوق‌العاده خود چهار محصول راناپلاس، پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای، دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک و پژو ۲۰۶ تیپ ۲ را با موعد تحویل حداکثر سه ماهه عرضه می‌کند.

فروش فوری محصولات ایران خودرو، از روز چهارشنبه ۱۹ آبان به مدت دو روز به اجرا گذاشته می‌شود و تا پایان روز جمعه ۲۱ آبان، امکان ثبت‌نام اولیه برای متقاضیان وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در طرح جدید فروش فوری ایران‌خودرو چقدر یارانه در هر خودرو داده خواهد شد؟ ۷۱ میلیون تومان برای خریداران رانا، ۱۰۱ میلیون تومان برای خریداران پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای، ۸۳ میلیون تومان برای خریداران دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک و ۷۶ میلیون تومان برای پژو ۲۰۶ تیپ ۲.

قیمت راناپلاس در فروش فوری ایران خودرو ۲۰۸ میلیون و ۷۰۷ هزار تومان و نرخ این خودرو در بازار، ۲۷۹ میلیون تومان است.

قیمت کارخانه‌ای پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای در آبان، ۲۴۹ میلیون تومان تعیین شده است. این خودرو در بازار، ۳۵۰ میلیون تومان داد و ستد می‌شود.

قیمت کارخانه‌ای دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک در آبان، ۳۹۵ میلیون تومان است و این خودرو در بازار، ۴۷۸ میلیون تومان قیمت دارد.

قیمت مصوب پژو ۲۰۶ تیپ ۲ در فروش فوری ایران خودرو ۱۸۴ میلیون تومان و نرخ این خودرو در بازار، ۲۶۰ میلیون تومان است.

منبع: فردا

کلیدواژه: طرح فروش فوری خودرو یارانه 100 میلیونی خودرو در بازار میلیون تومان ایران خودرو فروش فوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۳۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکمل های بهبود کیفیت سوخت، به خودروها آسیب می زند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، دستورانی افزود: طبق ارزیابی های فنی سازمان ملی استاندارد ایران و اعلام وزارت نفت، سوخت تحویلی به جایگاه‌های کشور منطبق بر استانداردهای مصوب است و استفاده از مکمل های بهبود کیفیت سوخت خودرو مجاز نمی باشد.


وی گفت: بنا به گزارش سازمان ملی استاندارد ایران، استاندارد ملی و بین المللی در خصوص مواد افزودنی به سوخت با عنوان مکمل سوخت (After Market) و یا عناوین دیگر وجود ندارد و این مکمل ها تحت نظارت استاندارد نیست.


مدیرکل استاندارد خراسان جنوبی با اشاره به اینکه استفاده از این فرآورده‌ها منجر به آسیب دیدگی خودرو می شود، بر عدم استفاده از این دسته از محصولات تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • تک‌روی سکه‌های کوچکتر نسبت به سایر قطعات/ سکه‌های حراجی به بازار نیامده است
  • 12 محصول ایران خودرو و سایپا ارزان شد + جدول قیمت
  • قیمت خودرو امروز ۱۳ اردیبهشت + جدول
  • قیمت تارا در بازار امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • آغاز فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا+ قیمت
  • بازار خودرو روی دور تند ارزانی افتاد
  • صعود قیمت خودورهای داخلی و خارجی در بازار؛ این خودروی داخلی رکورد رشد قیمت را زد | جدول قیمت ها
  • با مرسدس‌بنز «آواتار» به صد سال آینده سفر کنید /فیلم
  • فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا آغار شد | اسامی خودروها، قیمت و زمان تحویل
  • مکمل های بهبود کیفیت سوخت، به خودروها آسیب می زند