Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@17:06:05 GMT

حسینی: بازی پیچیده‌ای با ذوب‌آهن داریم

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۵۶۱۰۸

حسینی: بازی پیچیده‌ای با ذوب‌آهن داریم

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: ما مشکل زمین چمن داریم و به جز ورزشگاه آزادی زمین استانداردی در تهران وجود ندارد.

به گزارش مشرق، مجتبی حسینی، سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری پیش از بازی معوقه تیمش مقابل ذوب‌آهن اظهار کرد: فردا (جمعه) کار سختی هر دو تیم دارند و بازی بسیار حساس و پیچیده‌ای است. امیدوارم که روز ما باشد و خوب کار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او درباره تقابل با تیم سابقش گفت: خوشحالم شرایط تیم نسبت به قبل بهتر است اما ما حرفه‌ای هستیم و تعهد داریم. با دل و جان کار می‌کنیم و امیدوارم این وظیفه را به بهترین شکل انجام دهیم. اعتقاد داریم با جوانانمان می‌توانیم موفق باشیم و امیدوارم سال خوبی را بگذرانیم.

حسینی در رابطه با مشکلات زمین چمن در تهران گفت: ما مشکل زمین داریم و به جز ورزشگاه آزادی زمین استانداردی در تهران وجود ندارد. امیدوارم مسئولان با برنامه ریزی این مشکل را حل کنند.

حسینی با بیان‌ این‌که تیمش بازی به بازی جلو می‌رود، گفت: سعی کردیم فقط به بازیکنان بگوییم بروند و در زمین تمام تلاش‌شان را انجام دهند. ما در این بازی فقط فلاح را به علت فوت مادرش در اختیار نداریم.

او در پاسخ به عملکرد داوری در طول فصل گفت: داوران در سه بازی قبلی ما خوب عمل کردند و مشکلی در این خصوص نداشتیم.

 دیدار دو تیم پیکان و ذوب‌آهن در قالب دیداری معوقه از هفته سوم لیگ برتر فوتبال، ساعت ۱۶ فردا (جمعه) در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: تحولات قفقاز تحولات افغانستان تیم فوتبال پیکان سید مجتبی حسینی ذوب آهن اصفهان لیگ برتر مهدی تارتار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۶۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش همتی به سخنان قالیباف: با علل تورم که موجب سفته بازی است مقابله کنید/ زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید

به گزارش جماران؛ عبدالناصر همتی رییس پیشین بانک مرکزی نوشت: رئیس مجلس گفته اند؛ مالیات بر سوداگری شامل ۰/۵ درصد جامعه میشود و نگرانی ندارد!

حتی اگر درصد اعلامی درست هم  باشد، این نوع اظهار نظر بی توجهی به کار کرد علم اقتصاد و انتقال اثرات غیر مستقیم این نوع از مالیات ها به سایر طبقات جامعه و فراهم شدن اسباب خروج سرمایه از کشور است.

در واقع بر مبنای مالیات بر عایدی سرمایه از کسانى که به حکم عقل،در مقابل تورم از خودحفاظت می کنند، مالیات گرفته و صرفِ مخارجی میکنند که  غالباً برای رشد اقتصادی زیانبار هستند . 

بهتر است به جای این اقدامات، با علل تورم که موجب سفته بازی است، مقابله کنید و این قدر هم زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید! 

 

دیگر خبرها

  • امیدوارم با جام برگردیم | فوتسال در آسیا پیشرفت کرده است
  • سه نمایشنامه جدید سوره مهر در نمایشگاه کتاب تهران عرضه می‌شود
  • آیا «اجاره بلند مدت زمین های موقوفه» جایز است؟
  • برگشت به عقب گلبال در مسیر پارالمپیک/وضعیت اعزام دوباره پیچیده شد
  • گریه پورحمیدی در رختکن بند نمی‌آمد!
  • معضلات از دست دادن اکوسیستم خاک/ حفاظت از خاک را باید جدی بگیریم
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • واکنش همتی به سخنان قالیباف: با علل تورم که موجب سفته بازی است مقابله کنید/ زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید
  • وحید امیری: امیدوارم اتفاقات فوتبالی در زمین رقم بخورد