Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در اولین بازی مرحله گروهی گروه اول مسابقات انتخابی جام جهانی قاره آسیا، تیم‌های کره جنوبی و امارات از ساعت ۱۴:۳۰ به وقت تهران به میدان رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود کره جنوبی پایان یافت.

در این دیدار پر افت و خیز که پر از موقعیت‌های خطرناک روی دروازه هر دو تیم بود، «هوانگ هی چان» تک گل تیم کره جنوبی را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند تا در این بازی نزدیک، کره جنوبی با حداقل نتیجه به یک پیروزی خفیف برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این نتیجه کره جنوبی ۱۱ امتیازی شد و موقتاً به صدر جدول گروه اول مسابقات صعود کرد تا جای تیم ملی ایران را بگیرد.

تیم ملی ایران امروز به مصاف لبنان رفته است که نیمه نخست این بازی با یک گل به سود لبنان تمام شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال امارات تیم ملی فوتبال کره جنوبی فوتبال مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۸۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترزیچ: حالا فقط یک مساوی تا فینال فاصله داریم

سرمربی تیم فوتبال بوروسیا دورتموند نتیجه نبرد خانگی شاگردانش با پاری‌سن‌ژرمن را با توجه به اتفاقاتی که در جریان بازی رخ داد، رضایتبخش می‌داند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال بورسیا دورتموند با پیروزی خانگی یک بر صفر شب گذشته‌ برابر پاری‌سن‌ژرمن (چهارشنبه) به ادامه پیشروی تحسین‌برانگیزش به سمت فینال این دوره از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا ادامه داد. نماینده آلمان که در مرحله قبلی اتلتیکومادرید را حذف کرد، به لطف تک گل نیکلاس فولکروگ و البته بهره‌مندی از چاشنی شانس برای بسته نگه داشتن دروازه‌اش، حریف فرانسوی را شکست داد تا امید آلمانی‌ها برای داشتن حداقل یک نماینده در فینال ومبلی را زنده نگه دارد.

ادین ترزیچ سرمربی زردپوشان وستفالن، در پایان مسابقه به شبکه DAZN‌گفت: با شایستگی کامل بازی را بردیم، بردی که نتیجه یک کار گروهی خوب بود. می‌توانستیم حتی گل‌های بیشتری هم بزنیم هرچند حریف هم می‌توانست. به همین دلیل هم از نظر من نتیجه قابل قبول است.

ترزیچ افزود: بازیکنان ما واقعاً دوندگی زیادی داشتند اما این شرط پیروزی در یک چنین مسابقه‌ای است. تیمی که می‌خواهد به فینال ومبلی برسد باید اینگونه هم تلاش کند. حالا تمام چیزی که از بازی برگشت می‌خواهیم یک مساوی است، هر چند که هدف‌مان این است که هفته آینده هم برنده میدان را ترک کنیم. برتری‌مان خفیف است اما فرصتی خوب برای صعود داریم.

پیروزی نفس‌گیر دورتموند برابر PSG در شب فرصت‌های سوخته

متس هوملس کاپیتان و مدافع کهنه‌کار دورتموندی‌ها که در پایان بازی به عنوان بهترین بازیکن میدان معرفی شد هم گفت: دورتموند بازی سطح بالایی را ارائه کرد و عملکرد بازیکنان‌مان پختگی آنها را نشان داد. همگی به یکدیگر برای ارائه این بازی خوب کمک کردیم. حفظ خونسردی و آرامش در چنین سطحی از مسابقات برای گرفتن تصمیم درست کار آسانی نیست اما ما در اکثر دقایق مسابقات از پس آن برآمدیم، چون می‌خواهیم که به فینال ومبلی برویم. سه‌شنبه هفته آینده در پاریس یک بازی سخت دیگر خواهیم داشت اما تیمی که فینال می‌خواهد در آنجا هم باید از عهده کار برآید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صعود مدعیان به نیمه‌نهایی رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی
  • آینده‌سازان والیبال حریفان جهانی خود را شناختند
  • ترزیچ: حالا فقط یک مساوی تا فینال فاصله داریم
  • حریفان ایران در جام جهانی مشخص شدند
  • باورنکردنی: الاتحاد امسال 7 بار به الهلال باخت!
  • اتحاد کلبا قدر گل قایدی را ندانست
  • گلزنی مهدی قایدی در شب تلخ اتحاد کلباء
  • صعود یک پله‌ای ایران در هاکی روی یخ جوانان آسیا و اقیانوسیه
  • اتحاد کلباء با وجود گل قایدی، مغلوب الوصل شد
  • انتخابات آتی ژیمناستیک و بازهم تخلفات قانونی