Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر تیم ملی فوتبال کشورمان در گروه A در شهر صیدا به مصاف لبنان رفت. در نیمه نخست سونی سعد در دقیقه ۳۸ روی اشتباه بازیکنان ایران گل اول را به ثمر رساند. در نیمه دوم اسکوچیچ با تغییراتی که در ترکیب بوجود آورد ایران روند بهتری به خود گرفت و در نهایت سردارآزمون در دقیقه ۹۲ و احمد نورالهی در دقیقه ۹۵ گل های برتری ایران را به ثمر رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این پیروزی تیم ملی کشورمان با ۱۳ امتیاز در صدر جدول گروه خود قرارگرفت. کره جنوبی هم در این گروه با یک گل از سد امارات گذشت تا ۱۱ امتیازی شود.

داور: عبدالرحمان الجاسم (قطر)

کمک‌ها:طالب المری و سعود المقاله(قطر)

کارت زرد: سامان قدوس و علیرضا جهانبخش(ایران)

کارت قرمز:دراگان اسکوچیچ(سرمربی ایران)

گل: سونی سعد(37) برای لبنان، سردار آزمون (2+90) و احد نوراللهی (5+90)

ترکیب لبنان: مصطفی مطر،عباس عاصی، الکس ملکی، قاسم الزین(46 آسی) ، سونی سعد، نادر مطر، فیلکس ملکی، محمد علی الدهین، محمد حیدر، باسل جرادی و محمد قدوح

سرمربی: ایوان هاشی

ترکیب ایران: علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل زاده، حسین کنعانی زادگان، صادق محرمی، سعید عزت اللهی(71 اللهیار صیادمنش)، احمد نوراللهی، وحید امیری، سامان قدوس( 60 میلاد محمدی)، علی قلی زاده، علیرضا جهانبخش(83 کریم انصاری‌فرد) و سردار آزمون

سرمربی: دراگان اسکوچیچ

کد خبر 637069 برچسب‌ها تیم ملی فوتبال ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۸۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طوفان ‎الاقصی و جنگ غزه محبوبیت حماس را در لبنان افزایش داده است

به گزارش جام جم آنلاین، روزنامه گاردین با تعدادی از فلسطینیان حاضر در اردوگاه‌ فلسطینی برج البراجنه بیروت دیدار کرد.

یک جوان ۲۵ ساله فلسطینی به گزارشگر این روزنامه گفت:‌ «ما از اقدام حماس احساس غرور می کنیم و آگاهی ما از مقاومت آنها بیشتر از پیش شده است.»

این جوان ۲۵ ساله که به نقاشی‌های دیواری در اردوگاه معروف است تصویر «مثلث قرمز وارونه»، «چتربازهای حماس در ۷ اکتبر» و «ابوعبیده» را به عنوان نماد مقاومت روی دیوارهای اردوگاه کشیده است.

گزارشگر روزنامه انگلیسی گاردین در ادامه گزارش خود می‌گوید «تا پیش از عملیات ۷ اکتبر نقاشی‌ها و شعارهای روی رنگ رو رفته‌ای را در اردوگاه مشاهده می‌کردیم اما پس از عملیات حماس جوان‌ها انگیزه بیشتری پیدا کردند و دیوارنگاره‌های حماسی را در ستایش عملیات حماس در سرتاسر اردوگاه می توان مشاهده کرد»

این روزنامه‌نگار خاطرنشان کرد: «فلسطینی‌ها در لبنان عملیات طوفان‌الاقصی را اقدامی الهام‌بخش می‌بینند که زنجیر زندان را پاره کرد و مثلث سرخ، تصویر ابوعبیده و چتربازها بخشی از فرهنگ عامه، تزئین لباس مردم شده است.»

این روزنامه‌نگار توضیح داد که محبوبیت جنبش فتح به دلیل اتهام به فساد و عمل نکردن به وعده‌هایش پس از توافق اسلو رو به افول است.

یکی از رزمندگان حماس در اردوگاه که از افشای هویت خود امتناع کرد، گفت که پس از آغاز تجاوز به غزه، مردان جوان برای پیوستن به جنبش حماس در اردوگاه صف کشیده بودند.

دیگر خبرها

  • طوفان ‎الاقصی و جنگ غزه محبوبیت حماس را در لبنان افزایش داده است
  • صعود شاگردان اوزونیدوس با برتری برابر فجر سپاسی
  • صعود هوادار به یک‌چهارم نهایی جام حذفی / مس سونگون شگفتی‌ساز نشد
  • پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • ایران ۱ - ۲ ازبکستان/ گزارش زنده
  • فوتبال دختران زیر ۱۸ سال کافا؛ اعلام ترکیب ایران برابر تاجیکستان
  • ترکیب اولیه ایران برابر ازبکستان
  • رکورد ویژه ستاره ایران در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان
  • آزمون در ترکیب اصلی رُم برابر اودینزه
  • لیورپول با شکست برابر اورتون از قهرمانی دور شد