Web Analytics Made Easy - Statcounter

گل لبنان به ایران شباهت زیادی به گلی داشت که در جام ملت‌ها از ژاپن دریافت کردیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم ملی فوتبال ایران در حالی در هفته پنجم مقدماتی جام جهانی به مصاف لبنان رفت که در دقیقه ۳۷ بازی روی غفلت مدافعان ایران دروازه تیم ما باز شد.

این گل در شرایطی به ثمر رسید که تیم ملی ایران کنترل بازی را در اختیار داشت و امید زیادی به گلزنی در این دیدار داشت ولی برخلاف جریان بازی در شرایطی که مدافعان تصور می‌کردند توپ به بیرون می‌رود آن را رها کردند تا مهاجم لبنان با فرصت طلبی صاحب توپ شده و دروازه ایران را باز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گل شباهت زیادی به گلی داشت که تیم ملی ایران در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌ها از ژاپن دریافت کرد.

در آن بازی هم نبض بازی در اختیار ایران بود و روی غفلت مدافعین دروازه ما باز شد.

تاکومی مینامینو که در تیم ردبول سالزبورگ توپ می‌زند، روی هر سه گل تیمش نقش مهمی ایفا کرد و نمایش درخشانی داشت ولی اصلی ترین کار او روی صحنه ای بود که گل اول ژاپن به ثمر رسید. پس از برخوردی که او با مدافعان ایران داشت، روی زمین افتاد و مدافعان تیم ملی شروع به اعتراض به داور کردند که خطایی از سوی آنها صورت نگرفته است. بازیکن ژاپنی بدون توجه به اتفاقات به حرکت ادامه داد و با غفلت مدافعان، فضای خالی خوبی مقابل خود دید. سانتر او روی سر یویا اوازاکا نشست و دروازه ایران برای اولین بار باز شد. این گل تیم ملی را بهم ریخت و زمینه ساز گل‌های بعدی شد که منجر به حذف ایران شد.

به نظر می‌رسد بازیکنان ایران از گذشته عبرت نگرفته و با تکرار یک اشتباه دوباره تیم ملی را این بار در مسیر صعود به جام جهانی به دردسر بیاندازند. انتهای پیام/ حجم ویدئو: ۸.۲۵M | زمان ویدئو: ۰۰:۰۱:۲۴ دانلود فایل ویدئویی

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لبنان تیم ملی ایران تیم ملی ایران تیم ملی ژاپن لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۸۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) اگر نقاشی کودکان واقعیت داشت جهان چه شکلی می‌شد؟

تام کورتیس (Tom Curtis)، پدری اهل لندن است که نقاشی کودکانش الهام‌بخش او برای ساختن مجموعه‌ای جذاب از تصاویر شدند. کورتیس نقاشی‌های بامزه‌ی کودکان را در فتوشاپ به واقعیت تبدیل می‌کند تا فیل‌هایی که روی سرشان خرطوم دارند و شترمرغ‌هایی که دندان درآورده‌اند، فرصت زندگی بیابند.

قوه‌ی تخیل کودکان و نگاهشان به دنیا به‌قدری خاص و دست‌نخورده است که اگر کمی زاویه‌ی دیدمان را عوض کنیم، می‌توانیم با لذتِ تمام وارد دنیایی جدید شویم.

کودکان بدون نگرانی از قضاوت شدن هرآنچه را که دوست دارند به‌شیوه‌ی خاص خودشان نقاشی می‌کنند. ما هم وقتی که کودک بودیم بدون، چون و چرا هر چیزی که را دوست داشتیم، روی کاغذ می‌آوردیم. کودکان دنیا را به‌شکلی دیگر می‌بینند و همین باعث می‌شود که نقاشی‌هایشان بیشتر اوقات فرسنگ‌ها با واقعیت فاصله داشته باشد.

تام کورتیس (Tom Curtis)، پدری اهل لندن است که نقاشی کودکانش الهام‌بخش او برای ساختن مجموعه‌ای جذاب از تصاویر شدند. کورتیس نقاشی‌های بامزه‌ی کودکان را در فتوشاپ به واقعیت تبدیل می‌کند تا فیل‌هایی که روی سرشان خرطوم دارند و شترمرغ‌هایی که دندان درآورده‌اند، فرصت زندگی بیابند.

 امیدواریم از تماشای این شاتر نهایت لذت را برده باشید. برای دیدن تصاویر بیشتر به صفحه اینستاگرام تام کورتیس سر بزنید. دیدگاه شما در مورد تصاویر چیست؟ آیا تاکنون سعی کرده‌اید نقاشی‌های کودکانه را به واقعیت تبدیل کنید؟

منبع: خبرآنلاین

tags # کودک سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • آزمون: بازی با ژاپن شیرین‌ترین برد فوتبالی‌ام بود
  • مغز انسان به شکلی بی‌نظیر شبیه‌سازی شد
  • میزبانان لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ مشخص شدند
  • شلیک ۷۰ راکت از لبنان به جولان اشغالی سوریه
  • جدال جنجالی مدافعان تاتنهام در زمین!
  • تبعات باخت: مدافعان تاتنهام درگیر شدند! (عکس)
  • شهاب زاهدی: گلزنی برای پرسپولیس سخت بود، در ژاپن راحت گل می‌زنم
  • (تصاویر) اگر نقاشی کودکان واقعیت داشت جهان چه شکلی می‌شد؟
  • تصویر پوشش متفاوت دختران ایران در کنکور ۵۰ سال قبل | چند تست بزنید!
  • دستان مطمئن ژاپن را به المپیک برد