Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مهدی اصلانی زاویه، شامگاه امروز در دیدار با خانواده‌های معظم شهدای جهادگر دفاع مقدس شهیدان علی اسدی و البرز افشاری در شهرستان خلخال اظهار کرد: نهضت انقلاب اسلامی در امتداد خون شهدای کربلاست و پیوند عمیق و ناگسستنی بین دو حماسه عاشورا و دفاع مقدس وجود دارد.

وی افزود: امروز با افتخار تفکر و اندیشه رزمندگان و شهدای دفاع مقدس در بین جوانان جهادی که در قالب گروه‌های جهادی بسیج در خط مقدم خدمت به مردم قرار دارند تداوم دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر کنگره ملی شهدای جهادگر در استان اردبیل تصریح کرد: دشمن هیچ‌گاه دست از دشمنی خود با ما بر نمی‌دارد و به نوعی ماهیت جنگ دشمن با ما مشخص است؛ در هشت سال دفاع مقدس با جنگ نظامی همه فشارهای خود را تحمیل کرده و اکنون با جنگ اقتصادی می‌خواهد مردم را در فشار قرار دهد.

اصلانی عنوان کرد: بسیج پاره تن مردم و مولود انقلاب اسلامی است و این مولود انقلاب چه در جنگ دفاع مقدس و چه در جنگ اقتصادی تمام عیار حضور دارد.

وی گفت: امروز گروه‌های جهادی بسیج راه شهدای جهادگر دفاع مقدس را با خدمت بی‌منت به مردم ادامه می‌دهند و این نیروی مومن و پای کار خود را نوکر مردم می‌داند.

رئیس مجمع جهادگران استان اردبیل تشریح کرد: در گام دوم انقلاب گروه‌های جهادی بسیج، رزمندگان جبهه مبارزه با فقر و محرومیت هستند که برای خدمت به ولی نعمتان در محروم‌ترین مناطق کشور تلاش می‌کنند.

اصلانی تصریح کرد: اقدامات جهادگران بسیجی برای مقابله با ویروس منحوس کرونا و تسریع در روند واکسیناسیون، مبین کارآمدی بسیج بود و نشان داد که بسیج تبدیل کننده تهدید‌ها به فرصت‌ است.

وی گفت: تکریم خانواده‌های معظم شهدا به عنوان سند زنده ایثار و شهادت، وظیفه اخلاقی، انسانی و شرعی همه آحاد و اقشار مردم و مسؤولان است.

انتهای پیام/۳۴۶۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: دفاع مقدس فقر محرومیت گروه های جهادی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۹۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا استان گفت: در سیل اخیر حدود ۵۰ جهادگر از قرارگاه جهادی زیرکوه در لحظات اولیه وقوع سیلاب  به سیل زدگان خدمت رسانی کردند. 

هنری با اشاره به اینکه  ۱۱ قرارگاه‌ جهادی منطقه ای فعال هستند افزود: تمامی گروه‌های جهادی استان نیز در حالت آماده باش هستند.    وی گفت: تخلیه آب داخل منازل و جابه جایی وسایل منازل مردم ،کمک به توزیع بسته های حمایتی و هدایت مردم به نقاط امن، کمک به خودروهای سانحه دیده و گرفتار در سیل، کمک به تخلیه تعدادی مغازه در حاجی آباد،تخلیه و لایروبی منازل و محل نگهداری دام و اسکان اضطراری از جمله اقدامات قرارگاه جهادی بسیج سازندگی زیرکوه در مناطق سیل زده بود.    مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا استان افزود: بعد از فروکش کردن سیل، گروه های جهادی برای ساخت و ساز و جبران خسارت سیل با کمک خیران نسبت به ساخت وساز مکان های آسیب دیده سیل اقدام می کنند. 



                                                                                         

دیگر خبرها

  • عملیات بیت المقدس نقطه عطف دفاع مقدس است
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • شهدای گمنام مظلوم هستند/ ساخت فیلم کالدو
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • دفاع مقدس برگرفته از تاسوعا و عاشورای حسینی است/ عملیات وعده صادق نتیجه خون شهداست
  • قدردانی فرماندار رفسنجان از عملکرد گروه جهادی شهدای صنعت مس سرچشمه
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود