Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-30@12:18:23 GMT

اعضای بدن نخبه اهوازی اهدا شد

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۵۵۷۶۷

اعضای بدن نخبه اهوازی اهدا شد

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت : اعضای بدن دختر ۱۹ ساله اهوازی که دچار مرگ مغزی شده بود به سه بیمار اهدا شد. ناطقان: به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز، عرفان مردانی پنجشنبه اظهار داشت : اعضای بدن این نوجوان دارای رتبه ۷۰ کنکور که در پی انجام عمل زیبایی دچار مرگ مغزی شده بود با رضایت خانواده وی به بیماران نیازمند اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





وی با بیان اینکه عمل پیوند عضو در بیمارستان گلستان اهواز انجام شد ادامه داد : این نوجوان چند روز پیش با مراجعه به یک کلینیک زیبایی توسط افراد غیرمتخصص عمل زیبایی انجام داده که به علت دریافت دوز بالای دارو دچار ایست قلبی تنفسی شد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز افزود : پس از چند روز بستری در بیمارستان با تایید مرگ مغزی وی با رضایت خانواده ۲ کلیه و کبد وی به بیماران نیازمند پیوند زده شد.

مردانی خاطر نشان کرد : امیدواریم با برخورد قاطع با هرگونه مداخله غیراصولی در امور پزشکی و آگاهی عمومی و هوشیاری خانواده ها دیگر شاهد بروز چنین اتفافاتی  نباشیم.

دختر نخبه خوزستانی و رتبه ۷۰ کنکور ۱۸ آبان ماه به‌منظور انجام عمل زیبایی در یکی از مطب های اهواز به دلیل تزریق داروی بیهوشی به کما رفت و مرگ مغزی وی توسط پزشکان تایید شد. وی پس از سه روز علائم حیاتی خود را از دست داد.

گفتنی است  مطب مورد نظر پلمب و اقدام قضایی برای رسیدگی به این پرونده آغاز شده است.
برچسب ها: نخبه ، اهوازی ، ناطقان ، دانشگاه ، پزشکی ، مرگ

منبع: ناطقان

کلیدواژه: نخبه اهوازی ناطقان دانشگاه پزشکی مرگ مرگ مغزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۵۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت فوت پزشک متخصص در جهرم چه بود؟

به گزازرش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، یک منبع آگاه در دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار کرد: علت فوت فرزانه اکبری پزشک متخصص پوست و مو و عضو هئیت علمی دانشگاه علوم پزشکی در دست بررسی است و شایعات در فضای مجازی صحت ندارد.

او ادامه داد: فرزانه اکبری پزشک متخصص پوست و مو و عضو هئیت علمی دانشگاه علوم پزشکی چهارم اردیبهشت در جهرم به خاک سپرده شده است و پزشکی قانونی علت فوت او را محرمانه به اطلاع خانواده اش خواهد رساند. او همسر دکتر فرید شهریور فوق تخصص چشم بود که هفته پیش درگذشت.

در چند روز اخیر خبرهایی مبنی بر مصرف مشروبات الکی تقلبی و مسمومیت ۲۹ پزشک در جهرم در یک میهمانی منتشر شده است که تاکنون هیچ منبع موثقی این خبر را تایید نکرده است‌. 

در این خبر آمده است که چند پزشک، کلیه خود را از دست داده اند و چند پزشک هم در کما هستند‌.

دانشگاه علوم پزشکی شیراز و جهرم بستری بودن پزشکانی تحت این عنوان را نیز تایید نکردند.

امروز هم برخی رسانه ها در فضای مجازی از دستگیری عوامل فروش مشروبات الکی تقلبی در جهرم خبر دادند که پلیس هنوز این موضوع را تایید نکرده است.

دیگر خبرها

  • اعضای بدن بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند اهدا شد
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند به عضو حیاتی دوباره بخشیده شد
  • علت فوت پزشک متخصص در جهرم چه بود؟
  • انتقال هوایی نوجوان ۱۳ ساله مسجدسلیمانی برای اهدای اعضاء
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • خارج کردن تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲٫۵ ساله
  • ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد
  • توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور
  • تجمع دانشجویان اهوازی در حمایت از دانشجویان آمریکایی