Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-02@22:50:15 GMT

گزارش زنده: لبنان یک- ایران ۲

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۵۸۲۶۴

گزارش زنده: لبنان یک- ایران ۲

تیم‌های لبنان و ایران در پنجمین هفته مقدماتی جام جهانی به مصاف یکدیگر رفته‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته پنجم گروه A مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در منطقه آسیا، امروز از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه، تیم‌های لبنان و ایران در ورزشگاه صیدا به مصاف یکدیگر رفته‌اند.

هفته پنجم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، گروه A

دیدار تیم‌های لبنان و ایران

ورزشگاه: صیدا

گل‌ها: سردار آزمون (دقیقه ۹۱) برای ایران- سونی سعد (دقیقه ۳۷) برای لبنان

اخطار: سامان قدوس (دقیقه ۴۹)، علیرضا جهانبخش (دقیقه ۵۲)، صادق محرمی (دقیقه ۸۴) از ایران

لبنان: مصطفی مطر، قاسم الزین، عباس عاصی (۴۶- حسین زین)، جورج ملکی، روبیر ملکی، نادر مطر، محمد الدهینی، محمد حیدر (۹- هلال حلوی)، سونی سعد (۸۲- حسین الدور)، محمد قدوح و باسل جرادی‌

سرمربی: ایوان هاشیک

ایران: علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، محمد حسین کنعانی زادگان، صادق محرمی، وحید امیری، سعید عزت الهی (۷۱- الهیار صیادمنش)، احمد نورالهی، سامان قدوس (۶۰- میلاد محمدی)، علیرضا جهانبخش (۸۵- کریم انصاری فرد)، علی قلی زاده و سردار آزمون

سرمربی: دراگان اسکوچیچ

داور وسط: عبدالرحمان ابراهیم جاسم (قطر)

شرح بازی:

ایران در حالی بازی برابر لبنان بازی را آغاز کرد که از همان ابتدای کار با سرعت دادن به بازی و حرکات ترکیبی در یک سوم دفاعی حریف به دنبال گل بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان اسکوچیچ تا پشت محوطه جریمه هم خوب پیش می‌رفتند اما در تمام کردن کار و گلزنی ناکام بودند. حملات ایران تا نیم ساعت ابتدایی هم ادامه پیدا کرد اما رفته رفته از زهر حملات ایران گرفته شد. با این حال با وجود اینکه بازی کاملاً یک طرفه دنبال می‌شد و توپ و میدان در دست ایران بود، لبنان روی یک اتفاق به گل رسید تا در عین شگفتی برنده به رختکن برود.

شرح گل‌ها:

۰-۱ (دقیقه ۳۷- لبنان) - ارسال بسیار بلند بازیکن لبنان از سمت راست در حالی که می‌رفت از بالای دروازه به بیرون برود اما به کمک باد در زمین ماند و در میان غفلت گلر و مدافعان تیم ملی این سونی سعد بود که در محوطه شش قدم صاحب توپ شد و در موقعیت تک به تک با بیرانوند به راحتی دروازه را باز کرد.

۱-۱ (دقیقه ۹۱- ایران) - پاس امیری با اشتباه مدافع لبنان موقعیت تک به تک 

دقایق حساس:

دقیقه ۴- روی یک حرکت ترکیبی زیبا موقعیت شوتزنی برای نورالهی از درون محوطه جریمه فراهم شد اما ضربه خطرناک او با برخورد به مدافعان راهی کرنر شد.

دقیقه ۲۸- حرکت پا به توپ جهانبخش تا پشت محوطه جریمه و شوت محکم او که با واکنش دروازه بان همراه شد و توپ به کرنر رفت.

دقیقه ۴۰- نفوذ امیری از سمت چپ و ارسال خوب او که نزدیکی نقطه پنالتی با ضربه سر عزت الهی همراه شد اما توپ در چارچوب نبود از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۵۵- اشتباه بیرانوند در دفع توپ، موقعیت عالی را برای محمد حیدر فراهم کرد اما ضربه او از پشت محوطه را مدافعان ایران قبل از ورود توپ به دروازه دفع کردند.

دقیقه ۶۶- با پاس قلی زاده، آزمون موقعیت شوت زنی خوبی پیدا کرد و شوت محکم او می‌رفت تا دروازه لبنان را باز کند اما دروازه بان لبنان با واکنشی عالی توپ را راهی کرنر کرد.

دقیقه ۷۸- نفوذ امیری از سمت چپ و ارسال زمینی خطرناک او به سردار رسید، سردار توپ را در موقعیت شوتزنی خوب به قلی زاده سپرد اما مهاجم ایران آن قدر تعلل کرد که موقعیت از دست رفت و در نهایت شوت پای راست او هم از بالای دروازه به بیرون رفت.

اتفاق ویژه:

بهترین بازیکن:

کد خبر 534740

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم ملی ایران لبنان مسابقات مقدماتی جام جهانی رقابت های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ مرحله مقدماتی جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۸۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش زنده دیدار‌های پرسپولیس و استقلال و لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش صدای ایران از ایسنا، دیدار تراکتور ـ استقلال امروز ـ ۱۲ اردیبهشت ماه ـ ساعت ۱۷ از شبکه سه سیما روی آنتن خواهد رفت.

همچنین دیدار پرسپولیس ـ سپاهان امروز ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

بنا بر این گزارش از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا دیدار دورتمند ـ پاریسن ژرمن امشب چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه به صورت زنده از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

شهاب وهابی و علیرضا علیفر گزارش بازی را به عهده دارند.


دیگر خبرها

  • رم ۰-۲ لورکوزن: ژابی در اروپا هم نمی‌بازد
  • پرسپولیس ۰ - ۰ سپاهان / تقسیم امتیاز در جدال سنتی / استقلال صدرنشین ماند
  • پرسپولیس تعارف استقلال را رد کرد؛ ال‌کلاسیکو خواب‌آور برنده نداشت
  • شکست ذوب‌آهن در فولادشهر، بحران در خانه جدی‌تر از همیشه
  • تساوی پرسپولیس و سپاهان در نیمه «خواب‌آور»/ ستاره‌های پوشالی
  • پخش زنده دیدار‌های پرسپولیس و استقلال و لیگ قهرمانان اروپا
  • بایرن مونیخ ۲ - ۲ رئال مادرید/ تساوی در تکراری‌ترین جدال لیگ قهرمانان اروپا
  • بایرن مونیخ ۲ - ۱ رئال مادرید/ گزارش لحظه به لحظه
  • بایرن مونیخ ۰ - ۱ رئال مادرید/ گزارش لحظه به لحظه
  • شمس آذر با شکست پیکان موقتا در رده هفتم ایستاد