Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی زینی‌وند، استاندار کرمان در جمع‌بندی سفر ۱۹ و ۲۰ آبان ماه  فتاح رئیس بنیاد مستضعفان به شهرستان قلعه گنج با اشاره به هفتمین سال حضور این نهاد به منظور ایجاد زیرساخت‌ها، توانمندسازی و مشارکت مردم گفت:  بنیاد مستضعفان در قالب زیرساخت، پرداخت تسهیلات و احداث کارخانجات، ۷۵۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در استان کرمان انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  از توافق با بنیاد مستضعفان برای تداوم کار در استان خبر داد و افرود: همه زیرساخت‌های تعهد شده بنیاد مستضعفان تکمیل می‌شوند، ضمن اینکه تیم مشترکی در استان و بنیاد شکل می‌گیرد که همه کارخانجات توجیه‌پذیر شوند و در فرآیندی به بخش خصوصی واگذار شوند که اهلیت لازم را داشته باشند.

زینی وند بیان کرد: این واگذاری با اولویت سرمایه‌گذاران منطقه و قلعه‌گنج و اخذ تعهد در تداوم کار است، ضمن آنکه قرار نیست بنیاد از منطقه خارج و این کارخانجات رها شوند.

او با اشاره به حضور بنیاد مستضعفان در شهرستان‌های قلعه‌گنج، ارزوئیه و دیگر مناطق استان کرمان، تصریح کرد: با توافق صورت گرفته، بنیاد مستضعفان در منطقه محروم دیگری از استان کرمان مستقر خواهد شد تا همانند قلعه‌گنج، زیرساخت‌ها و کارخانجات دیگری در منطقه ایجاد شود.

استاندار کرمان استفاده از ظرفیت بنیاد مستضعفان در ایجاد زیرساخت‌ها از جمله مسکن، آموزش و مبلمان شهری در مناطق محروم استان را از دیگر توافق‌های صورت گرفته مطرح کرد.

او  ادامه داد: طرح‌های نیمه تمام آب رسانی به روستا‌های رودبار جنوب، قلعه‌گنج و منوجان با مشارکت دولت، سپاه، بنیاد مستضعفان و خیران تکمیل خواهند شد.

انتهای پیام/ م 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بنیاد مستضعفان استانداری کرمان بنیاد مستضعفان قلعه گنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۷۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروش آبشار فصلی بر اثر بارش‌های اخیر در منطقه کیش انجیرو روستای گوجر + فیلم

روستای گوجر در شهرستان راور استان کرمان واقع شده است. یک مکان جذاب و بکر با نام کیش انجیرو در این روستا وجود دارد که اغلب بر اثر بارش ها آبشارها و رودخانه های فصلی به راه می افتند. این روزها نیز بر اثر بارش باران بهاری آبشار فصلی و رودخانه فصلی این منطقه جان دوباره گرفت.

شهروندخبرنگار ما فیلمی را به نمایش گذاشت که مشاهده می‌کنید.

منبع: سیدسعیدیوسفی کوهجهری - کرمان

بیشتر بخوانید:

بارش باران سد خاکی روستای حصن آباد را پر آب کرد + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • امیر جدیدی بازیگر یک پروژه بین المللی شد
  • کنعانی: ایران برخورد پلیسی با دانشجویان را در دانشگاه‌های آمریکا نمی‌پذیرد
  • نوای ساز ارکستر سمفونیک تهران در قلعه فلک‌الافلاک می‌پیچد
  • میزبانی قلعه فلک‌الافلاک از ارکستر سمفونیک تهران
  • توجه به مناطق محروم و آبادانی شهر به طور عادلانه، رویکرد شورای ششم
  • نقش شوراها در آبادانی و‌پیشرفت روستاها
  • حمله گسترده روسیه به زیرساخت‌های انرژی اوکراین در سه منطقه/ اعزام خلبانان اوکراینی به فرانسه برای آموزش جنگنده اف-۱۶
  • حمله گسترده روسیه به زیرساخت های انرژی اوکراین در سه منطقه
  • خروش آبشار فصلی بر اثر بارش‌های اخیر در منطقه کیش انجیرو روستای گوجر + فیلم
  • سامانه بارشی جدیدی در راه کشور | رگبار بهاری در این استان ها | چه زمانی هوا گرم تر می شود؟