Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان،  در دیدار استاندار و نمایندگان مردم  استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی با رییس جمهوری، آخرین اخبار و موضوعات سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی استان مورد بحث، بررسی و تشریک مساعی قرار گرفت.

سیدرضا مرتضوی  در این نشست، با اشاره به شرایط خاص استان اصفهان، به ویژه در خصوص مباحث جاری افزود: باید راهکارهای موثری برای مدیریت و کاهش آسیب‌های ناشی از تغییرات شدید اقلیم و خشکسالی شایع و گسترده که بر فلات مرکزی ایران از جمله قسمت اعظم استان اصفهان سایه افکنده است، اندیشیده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خواستار مساعدت و معاضدت همه اعضای هیات دولت در تعامل با دیگر کارگزاران خدوم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در راستای رسیدگی عاجل به دغدغه‌های همگانی ساکنان پایتخت فرهنگ و تمدن ایرانی اسلامی شد.

استاندار اصفهان گفت: این استان نقاب برخوردار بر چهره دارد، اما از داشته‌های حداقلی هم، کم بهره یا بی بهره است.  

در این نشست صمیمانه روند جامع پیگیری موضوعات جاری استان و شهرستان های تابعه که موجب تشویش اذهان و آلام افکار عمومی و به ویژه حوزه های عمومی جوامع هدف می باشد، مورد بررسی و مذاکره قرار گرفت و به منظور برون رفت از مسائیل جاری تمهیداتی اتخاذ و راهبردهای کارامد مورد تصمیم سازی قرار گرفت.
 

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی اصفهان استانداری اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی اصفهان استانداری اصفهان مجلس شورای اسلامی اصفهان استانداری اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۷۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی مازندران برای سفر رییس جمهوری

دریافت 47 MB کد خبر 6092822

دیگر خبرها

  • مجمع عمومی ورزش چوگوی ایران برگزار می‌شود
  • دیدار مؤسس جمعیت آموزش و فرهنگ مقدونیه با دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی
  • آموزش، نقطه مشترک بین ارتش و آموزش وپرورش است 
  • انتخاب رییس هیات قایقرانی خوزستان
  • آمادگی مازندران برای سفر رییس جمهوری
  • وزیر صنایع کوچک و متوسط آفریقای مرکزی با وزیر خارجه دیدار کرد
  • اجلاس اتاق های بازرگانی کشورهای عضو ACD-اصفهان
  • دیدار سفیر ایران با وزیر کشاورزی اندونزی
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته نظارتی منطقه ۵ اصفهان در ۱۴۰۳
  • اعضای شورای شهر اصفهان سال گذشته روی چه موضوعاتی بیشتر تمرکز داشتند؟