Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،رضا زبان‌دارمسئول نظام صنفی کشاورزی شهرستان تبریزگفت: نظام صنفی کشاورزی در سال ۸۷ با مصوبه هیات وزیران کار خود را آغاز کرد، اکنون این نظام صنفی در ۲۱ شهرستان آذربایجان شرقی تشکیل شده و طی انتخاباتی نظام صنفی کشاورزی استانی نیز شکل گرفته است که وظیفه آن نظارتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه نظام صنفی کشاورزی شهرستان تبریز ۸۰۰۰ عضو دارد افزود: اصلی‌ترین رسالت ما به عنوان یکی از بازو‌های محرک جهادکشاورزی، نظام‌مند کردن فعالیت‌های کشاورزی با صدور پروانه است.

او در خصوص نحوه صدور پروانه شغلی، گفت: فرم درخواست پس از تکمیل توسط متقاضی، باید به تایید شورای روستا و در شهر‌ها به تایید هیات امنا و انجمن مساجد برسد و در ادامه پس از تایید در جهادکشاورزی و نظام صنفی، هزینه عضویت دریافت شده و پروانه شغلی صادر می‌شود.

مسئول نظام صنفی کشاورزی شهرستان تبریز ادامه داد: پروانه شغلی صادر شده، همچون پروانه بهره‌برداری ارزشمند بوده و در بحث تسهیلات، ضمانت برای قوه قضائیه و ... مزایایی دارد.

زبان‌دار خاطرنشان کرد: نظام صنفی کشاورزی شهرستان تبریز در آستانه تبدیل به اتاق اصناف کشاورزی قرار دارد.

او با بیان اینکه ۶۰ الی ۷۰ درصد اعضای نظام صنفی کشاورزی شهرستان تبریز در حوزه امور دام فعال هستند توضیح داد: سعی می‌کنیم اعضا را به سمت کشت دانه‌های روغنی همچون کلزا که متناسب با اصلاح الگوی کشت است، سوق دهیم. همچنین در زمینه نگهداری مار و عقرب که زهرشان کاربرد دارویی دارد، پروانه‌هایی صادر کرده‌ایم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهادکشاورزی کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۹۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا

ایسنا/گیلان سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان صومعه‌سرا از پلمب ۲ تالار پذیرایی متخلف به علت عدم رعایت قوانین مربوطه خبر داد.

سرهنگ جعفر عدلی‌مژدهی امروز، هشتم‌ اردیبهشت‌ماه در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس در راستای پیشگیری از وقوع جرائم، اظهار کرد: پلیس با تشدید اقدامات کنترلی و نظارتی خود بر واحدهای صنفی، درصدد کاهش جرائم است.

وی با بیان اینکه با هدف ساماندهی و تحقق برنامه‌های پیشگیرانه در تالارهای پذیرایی، طرح کنترل و نظارت بر این اصناف توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی طی چهار روز گذشته در شهرستان صومعه‌سرا به مرحله اجرا درآمد، افزود: در این مدت شش تالار مورد بازدید قرار گرفت.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان صومعه‌سرا با اعلام اینکه در این راستا برای یک واحد اخطار پلمب صادر، به سه واحد تذکر داده و دو واحد صنفی متخلف نیز به علت عدم رعایت قوانین مربوطه پلمب شد و از ادامه فعالیت آن‌ها جلوگیری به عمل آمد، تصریح کرد: متصدیان واحدهای صنفی متخلف با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی در پایان از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در اصناف، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • تبدیل ۲۱.۶ درصد مجوز کاغذی به پروانه الکترونیکی در اردبیل
  • لزوم تسریع در استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی
  • سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند
  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت
  • از کاهش زمان و فرآیند پروانه ساختمانی تا پیشتازی شیراز به لحاظ ارائه خدمات مهندسی
  • از کاهش زمان و فرآیند پروانه ساختمانی تا پیشتازی شیراز به لحاظ ارائه خدمات فنی و مهندسی
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • منع بکارگیری مشمولان غایب در واحد‌های صنعتی، معدنی و صنفی