Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن منصوری روز پنجشنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان دماوند که با حضور مسئولان شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه دماوند شهر علما و مردم آن اهل علم و ادب هستند، اظهار داشت: ظرفیت های متعددی در شهرستان دماوند به لحاظ زیرساختی و گردشگری وجود دارد که می توان این منطقه را جزو مناطق مستعد استان دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه امروز وظیفه داریم کارهای انجام شده در گذشته و اکنون را بیان کنیم تا فضای ناامیدی در کشور ایجاد نشود، افزود: به برکت مقام معظم رهبری و خون شهدا کارهای زیادی انجام شده و البته کار نکرده هم زیاد است و باید به دنبال آن رفت تا مرتفع شود.

این مقام با تاکید براینکه کشور پر ظرفیت؛ و دولت پای کار است، گفت: توان دولت توان روشنی است و کسی توقع معجزه از دولت آقای رئیسی نداشته باشد چراکه وضعیت فعلی منابع مشخص است و نباید با وجود شرایط کنونی توقع اجرای پروژه چندصد میلیاردی داشت؛ اجرای بسیاری از پروژه ها به تامین اعتبار ارتباطی ندارد و صرفا با همکاری نهادها برطرف خواهد شد.

استاندار تهران با بیان اینکه حمایت از بخش خصوصی باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: توان بخش خصوصی در انجام بسیاری از اقدامات و مطالبات، برابر چندسال توان دولت است که در این راستا باید مورد حمایت قرار گیرند؛ فلسفه تشکیل اینگونه جلسات حمایت و تسریع در این زمینه است تا یک کارخانه زودتر فعال شود و اشتغال توسعه یابد.

منصوری در ادامه به پروژه کمربندی جنوبی شهر دماوند به عنوان یکی از مطالبات مهم منطقه اشاره کرد و بیان داشت: پروژه کمربندی دماوند یکی از مطالبات مهم منطقه است اما با توجه به حجم اعتبار این پروژه تامین آن در سطح استانی ممکن نیست و در سطح ملی نیز در کوتاه مدت مقدور نبوده و باید به دنبال راهکار اجرای این پروژه در سطح بلندمدت باشیم.

این مقام در ادامه با اشاره به اقدامات مطلوب صورت گرفته در ۲ شهرک صنعتی شهرستان دماوند، گفت: ازجمله مشکلات این ۲ شهرک صنعتی مشکل برق است که مقرر شد پروژه تقویت برق شهرک در دستور کار قرار گرفته و تسریع صورت گیرد که امید است این مهم تا پایان سال مرتفع شود.

استاندار تهران همچنین به صدور مجوز جابجایی آب تا ۱۵ لیتر به شرکت های شهرک صنعتی این شهرستان اشاره کرد و بیان داشت: یکی از موضوعات مطرح شده در توسعه شهرک های صنعتی، تقویت صنایع تبدیلی است که لازم است مسئولان نقش هدایت گری داشته باشند و داستان سیب و گردوی دماوند که سالها است مطرح می شود مرتفع شده و با حمایت بخش خصوصی توسعه یابد.

برچسب‌ها شهرستان دماوند شهرک صنعتی محسن منصوری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان دماوند شهرک صنعتی محسن منصوری شهرستان دماوند شهرک صنعتی محسن منصوری شهرستان دماوند شهرک صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۶۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور سند زمین های شهرک صنعتی فجر قشم

حسن بابایی رئیس سازمان ثبت اسناد کشور در قشم گفت: مساحت شهرک صنعتی فجر قشم دو هزار و ۸۰۰ هکتار است که پیش از این برای دو هزار و ۷۰۰ هکتار آن سند صادر شده بود.

 بابایی افزود: با واگذاری هفت هزار و ۱۴۲ فقره سند معروف به رفسنجان در قشم، این مشکل دیرینه هم با تدبیر مسئولان ثبت اسناد هرمزگان و سازمان منطقه آزاد قشم، حل شد.

وی گفت: در این سفر مشکل نداشتن قولنامه برخی املاک و زمین‌های مردم نیز پیگیری شد.

وی از دادستان انقلاب و عمومی شهرستان قشم و رئیس اداره ثبت اسناد این شهرستان خواست درخصوص حل مشکلات واگذاری ۸۰ هزار هکتار زمین از سوی اداره منابع طبیعی هرمزگان به کارآفرینان برای ایجاد حوضچه‌های آبی پرورش آبزیان جزیره نیز، بررسی و اقدام کنند.

بازدید از زندان قشم، اداره پزشکی قانونی، گمرک ایران و املاک تملیکی هم بخش دیگری از برنامه‌های سفر حسن بابایی به قشم است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • احداث شهرک‌های مسکونی کارگری در مجاورت مجتمع‌های صنعتی را دنبال می‌کنیم
  • صدور سند زمین های شهرک صنعتی فجر قشم
  • بیش از ۱۰۰ طرح نیمه تمام صنعتی برای ورود به چرخه تولید چشم انتظار حمایت دولت
  • پروژه احداث کمربندی شهرک فجر به شهرک کارمندان مهاباد آغاز شد
  • شهرک تخصصی گوهرسنگ در خراسان جنوبی ایجاد می‌شود
  • سمنان در اجرای سازوکار اجرایی پدافند غیرعامل نیازمند خودمراقبتی است
  • بودجه شهرداری شهرکرد دو برابر شد
  • دو برابر شدن بودجه شهرداری شهرکرد
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • بررسی و ساماندهی توسعه شهرک صنعتی شهرستان انار