Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اردبیل رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل گفت: آزمون تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی شهرداری‌های استان روز سه شنبه ۲۵ آبان‌ماه توسط جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود.

مهران اوچی اردبیلی ۲۰ آبان با اعلام این خبر افزود: در این آزمون ۳۵۲ نفر  از نیروهای شرکتی مشغول به کار در شهرداری‌های استان شرکت خواهند کرد.
وی خاطرنشان کرد: آزمون تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی شهرداری‌های استان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به صورت متمرکز در دانشگاه پیام نور اردبیل برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل با بیان اینکه سوالات این آزمون در دو بخش عمومی و اختصاصی خواهد بود، تصریح کرد: شرکت کنندگان آزمون مذکور در گروه‌های امتحانی معماری، مدیریت، روابط عمومی،  عمران،  برق، حسابداری، آتش‌نشانی، فضای سبز، محیط زیست و ... به رقابت خواهند پرداخت. 
اوچی خاطرنشان کرد: ثبت‌نام‌کنندگان در این آزمون می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس hrtc.ir  کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت کنند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی جهاد دانشگاهی آزمون هاي استخدامي شهرداری های استان نیروهای شرکتی جهاد دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۸۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش می‌کنیم کرمان در سال ۱۴۰۳ به قرارگاه آبادانی تبدیل شود

شهردار کرمان گفت: با همکاران خود در شهرداری عهد کرده‌ایم که کرمان در سال ۱۴۰۳ تبدیل به قرارگاه آبادانی شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، محسن تویسرکانی امروز _دوشنبه، هفدهم اردیبهشت_ در نشست عمومی شورای شهر، با اشاره به تلاش و تکاپوی شهرداری در نقاط مختلف شهر، از همکاری و همراهی شورا تشکر و اظهار کرد: با همکاران خود در شهرداری عهد کرده‌ایم که کرمان در سال ۱۴۰۳ تبدیل به قرارگاه آبادانی شود.

وی با اشاره به اجرای طرح جهاد آسفالت معابر شهر کرمان توسط بخش خصوصی و سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری، افزود: این طرح در معابر پرتردد از ساعات ابتدایی صبح آغاز می‌شود و انجام بخشی از کار در ساعات اوج ترافیک اجتناب‌ناپذیر است؛ لذا اطلاع‌رسانی به شهروندان از طریق رسانه صداوسیما و نصب بنر در محل انجام می‌شود.

شهردار کرمان از انجام لکه‌گیری معابر همزمان با اجرای طرح جهاد آسفالت در آینده‌ای نزدیک خبر داد و با اشاره به افزایش چندبرابری تولیدات کارخانه آسفالت سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری، گفت: با ترمیم و بازسازی سامانه سنگ‌شکن کارخانه آسفالت توان اجرای آسفالت معابر به دو و نیم میلیون رسیده است.

وی با بیان اینکه برای اجرای تقاطع شرف‌آباد مناقصه برگزاری و با دستگاه‌های خدمت‌رسان برای رفع معارض وارد مذاکره شده‌ایم، به تشریح جزئیات پروژه پل شهدای خلبان پرداخت و ادامه داد: مشکلات مربوط به راست‌گرد شهید سلیمانی به هوانیروز برطرف شده و راست‌گرد هوانیروز به شهید سلیمانی نیز تا اواسط خرداد به بهره‌برداری خواهد رسید.

کد خبر 751247

دیگر خبرها

  • تلاش می‌کنیم کرمان در سال ۱۴۰۳ به قرارگاه آبادانی تبدیل شود
  • پرسنل حجمی و شرکتی شهرداری ارومیه ساماندهی و تعیین تکلیف شوند
  • تقدیر از مفاخر قرآنی و مفسر کتاب وحی در اردبیل
  • قرارگاه جهاد آسفالت در کرمان راه اندازی شد
  • برگزاری نخستین رویداد ملی غذایی «فبین فود» در مشهد
  • رقابت داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش سمنان
  • چند نکته نگران کننده درباره وضعیت سردار آزمون
  • نخستین بار در صنایع پتروشیمی کشور صورت گرفت؛ تبدیل وضعیت کلیه نیروهای پیمانکار به قرارداد مستقیم با پتروشیمی امیرکبیر
  • پیشنهاد انتقال اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومانی به جهاد دانشگاهی
  • نیروهای شرکتی منتظر نباشند؛ خبر نگران کننده درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت