Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@02:46:47 GMT

همکاری سازمان اورژانس کشور با شهرداری تهران

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۵۳۴۱۵

همکاری سازمان اورژانس کشور با شهرداری تهران

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از مرکز اورژانس تهران، جلسه سازمان اورژانس کشور با شهرداری تهران با حضور جعفر میعادفر رئیس سازمان اورژانس کشور، یحیی صالح طبری سرپرست مرکز اورژانس تهران، رضا دهقان پور معاون توسعه مدیریت منابع سازمان اورژانس کشور و علیرضا زاکانی شهردار تهران برگزار شد.

رئیس سازمان اورژانس کشور در این دیدار ضمن قدردانی از همکاری شهرداری تهران با اورژانس گفت: نتیجه همکاری شهرداری تهران با سازمان اورژانس کشور منجر به سرعت بالای کیفیت خوب خدمات و رضایت مندی همشهریان خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جعفر میعادفر افزود: در شرایط فعلی همدلی و همفکری بین بخشی برای کمک به هموطنان لازم و کمک شهرداری نمونه بارز همدلی است.

صالح طبری سرپرست مرکز اورژانس تهران هم با اشاره به چالش های مرکز اورژانس تهران با ارائه گزارشی مفصل از وضعیت این مرکز، کمبود پایگاه، کمبود نیروی انسانی، کمبود آمبولانس و جانمایی آمبولانس ها در مبلمان شهری را از بزرگترین مشکلات اورژانس در پایتخت دانست.

علیرضا زاکانی شهردار تهران نیز در این نشست با اعلام آمادگی جهت افزایش همکاری با مرکز اورژانس گفت: برای حل مشکلات باید کارگروهای تخصصی با حضور کارشناسان شهرداری و اورژانس برای موانع تشکیل شود.

در این جلسه همچنین بر لزوم تدوین سند راهبردی چهارساله جهت همکارهای دو جانبه و توسعه اورژانس تاکید شد.

هفته آینده نشست کارگروه های تخصصی دوجانبه آغاز خواد شد.

۱۳۵۲

برچسب‌ها امضای تفاهمنامه سازمان اورژانس کشور شهرداری تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امضای تفاهمنامه سازمان اورژانس کشور شهرداری تهران امضای تفاهمنامه سازمان اورژانس کشور شهرداری تهران سازمان اورژانس کشور مرکز اورژانس تهران شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۳۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در محور لردگان ۷ مصدوم برجای گذاشت

رئیس مرکز اورژانس چهارمحال‌وبختیاری گفت: تصادف دو خودروی سواری سمند روز دوشنبه دهم اردیبهشت در محور گدار کبک به سمت لردگان باعث مصدومیت هفت نفر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی مرکز اورژانس، محمود شمسی‌پور اظهار کرد: تصادف دو خودروی سواری سمند روز دوشنبه دهم اردیبهشت، در محور گدار کبک به سمت لردگان باعث مصدومیت هفت نفر شد، که پس از اطلاع به مرکز دیسپچ اورژانس استان بلافاصله آمبولانس های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: هفت مصدوم این حادثه بعد از انجام اقدامات درمانی مناسب جهت انجام اقدامات درمانی تکمیلی توسط کارشناسان عملیاتی اورژانس به بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) بروجن انتقال یافتند.

کد خبر 749147

دیگر خبرها

  • توضیحات زاکانی به خبرنگار قدس‌آنلاین درباره همکاری شهرداری با طرح نور / هرجا و هر طور پلیس بخواهد
  • هرجا و هر طور پلیس بخواهد
  • نجات جان جوان قمی در حادثه سقوط از ارتفاع
  • اورژانس قزوین ‌۱۲۰ نیرو کم دارد
  • توضیح زاکانی درباره امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور»
  • توضیح زاکانی درباره امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور »
  • مشکل کمبود شیرخشک در نشست سازمان بازرسی بررسی شد
  • منطقه پردیسان قم صاحب مجتمع نانوایی می‌شود
  • تصادف در محور لردگان ۷ مصدوم برجای گذاشت
  • برچیده شدن بزرگترین مرکز تجمع معتادان در منطقه ۷ تهران