Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – بدون شک یکی از بهترین و بی حاشیه ترین فوتبالیست های چند سال اخیر فوتبال ایران وحید امیری است. آچار فرانسه پرسپولیس و تیم ملی که در هر پستی بازی کند؛ بهترین نمایش ممکن را ارائه می کند در بازی مقابل لبنان فوق العاده ظاهر شد و نقش پررنگی در برد تیم ملی ایفا کرد.

وحید که بازی را در پست دفاع چپ آغاز کرد چند بار نفوذهای خوبی انجام داد و برای مهاجمان تیم ملی موقعیت گل ایجاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما اوج کار وحید در نیمه دوم و بعد از تغییر پستش بود.

بعد از عقب افتادن تیم ملی و در حالی که ما نیاز به گل داشتیم اسکوچیچ میلاد محمدی را به جای سامان قدوس به زمین فرستاد و امیری را یک خط جلو کشید.

وحید با همان جنگندگی و قدرت توپ گیری خود بارها از بازیکنان حریف توپ گرفت و توانست به خلق موقعیت کمک کند.

امیری روی هر دو گل تیم ملی که در لحظات پایانی به ثمر رسید موثر ظاهر شد و نقش زیادی روی کامبک تیم اسکوچیچ داشت.

در پایان بازی هم وحید بالاترین نمره را در میان بازیکنان دو تیم کسب کرد و با شایستگی بهترین بازیکن زمین بود. مرد بی حاشیه فوتبال ایران بار دیگر نشان داد بی جهت نیست که هیچ مربی نمی تواند از او چشم پوشی کند.

اگر به کارنامه وحید در چند سال اخیر نگاه کنیم متوجه خواهیم شد که امیری زیر نظر همه مربیانی که با او کار کردند مهره ای فیکس و به شدت تاثیرگذار بود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: وحید امیری تیم ملی تیم ملی خبر ویژه وحید امیری تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۸۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان بایرن پشت ستاره کره: فوتبال همین است

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته در چهارچوب دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در خانه میزبان رئال مادرید بود اما با تساوی 2-2 برابر این تیم متوقف شد تا همه چیز به بازی برگشت موکول شود.

شاگردان توماس توخل این فرصت را داشتند که یک پیروزی شیرین و مهم را در این دیدار به دست بیاورند اما خطایی که کیم مین جائه روی بازیکن حریف در محوطه جریمه انجام داد باعث شد که وینیسیوس جونیور بتواند در فاصله هفت دقیقه تا پایان وقت قانونی بازی از روی نقطه پنالتی این دیدار را به تساوی بکشاند.

در حالی که سرمربی بایرن انتقادهای تندی را از این ستاره اهل کره جنوبی مطرح کرده بود، نویر پس از پایان این دیدار به اسپورت وان گفت:«درباره اتفاقی که افتاد در رختکن صحبت کردیم. اشتباهات رخ می‌دهند و فوتبال همین است.

چنین اتفاقی به این معنا نیست که او قرار است در دیدارهای بعدی هم بد بازی کند. او امروز هم بد نبود و در بسیاری از بخش‌های بازی خیلی خوب عمل کرد. اما در بعضی از لحظات کلیدی نتوانست تصمیم درست را بگیرد که همیشه در فوتبال رخ می‌دهد.

جو ورزشگاه خیلی خوب بود و هواداران از ما حمایت کردند. این جو ما را به یاد فینال لیگ قهرمانان 2012 برابر چلسی انداخت. از همه آنها سپاسگزاریم. البته که دوست داشتیم پیروز شویم و شایسته کسب نتیجه بودیم. هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد و ما منتظر بازی بعدی هستیم. خوب است که همه چیز در دست خودمان است و می‌خواهیم به فینال برسیم.»

دیگر خبرها

  • ستاره سیتی بازیکن سال فوتبال انگلیس شد
  • امیری در تلاش برای جانشینی عالیشاه در قائمشهر
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیسی‌ها در هوای بارانی
  • استقلال و پرسپولیس تفاوتی ندارند؛ جام گرفتن دیگر لیاقت نمی‌خواهد!
  • امیری: امیدوارم تیم لایق‌تر قهرمان لیگ شود/ حساسیت باعث کسل شدن بازی شد
  • وحید امیری: هنوز لیگ برتر تمام نشده است
  • وحید امیری: هنوز برای قهرمانی فرصت داریم
  • انتخاب عجیب تراکتور برای بازی با استقلال | فقط ستاره پوستر؟
  • کاپیتان بایرن پشت ستاره کره: فوتبال همین است
  • گفتگو با ستاره 19 ساله خاص‌ترین تیم جام حذفی