Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، هیوندای پالیسید سال ۲۰۱۸ برای بازارهای جهانی معرفی شد؛ این خودرو که شبیه به کیا تلوراید است، جدیدترین شاسی بلند سه ردیف صندلی خودرو کره‌ای محسوب می‌شود. شاسی بلند پالیسید برای نسل جدید بسیار باکلاس است؛ این خودرو به حدی در تریم‌های بالایی خوب طراحی شده است  که مخاطبین را به وجد آورده و ممکن است حتی کابین آن را با یکی از خودرو‌های لوکس برند جنسیس اشتباه گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما این خودرو یک جنسیس نیست، با وجود اینکه این خودرو ظاهری جذاب دارد اما پلتفرم خود را با کیا تلوراید به اشتراک گذاشته است. این خودرو اکنون دارای یک موتور ۳.۸ لیتری V-۶ نرم و روان استاندارد است و به یک گیربکس اتوماتیک 8 سرعته متصل می‌شود.

تجهیزاتی که اکنون به کار برده شده است بسیار سخاوتمندانه‌ است؛ اکنون این خودرو دارای فناوری به روزی مانند کمک راننده با فناوری پیشرفته و ویژگی‌های اتصال سرگرمی مدرن است. کابین بسیار جادار است که دسترسی روی امکانات آن بسیار راحت است.

   

 

هیوندای چندین تجهیزات ایمنی را در خط تولید پالیسید برای سال ۲۰۲۲ استاندارد کرده است؛ اکنون دارای تجهیزات استانداردی از جمله  جلوگیری از برخورد با ترافیک و جلوگیری از برخورد با نقطه کور است. همه مدل‌ها هم اکنون با آینه‌های جانبی عرضه می‌شوند که دارای چراغ‌های راهنما یکپارچه هستند؛ در بالاترین مدل Calligraphy، روکش چرم قهوه‌ای تیره دیگر ارائه می‌شود.

   

هنوز هم بسیاری از بهترین ویژگی‌های فنی و لوکس شاسی بلند، از جمله سیستم اطلاعات سرگرمی بزرگتر ۱۰.۳ اینچی، ناوبری در داشبورد و حالت رانندگی نیمه خودکار هیوندای را ارائه می‌کند. ثابت شده است که پالیسید فروشنده قدرتمندی برای هیوندای است و یک مدل دوباره طراحی شده باید به ادامه کار کمک کند.

   

 نسخه تمام چرخ متحرک لیمیتد مجهز به سطوح نشیمن چرمی ناپا، گرمایش و تهویه ردیف اول و دوم، سیستم صوتی هارمن/کاردون با ۱۲ بلندگو است. پالیسید به موتور ۳.۸ لیتری V-۶ همراه با یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک است که می تواند ۲۹۱ اسب بخار قدرت را تولید کند.

   

دیفرانسیل جلو استاندارد است، در حالی که سیستم چهار چرخ محرک در سطوح تریم SE، SEL و Limited اختیاری است. همه پالیسید‌ها به صورت استاندارد با خنک کننده گیربکس قوی و کنترل نوسان تریلر عرضه می‌شوند.  هیوندای هنوز هیچ صحبتی درباره تاریخ رونمایی از فیس لیفت پالیسید به میان نیاورده است، اما گمانه زنی‌ها حاکی از آن هستند که هیوندای پالیسید ۲۰۲۲ احتمالاً در همان سال ۲۰۲۲ رونمایی می‌شود. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت خودرو تولید خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۷۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واحد‌های بخار نیروگاه طرشت وارد مدار تولید شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ «سید یحیی نوبخت» با اشاره به بازگشت واحدهای بخار و گازی نیروگاه طرشت به مدار تولید گفت: با اجرای فرآیند تعمیرات بازدید مسیر‌های داغ (HGPI)  به دستور مرکز کنترل واحد گازی پس از طی مراحل راه‌اندازی وارد مدار و به شبکه سراسری متصل شد.

مدیرعامل نیروگاه طرشت بیان کرد: از جمله اقدامات انجام شده برای راه‎‏‌اندازی واحد‌ها می‌توان به آبگیری برج‌خنک‌کننده پس از حصول اطمینان از بسته بودن مسیر‌های تخلیه، استارت چاه‌های آب‌خام و هماهنگی برای باز شدن مسیر جهت تصفیه‌خانه، استارت سیستم اسمزمعکوس و آبگیری مخازن آب پرمیت، تست تمام سیستم‌های کنترلی اتاق‌های فرمان نیروگاه‌بخار و تست‌های پیش‌راه‌اندازی BFP, FDF, IDF و سایر تجهیزات‌ کمکی و استارت بویلر‌ها اشاره کرد.

گزارش از جاسم ثمری خبرنگار خبرگزاری صداوسیما

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • وینیسیوس به جمع کریستیانو رونالدو و دی‌بروینه پیوست
  • خودروهای عضلانی جذابی که ناشناخته ماندند، از فورد فالکون کبرا تا کرایسلر والیانت (+عکس)
  • بازطراحی مرسدس بنزهای کلاسیک با تکنولوژی 2024 (عکس)
  • راهنمای انتخابی هوشمندانه در خرید چیلر تراکمی
  • طراحی کوپه، قدرت پیکاپ؛ یکی از عجیب‌ترین خودروهای امسال رونمایی شد(+عکس)
  • فیلم/ پرورش عقرب بی‌بخار!
  • دوربین‌ های جدید راهنمایی رانندگی، داخل خودرو شما را می‌بینند (+عکس)
  • فیلم| خودروی اسپرت برقی جدید BYD
  • واحد‌های بخار نیروگاه طرشت وارد مدار تولید شد
  • تداوم ساخت پارکینگ در محلات کم برخوردار و دارای معابر باریک و فشرده