Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - فرمانده انتظامی ‌چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون کشفیات مواد مخدر ۳۰ درصد افزایش داشته است، گفت: در حوزه دستگیری قاقچاقچیان، توزیع‌کنندگان و خرده‌فروشان مواد مخدر نیز ۵۰ درصد دستگیری افزایش داشته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، سردار منوچهر امان‌اللهی امروز در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهار داشت: به دنبال وقوع برخی سرقت‌ها در حوزه‌های مختلف، همکاران در پلیس آگاهی استان با فعال کردن تیم‌های ویژه به طور جد موضوع را در دستور کار قرار دادند که ظرف چند روز گذشته موفق شدند 17 سارق دستگیر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه طی سرقتی از انبار یکی از دستگاه‌های دولتی به ارزش 15 میلیارد ریال، 2 نفر دستگیر شدند، افزود: در طرح کنترل و بررسی ضایعاتی‌ها و صنوف مرتبط نیز با پیگیری‌های انجام شده، 8 نفر سارق و مالخر دستگیر شدند که بالای 15 میلیارد ریال ارزش اموالی است که ضبط شده است.

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در سایر سرقت‌هایی که در حوزه‌های مختلف صورت گرفته بود و پیگیری که همکاران داشتند، 7 نفر سارق دستگیر شدند، این تعداد سارق به 58 فقره انواع سرقت اعتراف داشتند که مورد بررسی قرار گرفته است.

امان‌اللهی همچنین در ادامه با اشاره به متلاشی نمودن یک باند مواد مخدر در استان، گفت:  همکاران ما در پلیس مبارزه با مواد مخدر، اخبار و اطلاعاتی را دال بر فعالیت یک باند قاچاق و توزیع مواد مخدر داشتند که در دستور کار قرار دادند و موفق شدند این باند را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: با دستگیری یک باند مواد مخدر در استان، 7 نفر اعضای بانک دستگیر و مجموعا 250 کیلوگرم مواد مخدر کشف شد.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون کشفیات مواد مخدر 30 درصد افزایش داشته است، بیان کرد: همچنین در حوزه دستگیری قاقچاقچیان و توزیع‌کنندگان و خرده‌فروشان مواد مخدر نیز در این مدت 50 درصد دستگیری افزایش داشته است.

کشف 10 هزار بسته داروی تقویت‌کننده حاوی مواد مخدر از اوباشکشف 170 تن مواد مخدر و دستگیری 130 قاچاقچی در سیستان و بلوچستان/ 60درصد جرائم خشن ریشه در مواد مخدر دارد3 محموله مواد مخدر در استان خراسان جنوبی کشف شد

امان‌اللهی در پایان خاطرنشان کرد: اعتیاد معضلی جهانی است و جوامع مختلف مبتلابه آن هستند، حتما در این حوزه توجه عمومی نیاز است و دستگاه‌های مختلف و خانواده‌ها باید به وظایف خود به خوبی عمل کنند و خود را مسئول بدانند و در بحث پیشگیری و آگاه‌سازی اقدام کنند.

انتهای پیام/7540/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: چهارمحال و بختیاری افزایش داشته مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۴۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر جاسازی ماهرانه مواد مخدر در یک کامیون

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 یک کیلوگرم مواد مخدر که به شکل ماهرانه‌ای در زیر شاسی یک کامیون خروجی جاسازی شده بود، با هوشیاری مأموران گمرک بازرگان کشف شد. تصاویر جاساز خاص این کامیون را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • دستگیری قاچاقچی حشیش در تفت
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت
  • دستگیری ۳ قاچاقچی مواد مخدر توسط مرزبانان هنگ تایباد 
  • برگزاری امتحانان نهایی دانش آموزان در ۱۱۰ حوزه امتحانی چهارمحال و بختیاری
  • تصاویر جاسازی ماهرانه مواد مخدر در یک کامیون
  • ظرفیت‌های مردمی در مبارزه با مواد مخدر استفاده شود
  • جذب بیش از ۱۹۰۰ معلم در چهارمحال‌ و بختیاری
  • سازمان‌های مردم نهاد مشارکت بیشتری برای مبارزه با مواد مخدر داشته باشند
  • ۹۷ درصد مردم چهارمحال و بختیاری با سواد هستند
  • چالش کمبود معلم در چهارمحال و بختیاری رفع شد