Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@20:18:37 GMT

مانچینی: در الیمپیکو به دنبال صعود هستیم

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۵۸۸۷۶

مانچینی: در الیمپیکو به دنبال صعود هستیم

روبرتو مانچینی امیدوار است ایتالیا با حمایت هوادارانش در الیمپیکوی رم مجوز حضور در جام جهانی را به دست بیاورد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایتالیا فردا از دور مقدماتی جام جهانی 2022 و در خانه، میزبان سوئیس است. دیداری بسیار حیاتی چرا که دو تیم 14 امتیازی هستند و ایتالیا با تفاضل گل بهتر صدرنشین است. پیروزی در این بازی می تواند حکم به صعود قطعی آتزوری بدهد، در غیر این صورت همه چیز به بازی پایانی کشیده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جایی که ایتالیا میهمان ایرلند شمالی است و سوئیس میزبان بلغارستان.

 

 

 

 

ایتالیا-سوئیس در ورزشگاه الیمپیکوی شهر رم برگزار خواهد شد و روبرتو مانچینی که توانست ایتالیا را فاتح یورو 2020 کند، در نشست خبری بازی گفت:« سوئیس در طول سال های اخیر، فوتبالی عالی را ارائه داده و تمام بازی هایی که مقابل سوئیس انجام داده ایم، سخت بوده اند. آن ها برای پیروزی به اینجا خواهند آمد ولی ما باید کار خودمان را انجام دهیم و با سبک خودمان بازی کنیم. تیم نسبت به مسابقات یورو تغییر زیادی نداشته است. من فکر می کنم این تیمی است که هنوز جا برای پیشرفت دارد و از الان تا جام جهانی، می تواند قدرتمند تر شود.»

 

مانچو ادامه داد:« المپیکو و هواداران حاضر در استادیوم قطعاً به ما کمک زیادی خواهند کرد. بازی کردن در المپیکو همیشه خوب است. ما در مسابقات یورو در این استادیوم سه بازی انجام دادیم و هواداران همیشه از ما حمایت کرده اند. فردا نیز همین طور خواهد بود. مسابقه خوبی برگزار خواهد شد و خوشبین به پیروزی و صعود هستیم.»

 

 

 

 

مصدومان:« متاسفانه چیرو ایموبیله و جورجو کیه‌لینی را در اختیار نداریم اما شرایط برای همه تیم ها تا حدودی یکسان است. سوئیس هم همین مشکل را دارد.شرایط نیکو بارلا خوب است. او دیروز تمرین کرد و فکر می کنم فردا می تواند بازی کند. ما امروز و فردا صبح تمرین داریم. تمرینات فردا برایب شناخت بیشتر وضعیت بازیکنان مهم خواهد بود.»

 

تیم ملی ایتالیا تیم ملی سوئیس روبرتو مانچینی(سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایتالیا تیم ملی سوئیس روبرتو مانچینی سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۸۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره میلان: از شدت سختی بازی‌های سری A شگفت‌زده شدم

به گزارش "ورزش سه"، وینگر ۲۵ ساله آمریکایی پس از پیوستن به روسونری در تابستان گذشته با مبلغی حدود ۲۰ میلیون یورو در این تیم درخشیده و بلافاصله به عضوی اصلی از تیم استفانو پیولی تبدیل شده است. او در ۴۵ بازی در تمامی رقابت‌ها ۱۳ گل به ثمر رسانده و ۸ پاس گل داده است.

حضور پولیشیچ در فصل آینده میلان هم قطعی است و رشد او در ایتالیا خبر خوبی برای تیم ملی ایالات متحده آمریکا خواهد بود که خود را برای جام جهانی در سال ۲۰۲۶ آماده می‌کند.

او در مصاحبه با ESPN در مورد عملکرد خوبش در سری A گفت: «فکر می‌کنم اینجا خیلی رشد کرده‌ام، در واقع از شدت سختی بسیاری از بازی‌های این لیگ شگفت‌زده شده‌ام. فکر می‌کنم این یک آزمون عالی برای من بود، اما موفقیتم فقط به تعداد فرصت‌هایی که من رسید بستگی داشت. من زمان زیادی را در زمین داشتم تا نشان دهم که چه کاری می‌توانم انجام دهم، و همچنین گاهی اوقات به من نقش‌های خلاقانه و آزادی زیادی داده شده است. بخش بزرگی از دست‌آوردم هم به خودباوری و اعتماد به‌نفسم مربوط بوده است.»

سپس از پولیشیچ در مورد سخت‌ترین چیز برای سازگاری در ایتالیا پرسیدند و او گفت: «زبان همیشه سخت‌ترین بخش است. من در گذشته آشنایی خاصی با ایتالیایی نداشتم و حضور در میلان و ارتباط با دیگران برایم یک چالش بود و هنوز هم در برخی جملات مشکل دارم.»

دیگر خبرها

  • تساوی یوونتوس و میلان به ضرر بانوی پیر!
  • خلاصه بازی یوونتوس 0-0 میلان (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • برای صعود به جام جهانی تمام تلاش خود را می کنیم
  • سفر به دنیای زیبایی و ابتکار؛ تور سوئیس با ما
  • ترکیب احتمالی دو تیم یوونتوس و میلان
  • الگری: یوونتوس چه چیزی برای رقابت با اینتر کم دارد؟ از مسئولان باشگاه بپرسید
  • آلگری: اول صعود به چمپیونزلیگ، بعد قهرمانی جام حذفی
  • ستاره میلان: از شدت سختی بازی‌های سری A شگفت‌زده شدم
  • از قدرت و جذابیت لیگ ایتالیا غافلگیر شدم!
  • فردا : ایران - ازبکستان ، در یک قدمی فینال