Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، کمال محمدپور در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه در مدت مشابه سال قبل برای ۱۱ هزار و ۱۲۹ فقره خسارت پرونده تشکیل یافته بود، افزود: امسال این میزان ۵۰ درصد افزایش یافته و همچنین ۵۷ درصد حق بیمه افزایش داشت.

وی همچنین با اشاره به صدور ۷۰ هزار فقره بیمه نامه در این مرکز، افزود: از این تعداد ۲۶ هزار و ۷۰۰ فقره بیمه اتومبیل، پنج هزار و ۳۵۷ فقره بیمه حوادث انفرادی، ۲۷ هزار و ۱۵۰ فقره بیمه رانندگان وسایط نقلیه، یک هزار و ۷۰۰ فقره بیمه عمر و پس انداز و بقیه نیز سایر بیمه‌ها شامل بیمه مسوولیت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه همچنین مرکز پرداخت خسارت برای بیمه‌گذاران در میاندوآب دایر است، اظهار داشت: مردم صنعت بیمه را فقط با بیمه خودرو، دیه و شخص ثالث می‌شناسند در حالی که در همه زمینه‌ها اعم از کشاورزی، حرفه پزشکان، صنف خبرنگاران و سایر امور خدمات بیمه‌ای ارایه می‌شود که مردم می‌توانند از آن‌ها بهره‌مند شوند.

رییس شرکت بیمه ایران مرکز میاندوآب بیان کرد: به طور تقریبی ۵۵ درصد پوشش‌های بیمه‌ای در منطقه میاندوآب مربوط به بیمه ایران است.

محمدپور با بیان اینکه شعبه مرکزی این بیمه ناظر بر فعالیت نمایندگان بیمه و مسوول پرداخت خسارت‌ها در میاندوآب است، افزود: همه می‌توانند در تمامی رشته‌های تحصیلی به عنوان نماینده در بیمه ایران فعالیت کنند به شرطی که دانش و معلومات و مدرک تحصیلی را دارا باشند.

وی با اشاره به فروش بیمه نامه تخصصی و پایه در بیمه ایران در همه رشته‌ها، گفت: در ایران ۲۹ شرکت بیمه بازرگانی وجود دارد که تنها بیمه ایران با ۱۰۰ درصد دولتی فعالیت دارد.

وی با اشاره به طرح‌های حمایتی بیمه ایران در کمک به قشر آسیب‌پذیر ناشی از آتش‌سوزی منازل مسکونی، اصناف و سایر صنوف، افزود: در بیمه ایران بهترین بیمه نامه‌ها در زمینه حوادث غیرمترقبه صادر می‌شود که بیمه نامه آتش‌سوزی با توجه به شرایط اقتصادی جامعه با نازلترین قیمت به همه خانواده‌ها توصیه می‌شود.

رییس بیمه ایران مرکز میاندوآب با اشاره به پرداخت خسارت برای خانوار‌های خسارت دیده ناشی از قطعی برق که دارای بیمه نامه مستقل بودند، افزود: این پرداختی‌ها شامل تعهدات بیمه‌ای اداره برق نیست و خانوار‌ها به صورت مستقل منازل مسکونی خود را بیمه آتش‌سوزی کرده بودند.

محمدپور همچنین با اشاره به صدور انواع بیمه نامه آتش‌سوزی برای همه صنوف در جامعه اظهار داشت: به مناسبت سالروز تاسیس صنعت بیمه ایران است از ۱۵ آبان ماه تا ۱۵ آذر ماه به مدت یک ماه در همه رشته‌های بیمه‌ای از پنج تا ۶۰ درصد تخفیف داده می‌شود که مردم می‌توانند از آن منتفع شوند.

وی با اشاره به اینکه استقبال مردم از بیمه آتش‌سوزی در میاندوآب مطلوب است، ادامه داد: طرح جامع صدور بیمه نامه آتش‌سوزی با همکاری استانداری آذربایجان غربی برای همه خانوار‌های روستایی اجرا شد و خانوار‌هایی که دچار آتش‌سوزی شده بودند بدون مراجعه به نهاد‌های دولتی و یا حمایتی برای دریافت کمک، مستقیم از بیمه ایران خسارت خود را دریافت کردند.

وی با اشاره به صدور بیمه نامه‌های حمل بار، بیمه مسوولیت در بیمه ایران با هزینه مناسب، گفت: وسیع‌ترین بیمه نامه‌ای که در صنعت بیمه وجوددارد، بیمه اشخاص است که با زندگی مردم سرکار دارد.

وی با بیان اینکه همچنین بیمه نامه‌های عمر تنوع زیادی دارند، افزود: همچنین در بیمه ایران تسهیلات بانکی بیمه می‌شود که در صورت فوت دریافت کننده وام، شرکت بیمه وام را به بانک پرداخت می‌کند و در غیر اینصورت بانک مبلغ وام را از وراث خواهد گرفت.

