Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@06:02:53 GMT

بارش برف در محور اسالم به خلخال

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۵۶۱۰۴

بارش برف در محور اسالم به خلخال

غلامحسین بخت شاهی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به پیش بینی اداره کل هواشناسی گیلان، اظهار کرد: از شامگاه گذشته بارش برف در ارتفاعات و مناطق کوهستانی شهرستان تالش آغاز شده است.

وی با بیان اینکه بارش برف همچنان ادامه دارد، گفت: در حال حاضر مناطق کوهستانی تالش به ویژه محور اسالم به خلخال سفیدپوش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تالش با اشاره به اقدامات صورت گرفته در این محور، افزود: ماشین‌های برف روب در حال نمک پاشی در این محور هستند.

وی با بیان اینکه ارتفاع برف در این مناطق به ۱۰ سانتی متر رسیده است، گفت: شهروندان از تردد غیر ضرور خودداری کرده و در صورت لزوم از زنجیر چرخ استفاده و تجهیزات زمستانی همراه داشته باشند.

کد خبر 5349251

منبع: مهر

کلیدواژه: بارش برف تالش راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان ویروس کرونا بوشهر گرگان واکسن کرونا آمار کرونا کرمانشاه اردبیل ایلام بارش باران استانداری تهران سیستان و بلوچستان شیوع کرونا مراسم تودیع و معارفه بارندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۶۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۷۹ هزار وسایل نقلیه در مازندران

محسن هاشمی رئیس مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران گفت: از حدود ۶۱ و نیم میلیون تردد پایش شده در فروردین ماه امسال بیش از ۴۷۹ هزار تردد با سرعت غیرمجازثبت شده است که در این آمار حدود نیمی از تخلفات مربوط به تخلف سرعت غیرمجاز متوسط وسایل نقلیه در طول محور‌ها بوده است.

او افزود: مطالعات تصادفات نشان دهنده این است که سرعت غیرمجاز یکی از دلایل اصلی تصادفات در استان مازندران می‌باشد لذا کنترل رفتار مخاطره آمیز رانندگان به ویژه سرعت غیرمجاز در محور‌های استان می‌تواند نقش موثری در پیشگیری از وقوع تصادفات با شدت بالای منجر به فوت و جرح داشته باشد.

هاشمی گفت: این اداره کل محور‌ها و مقاطع پرحادثه را به سامانه‌های هوشمند ثبت تخلفات عبور و مرور مجهز کرده است و از کلیه کاربران جاده‌ای تقاضا داریم در تمامی طول مسیر با رعایت سرعت مجاز تردد نمایند تا ایمنی تردد خود و سایر رانندگان را حفظ کرده و به سلامت به مقاصد خود برسند.

در حال حاضر ۱۳۶ سامانه به بهره برداری رسیده و طی سال جاری نیز توسعه این سامانه در دستور کار اداره مدیریت راه‌ها قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری برای آسمان لرستان
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای استان کرمان
  • باران میهمان ارتفاعات جنوبی کرمان می‌شود
  • پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است
  • پیش‌بینی بارش رگبار پراکنده باران در آذربایجان‌ شرقی
  • هشدار سطح زرد هواشناسی اصفهان درباره موج جدید بارش‌های همرفتی
  • جولان خسارت‌های سیل در محور‌های خراسان جنوبی
  • لزوم پیش‌بینی آمبولانس‌های ویژه شرایط کوهستانی برای کهگیلویه و بویراحمد
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۷۹ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • باران چگونه تنش آبی سیستان و بلوچستان را شست؟