Web Analytics Made Easy - Statcounter

وب مانی یکی از محبوب‌ترین روش‌های پرداخت ارزی و نقل و انتقالات بین المللی در دنیاست. با کمک این پلتفرم می‌توانید به سرعت پول خود را به دیگران در خارج از کشور انتقال داده یا از آشنایان خود در خارج از کشور پول دریافت کنید. احتمالا برای خرج کردن و تبدیل وب مانی به ریال که ارز رایج کشور است، با چالش مواجه خواهید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما نگران نباشید شما در ایران هم می‌توانید وب مانی خود را خرج کنید. چگونگی انجام این کار را در این مقاله به شما شرح خواهیم داد.

آشنایی با سیستم وب مانی

یکی از سیستم‌هایی که تراکنش‌های اینترنتی را بدون احتیاج به حساب بانکی و کارت‌های اعتباری انجام می‌دهد، وب مانی است که از سال ۱۹۹۸ در روسیه کار خود را شروع کرده و خود را به عنوان سیستمی سریع به منظور پرداخت‌های پولی و الکترونیکی خود را به دنیا شناسانده است.

این سیستم مانند دیگر کیف پول‌های ارزی مانند پی پال و پرفکت مانی کار می‌کند و با کمک آن می‌توان امور ارزی مختلف مانند انتقال ارز به نقاط مختلف دنیا، خرید از سایت‌های خارجی و به طور کلی پرداخت‌های ارزی را انجام داد. یکی از مزیت‌های وب مانی این است که به کاربران ایرانی خدمات ارايه می‌دهد و افرادی که داخل کشور هستند، می‌توانند بدون هیچ مشکلی یک حساب وب مانی ایجاد کرده و با کمک آن به خرید از سایت‌های خارجی پرداخته یا دیگر امور ارزی خود را پیش ببرند.

همچنین وب مانی پلتفرمی است که پشتیبانی خوبی دارد و این موضوع شرایط را برای کاربران ایرانی که در کسب و کارهای بین المللی فعال هستند یا فریلنسری هستند که از سایت‌های فریلنسری خارجی درآمد دارند، به شرایطی ایده‌آل تبدیل کرده است. ضمن اینکه درآمد آنها به راحتی در داخل کشور نیز قابل نقد کردن است و کاربران می‌توانند فرآیند تبدیل وب مانی به ریال را انجام دهند. در ادامه در خصوص این موضوع بیشتر خواهید خواند. اما ابتدا بیایید ببینیم که چرا خوب است درآمد ارزی داشته باشیم.


چرا باید درآمد ارزی داشته باشیم؟

ارزها واحدهای پولی هستند که در کشورهای دیگر داد و ستد می‌شوند و افرادی که درآمد خود را به این شکل به‌دست می‌آورند، نیاز به نقد کردن درآمد ارزی دارند. کسب درآمدهای ارزی یکی از روش‌هایی است که در آن می‌توانید به ارزهایی مانند دلار پول درآورید.

این روش یکی از روش‌های سرمایه‌گذاری در ایران نیز محسوب می‌شود، چرا که ارزش پول در این حالت کم نمی‌شود و با توجه به چالش‌های اقتصادی مختلفی مانند تورم که در کشور ما وجود دارد، سرمایه شما حفظ می‌شود و حتی می‌توانید آن را به کیف پول‌های دیگر خود مانند کیف پول بیت کوین یا تتر تبدیل و منتقل کنید.

افراد بسیاری مانند فریلنسرها، گیمرها و ... به این شیوه کسب درآمد علاقه بسیاری دارند و بیش از بقیه به نقد کردن درآمد ارزی احتیاج دارند. نقد کردن درآمدهای ارزی و ارزهای دیجیتال در کشورهای مختلف با روش‌های مختلفی انجام می‌شود، اما داخل ایران گزینه‌های مطمئن و امن زیادی برای انجام این کار وجود ندارد.  با این حال، راهکارهایی مانند سایت نیک پرداخت به مقابله با این موانع برخواسته‌اند تا بتوانند چالش‌های نقد کردن درآمد در ایران را ساده کنند.

راه‌های کسب درآمد ارزی با وب مانی

تبلیغات کلیکی، بازی، فریلنسری و ... از روش‌های رایج کسب درآمد ارزی هستند که با برخی از آنها حتی می‌توان به کسب درآمد وب مانی رایگان نیز رسید. سایت‌های زیادی هستند که در ازای کلیک کردن روی آنها به منظور پیشبرد اهداف تبلیغاتی می‌توان به وب مانی پول دریافت کرد.