وی همچنین با اشاره به اینکه بیمه ایران خدمات فراوانی برای مردم ارایه می‌دهد که می‌توان بیمه جهیزیه، بیمه درمان (مکمل) که سازمان‌ها می‌توانند برای کارکنان خود خریداری کنند، بیمه مسوولیت که شاخص‌ترین بیمه در این زمینه بیمه خودرو (شخص ثالث) و همچنین بیمه مسوولیت حوادث ساختمانی، آتش‌سوزی و بیمه پزشکان و همه صنوف و بیمه حوادث اشاره کرد.

محمدپور با اشاره به صدور بیمه بدنه برای خودرو‌ها گفت: استقبال از این نوع بیمه در جامعه خوب است، ولی کافی نیست و با توجه به تخفیف‌های ارایه شده به مدت یک ماه مردم می‌توانند از آن استفاده کنند.

شرکت سهامی بیمه ایران در میاندوآب از سال ۱۳۷۵ فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرده و هم‌اکنون ۸۴ نماینده فعال در شهر‌های میاندوآب، چهاربرج، باروق، شاهین دژ و تکاب به مرکزیت میاندوآب فعالیت دارد که از این نمایندگی‌ها ۶۳ مورد در میاندوآب واقع است.

همچنین از ۸۴ نمایندگی فعال بیمه ایران در میاندوآب، ۴۸ مورد در همه رشته‌های بیمه‌ای و ۴۰ مورد نیز در زمینه تخصصی بیمه‌های زندگی فعالیت دارد.

انتهای پیام/ ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیمه نمایندگی بیمه ایران خسارت آذربایجان غربی میاندوآب ارومیه اشاره به صدور بیمه ایران بیمه ایران بیمه مسوولیت خانوار ها فقره بیمه بیمه نامه آتش سوزی رشته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۶۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات برگزاری نمایشگاه کتاب تشریح شد

جزئیات برگزاری سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران تشریح شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، نشست خبری سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران صبح امروز یکشنبه 16اردیبهشت ماه با حضور یاسر احمدوند رئیس نمایشگاه و علی رمضانی قائم مقام نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در مصلی امام خمینی برگزار شد.

رییس نمایشگاه کتاب تهران در این نشست و در پاسخ به پرسش تسنیم درباره اقدام وزارت ارشاد برای ممانعت از حضور ناشران کتاب ساز و پخته خوار که به انتشار کتاب‌های ناشران دیگر می پردازند،  گفت: ناشران پخته خوار  از گریزگاه‌ها و خلأهای قانونی برای انتشار کتاب استفاده می‌کنند و کتاب‌هایشان با تخفیف بالا ارائه می‌شود. امسال تلاش شده اگر روشن شد که ناشری آثار ناشران دیگر را کپی کرده یا از آنها استفاده نادرست و غیرقانونی داشته است در نمایشگاه حضور نداشته باشد البته این مهم نیاز به کار جمعی و گروهی دارد.

احمدوند ادامه داد: برنامه‌های ویژه‌ای برای غزه و فلسطین در نمایشگاه در نظر گرفته شده است. هم برنامه‌های مختلف و  هم کار حجمی و نمادسازی برای پاسداشت و یادبود مردم غزه تدارک دیده شده است. از نویسندگان و ناشران فعال در این حوزه تجلیل خواهیم کرد.

وی افزود:  حدود 60 ناشر خارجی امسال  50 هزار عنوان کتاب عرضه می‌کنند،  رویدادی با عنوان نشر ایران در روزهای  24,25,26 اردیبهشت در بخش بین الملل نمایشگاه برگزار می‌شود و نشر ایران معرفی خواهد شد. حدود 20 مهمان از کشورهای منطقه در نمایشگاه حضور دارند.

 

این خبر در حال تکمیل است...

دیگر خبرها

  • صدور ۸۰ میلیون بیمه نامه
  • بانک‌ها پرداخت تسهیلات برای عشایر را تسهیل‌ کنند
  • خسارت کشاورزان خوزستانی در کمترین زمان پرداخت می‌شود
  • دولت در فروردین ۵۶ هزار میلیارد تومان مالیات گرفت
  • ۷۰۰ نفر بیمه شده قالی بافی در سرپل ذهاب فعالیت دارد
  • ضبط ۴۵ هزار نخ سیگار قاچاق در میاندوآب
  • ضبط ۱۸۰ راس دام زنده قاچاق در میاندوآب
  • ◄ بیمه بدنه پارسیان چند درصد خسارت را پوشش می دهد؟
  • حدود ۶۰ ناشر خارجی در نمایشگاه امسال حاضر خواهند بود
  • جزئیات برگزاری نمایشگاه کتاب تشریح شد