Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@10:49:47 GMT

معارفه استاندار جدید مازندران

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۵۴۲۵۲

معارفه استاندار جدید مازندران

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران، صبح امروز پنجشنبه ۲۰ آبان با حضور وحیدی وزیر کشور، آیت الله محمدی لایینی نماینده، ولی فقیه در استان و جمعی از مدیران ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان در سالن غدیر سپاه کربلای مازندران آغاز شد.

آیت الله محمدی لایینی نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه از تغییر مدیریت در هر سطحی می‌توان به عنوان تحویل سال یاد کرد گفت: آمد و شد در مدیریت امری عادی و مسئولیت در هر سطحی، باری از جانب مردم بر دوش مدیران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: آنچه به یادگار از یک مدیر می‌ماند کارنامه اجرایی، میزان تعهد و مسئولیت پذیری در قبال خواسته‌های جامعه است.

نماینده ولی فقیه در استان خطاب به استاندار جدید مازندران نیز، گفت: مازندران استانی مستعد و پویا با ظرفیت‌های چشمگیر است باید با مدیریت درست آن را به سر منزل مقصود رساند.

آیت الله محمدی لایینی با بیان اینکه مدیران باید مدیریت جهادی را در سرفصل برنامه خود قرار دهند، ادامه داد: سه میلیون و سیصد هزار نفر چشمشان به شماست و بیکاری جوانان تحصیل کرده و قرار گرفتن هزاران نفر زیر پوشش نهاد‌های حمایتی زیبنده مازندران نیست.

او جنگل، زمین‌های حاصلخیز، آب و هوای مناسب و دریا را فرصتی برای ایجاد کار‌های بنیادین در استان دانست و گفت: متاسفانه لابه لای این موهبت‌ها فقر پنهان خوابیده است که باید دلیل اینهمه بی توجهی به ظرفیت‌ها را پیدا کرد.

نماینده، ولی فقیه در مازندران گفت: مازندران دو میلیون و ۷۰۰ هزار تن تولید باغی دارد، اما تولید کنندگان مورد حمایت قرار نمی‌گیرند.


لزوم خلق ثروت

شریعتی رییس مجمع نمایندگان مازندران نیز یکی از نیاز‌های فوری استان را خلق ثروت دانست و گفت: این مسیر فقط از مسیر کارآفرینی می‌گذرد، چون مازندران استانی کشاورزی و دامداری و تولیدی است و توانایی زیادی حتی در تامین مایحتاج کشور دارد.
نماینده بهشهر، نکا و گلوگاه با بیان اینکه متاسفانه به اقتصاد مقاومتی بی توجهی شد، افزود: در این راه اگر سرمایه کافی وجود ندارد، نباید جلوی سرمایه گذاری‌ها را گرفت.

او ادامه داد: مانع زدایی خواسته اصلی رهبری و مردم است و از استاندار جدید انتظار می‌رود تمام تلاش خود را در این راه انجام دهد.


نگاه فرابخشی زمینه ساز تحول

حسن نژاد معاون سیاسی استانداری مازندران نیز در ابتدای مراسم با بیان اینکه با نگاه فرابخشی می‌توان در استان منشأ تحول ماندگار شد، گفت: در حوزه اجتماعی با توجه به اثرگذاری مستمر مؤلفه‌های اجتماعی، توجه این بود که بتوانیم با ایجاد نگاه وافر و اتفاق نظر جمعی گام‌های اساسی برداشته شود.

او افزود: در حوزه سیاسی همواره تلاش این بود که ما نسبت به مؤلفه‌های استان، گفتمان واحد داشته باشیم، زیرا همراهی مجموعه نخبگان می‌تواند هزینه‌های توسعه را کمتر کند و با همین نگاه تلاش شد در راستای وحدت گام برداریم.

حسن نژاد ادامه داد: نگاهی که در حوزه اجتماعی و سیاسی وجود داشت این بود که بپذیریم مبنای توسعه، منابع انسانی است و باید از ظرفیت‌های بی نظیر انسانی استفاده بهینه شود.

خبر بروزرسانی می‌شود..
انتهای پیام / ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداران مازندران استاندار جدید مازندران وزیر کشور ولی فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۴۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بحران کمبود معلم در مدارس نباید تکرار شود

نماینده ولی فقیه در استان خراسان‌رضوی گفت: این یک حقیقت است که تربیت باید از سطح مدرسه آغاز شود، بر همین اساس، توجه کنید در فرآیند گزینش آموزش و پرورش عناصری برگزیده شوند که جوان، متدین، توانمند و دلسوز نسل آینده‌ساز این کشور باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌رضوی و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نماینده ولی فقیه، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در دیدار با شورای معاونان و رؤسای نواحی آموزش و پرورش استان که به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و روز معلم، به میزبانی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: یکی از تکالیف بزرگ آموزش و پرورش در استان این است که جریان تعلیم و تربیت به صورت هم‌زمان مدیریت شود، امروزه اگرچه برنامه‌هایی با اهمیت و مؤثر در دستورکار قرار می‌گیرد، اما هنوز هم این ظرفیت وجود دارد که به‌موازات رویکردهای آموزشی، در عرصه پرورش و تربیت نیز اقداماتی انجام شود که جامعه مخاطب آن به طور مستقیم، متوجه فرزندان دلبند ما در مدارس باشد.

وی افزود: این یک حقیقت است که تربیت باید از سطح مدرسه آغاز شود، بر همین اساس، توجه کنید در فرآیند گزینش آموزش و پرورش عناصری برگزیده شوند که جوان، متدین، توانمند و دلسوز نسل آینده‌ساز این کشور باشند، زیرا اینها عهده‎دار تربیت فرزندان مردم هستند، علاوه بر این، در فرآیند گزینش باید به موضوع بازنشستگی دبیران و فرهنگیان نیز توجه ویژه صورت بگیرد تا بحران‌هایی همچون کمبود معلم در مدارس، دوباره تکرار نشود.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: یکی از عرصه‌هایی که باید از سطح آموزش و پرورش موردتوجه قرار بگیرد، مسئله حجاب است، باید فضایی ایجاد شود تا بتوان مسئله حجاب و فرهنگ عفاف را از سطح مدارس و دبیرستان‌ها در دل و ذهن دختران عزیز دبیرستانی نهادینه شود، اینها آینده‌ساز کشور و امانت مردم هستند، بنابراین با مزج اجتماعی و منطق تبیین، می‌توان حجاب را به صورت ایجابی از سطح دبیرستان‌ها فرهنگ‌سازی کرد.

به گزارش ایمنا، در ابتدای این دیدار، جمعی از اعضای شورای آموزش و پرورش استان به ارائه گزارشی از برنامه‌های فرهنگی تربیتی در سال تحصیلی جاری و انعکاس چالش‌های موجود پرداختند.

کد خبر 749404

دیگر خبرها

  • بحران کمبود معلم در مدارس نباید تکرار شود
  • لزوم امید آفرینی در لرستان/ رسانه‌ها از روی حدس و گمان قلم نزنند
  • علم‌الهدی: دستاورد‌های دولت برای مردم ملموس نیست
  • تأکید نماینده ولی فقیه در لرستان بر رفع موانع تولید
  • دیدار کارکنان آموزش و پرورش استان مرکزی با نماینده ولیّ‌فقیه
  • آیت الله علم‌الهدی: بهبود معیشت مردم در دستور کار دولت باشد
  • تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت در دستور کار دولت باشد
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • تغییر زیاد در مدیریت شهری آسیب‌ جدی به شهر وارد می‌کند