همچنین سایت‌هایی مانند فریلنسر نیز می‌توانند فریلنسرها را در حوزه‌های مختلف به کارفرمایانی حتی از دیگر کشورها لینک دهند و به آنها کمک کنند که به درآمد دلاری برسند. فریلنسرها می‌توانند در رشته‌های مختلف مانند نویسندگی، ترجمه، سئو و مارکتینگ و دیگر رشته‌های هنری مانند عکاسی و گرافیک از سایت‌های فریلنسری خارجی پروژه بگیرند و درآمدشان را به وب مانی دریافت کنند.

 در نهایت برای اینکه بتوان دلار وب مانی را در داخل کشور خرج کرد، نیاز است که آن را به ارز رایج موجود در کشور تغییر داد. روش‌های متنوعی برای تبدیل دلار وب مانی به ریال در داخل کشور وجود ندارد، اما خبر خوش اینکه نیک پرداخت به عنوان یک پلتفرم امن می‌تواند این کار را در سریع‌ترین زمان ممکن برای شما انجام دهد.


تبدیل وب مانی به ریال در ایران

نیک پرداخت بدون هیچ کارمزدی تمام درآمد ارزی افرادی که به وب مانی پول دریافت می‌کنند را برایشان نقد می‌کند. این سایت دلار وب مانی شما را به صورت ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته خریدار است و می‌توانید هر زمان که نیاز به فروش وب مانی خود داشتید، روی خدمات تبدیل وب مانی به ریال نیک پرداخت حساب کنید. خرید دلار وب مانی در این حالت توسط خود نیک پرداخت و نه سوم شخص انجام می‌شود و به همین دلیل معادل ریالی آن به سرعت و زیر ۳۰ دقیقه به دست شما خواهد رسید. همچنین به جز نقد کردن، نیک پرداخت خدمات دیگری مثل خرید و فروش وب مانی شارژ و افتتاح حساب وب مانی را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: درآمد ارزی نیک پرداخت داخل کشور کسب درآمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۵۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت تبدیل مجوزهای کاغذی به الکترونیکی تا 25 اردیبهشت ماه تمدید شد

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، سعید نورایمانی اظهار داشت:  بعد از این مهلت مجوزها قدیمی و فاقد شناسه یکتا از نظر قانونی اعتبار ندارد و این نوع کسب و کارها فاقد مجوز محسوب می شوند.

معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد با بیان اینکه علی رغم اطلاع رسانی های انجام شده هنوز بسیاری از کسبه برای تبدیل مجوز های خود از کاغذی به الکترونیکی اقدامی نکرده اند؛ از کلیه صاحبان مشاغل، اصناف، کسبه و بازاریان استان یزد خواست به منظور جلوگیری از ایجاد مشکل در دریافت خدمات بانکی، بیمه ای، مالیاتی و غیره هر چه سریعتر نسبت به الکترونیکی کردن مجوز های کسب و کار خود اقدام کنند. 

به گفته وی صاحبان کسب و کار برای انجام این کار باید  به درگاه ملی مجوز ها به نشانی mojavez.ir   مراجعه نمایند و داشتن شماره پشت کارت ملی، شماره جواز کسب و کار و کد پستی محل کسب و کار برای فرایند الکترونیکی شدن الزامی است و این فرایند در کوتاه ترین زمان ممکن قابل انجام است. 

نورایمانی ادامه داد: فرایند تبدیل مجوزها به الکترونیکی کاملا رایگان و با استفاده از گوشی تلفن همراه در کمترین زمان ممکن امکان پذیر است.

دیگر خبرها

  • تولید زیر تیغ واردات یارانه‌ای!
  • راهکار توسعه اقتصادی و تقویت منابع ارزی؛ تولید زیر تیغ واردات یارانه‌ای!
  • امکان ایفای تعهدات صادراتی، از طریق بانک سامان
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می شوند
  • مهلت تبدیل مجوزهای کاغذی به الکترونیکی تا 25 اردیبهشت ماه تمدید شد
  • تبدیل ۳۲ درصد مجوزهای کاغذی به الکترونیکی در لرستان
  • اسراییل تبدیل به بلای جان آمریکا شده است
  • ایران به عضویت سازمان جهانی ارزیابی و انطباق درآمد
  • چگونه مسئله پسماند در گیلان به یک بحران تبدیل شد؟/ دلیل توقف قطار افغانستان _ ترکیه
  • ضربه سنگین خودروهای بی‌کیفیت تولید داخل به تشدید ناترازی بنزینی و کسری بودجه ارزی کشور