Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، دانیال شه بخش  بوکسور تارخ ساز جمهوری اسلامی ایران ساکن سیستان و بلوچستان   اظهارداشت: در رقابت‌های جهانی بوکس ۱۰ ورزشکار از کشور با آمادگی کامل و با کادر فنی بسیار مناسب حضور داشتند که خداوند توفیق داد که نخستین مدال کشور در رده جهانی را کسب کنم.

وی ادامه داد: تاکنون هیچ از ورزشکاران بوکس کشور در هیچ رده‌ای در سطح جهانی موفق به کسب مدال نشده بودند که به لطف خداوند و دعای خیر ملت بزرگ ایران این موفقیت برای کشور کسب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بوکسور موفق سیستان و بلوچستانی با قدردانی از فدراسیون بوکس جهموری اسلامی ایران گفت: با آمادگی کامل در این دوره از رقابت های جهانی شرکت کردم بطوریکه خود را در سکوی مدال آوران همواره می‌دیدم.

وی تاکید کرد: از ۱۳ سالگی در رشته ورزشی بوکس در سیستان و بلوچستان مشغول فعالیت شدم که با پشتکار و حمایت مربیان خود همچون محمود نهتانی تاکنون مدال طلای رده‌های جوانان و بزرگسالان کشور، طلای رقابت‌های بین‌المللی جام مکران، برنز رقابت‌های بین المللی ترکیه و نقره رقابت‌های قهرمانی آسیا در دبی را بدست آورم و برای کشور و استان افتخار آفرینی کنم.

شه بخش افزود: همه موفقیت های خود را در عرصه های ملی و جهانی مدیون خون شهدا، حمایت های فدراسیون بوکس و اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان و زحمات مربی خودم می‌دانم و امیدوارم بتوانم همچنان برای کشور افتخار آفرین باشم و استعدادهای سیستان و بلوچستان در رشته های ورزشی بویژه بوکس بیش از پیش شکوفا شود.

 بیش‌از ۴۶ هزار ورزشکار در قالب حدود ۵۰ هیات استانی و ۵۰۰ هیات شهرستانی در سیستان و بلوچستان سازماندهی شده‌اند.هم‌اینک حدود ۶۰۰ ورزشکار به طور سازمان یافته در سیستان و بلوچستان در رشته بوکس مشغول فعالیت هستند.

«دانیال شه‌بخش» در مسابقات جهانی صربستان با صعود به مرحله نیمه‌نهایی تاریخ‌ساز شد اما مصدومیت شدید اجازه نداد وی در مبارزه نیمه‌نهایی رینگ رفته و با کسب مدال برنز به کار خود پایان داد. این نخستین مدال بوکس ایران در ادوار مختلف مسابقات قهرمانی جهان بود.

انتهای پیام/ع

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان رقابت های بوکس سیستان و بلوچستان شه بخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۹۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ درصد کنسرو ماهی کشور در سیستان و بلوچستان تولید می‌شود

بتول دانش شهرکی گفت: وجود بیش از ۳۱۰ کیلومتر نوار ساحلی و ظرفیت‌های فراوان بالقوه مناطق ساحلی چابهار، کنارک و دشتیاری، سیستان و بلوچستان را به مرکز تولید و اشتغال این منطقه تبدیل و زمینه‌های سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف را فراهم کرده است.

وی تاکید کرد: ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شیلاتی محرک توسعه اقتصادی سواحل بکر مَکُران است که می‌توان با سرمایه‌گذاری بیشتر در این حوزه علاوه بر ایجاد اشتغال و نقش‌آفرینی گسترده در صادرات آبزیان و ارزآوری، زمینه توسعه هرچه سریعتر این سواحل را فراهم کرد.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری سیستان و بلوچستان گفت: چابهار، دشتیاری و کنارک از شهرستان‌های ساحلی زیبا و با ظرفیت‌های فراوان در حوزه گردشگری، شیلات، اقتصادی، تجاری، ترانزیتی و اشتغالزایی به دلیل نزدیکی به خط استوا نسبتا گرم و مرطوب و درجه حرارت سواحل این شهرستان در طول سال مناسب برای پرورش میگو و صید و صیادی و بویژه تن ماهیان است.

وی بیان کرد: حوزه شیلات یکی از بخش‌های کم هزینه برای ایجاد اشتغال است و می‌تواند اشتغال را به چند برابر افزایش دهد و به نوعی سرمایه‌گذاری در حوزه شیلات با صرفه‌ترین راه و اقتصادی‌ترین فعالیت در سواحل مشکُران محسوب می‌شود.

شهرکی با اشاره به ظرفیت‌های سیستان و بلوچستان در حوزه صنعت گفت:وجود ۳۰ شهرک و ناحیه صنعتی با مساحت چهار هزار و ۵۳۶ هکتار بستر مناسبی را همراه با مشوق‌های لازم برای جذب سرمایه گذار در حوزه‌های مختلف صنعتی، صنایع تبدیلی معدنی، کشاورزی و شیلاتی فراهم آورده است.

وی افزود: علاوه بر و جود سه کارخانه تولید سیمان و تعداد هشت واحد تولیدی شناور سازی ۳۰ درصد پاکت سیمان، ۴۰ درصد پای بند ریل آهن، ۱۲ درصد سموم دفع آفات مورد نیاز کشور نیز در این استان تولید می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • نخستین مدال ایران قطعی شد
  • نخستین مدال ایران قطعی شد/ شعبان از دور رقابتها کنار رفت
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد
  • سیستان و بلوچستان پتانسیل‌های فراوانی در زمینه‌های تولیدی و اقتصادی دارد
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • رشد ۳۰ درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان نسبت به ۱۴۰۲
  • رشد 30 درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان نسبت به 1402
  • ۳۰ درصد کنسرو ماهی کشور در سیستان و بلوچستان تولید می‌شود
  • رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر