Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@19:26:23 GMT

شاگردان برانکو سومی را تقدیم ژاپن کردند

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۵۹۴۹۸

تیم ملی عمان با کسب تساوی یک بر یک مقابل چین، رتبه سومی خود را تقدیم ژاپن کرد.

به گزارش "ورزش سه"، شب پنجم دور نهایی مقدماتی جام جهانی 2022 در گروه دوم با تساوی تیم های عربستان و استرالیا شروع شد؛ در دومین بازی این گروه ژاپن با یک گل از سد میزبان خود ویتنام گذشت تا جای عمان را در رده سوم بگیرد.

 

در آخرین بازی گروه دوم تیم های چین و عمان در ورزشگاه شارجه امارات به مصاف هم رفتند؛ عمان با دو برد و دو باخت، هفته چهارم را با 6 امتیاز و رتبه سوم به پایان رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چین هم با یک برد و سه باخت پای به هفته پنجم گذاشت؛ جایی که برای زنده نگه داشتن اندک شانس خود نیاز مبرمی به کسب پیروزی داشت. البته عمان هم برای بازپس گیری رتبه سومی خود از ژاپن به هر سه امتیاز بازی امروز چشم دوخته بود.

 

 

 

 

نیمه اول این دیدار با برتری یک بر صفر تیم چین به پایان رسید؛ وو لی در دقیقه 21 تک گل این نیمه را به ثمر رساند تا چین برنده راهی رختکن شود. شاگردان برانکو ایوانکوویچ در نیمه دوم برای جبران به میدان رفتند و موفق شدند در دقیقه 75 توسط امجد عبدالله دروازه حریف را باز کنند.

 

در شرایطی که کسب هر سه امتیاز بازی برای چین و عمان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بود اما این دیدار در نهایت با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید تا با تقسیم امتیازات، عمان با یک رده نزول، راهی دور برگشت شود.

 

 

 

 

با نتایجی که در بازی های امروز کسب شد، تیم ملی عربستان با 13 امتیاز، دور رفت مقدماتی را با صدرنشینی به پایان رساند. استرالیا با 10 امتیاز دوم شد و ژاپن با کسب دومین برد متوالی خود 9 امتیازی شده و به رده سوم صعود کرد. عمان و چین به ترتیب با 7 و 4 امتیاز در مکان های چهارم و پنجم گروه دوم قرار دارند و ویتنام بدون امتیاز، قعرنشین است.

 

تیم ملی عمان عمان برانکو ایوانکوویچ (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی عمان عمان برانکو ایوانکوویچ سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۹۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ازبکستان روی سکوی سومی جام ملت‌های فوتسال آسیا رسید

میزبان جام جهانی فوتسال به مقام سومی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ دست یافت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های ملی فوتسال ازبکستان و تاجیکستان امروز (یکشنبه) در دیدار رده‌بندی مسابقات جام ملت‌های آسیا 2024، در سالن بانکوک آره‌نا مقابل هم صف‌آرایی کردند که ازبکستان با نتیجه 8 بر 6 (در مجموع وقت قانونی و وقت اضافه) پیروز شد.

این مسابقه در مجموع وقت‌های قانونی و اضافه با تساوی 5-5 خاتمه یافت تا کار در ضربات پنالتی دنبال شود. ازبک‌ها در ضربات پنالتی با نتیجه 3 بر یک به برتری رسیدند تا میزبان جام جهانی فوتسال 2024 روی سکوی سوم جام ملت‌ها بایستد.

صعود تاریخی افغانستان به جام جهانی فوتسال با مربی ایرانی

ایران و تایلند از ساعت 14:30 امروز (به وقت ایران) در فینال رقابت‌ها به مصاف هم می‌روند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی السد
  • آرسنال با فتح دربی شمال لندن یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • ازبکستان به عنوان سومی جام ملت‌های فوتسال آسیا رسید
  • ازبکستان روی سکوی سومی جام ملت‌های فوتسال آسیا رسید
  • اتلتیکو نبرد کسب سهمیه را از بیلبائو برد
  • جشن در پرایدپارک: دربی کانتی به چمپیونشیپ بازگشت!
  • تساوی یوونتوس و میلان به ضرر بانوی پیر!
  • زمانی: گلی که زدم تقدیم به کُردهای ایران
  • کار سخت سپاهان برای صعود در جام حذفی
  • آلومینیوم کابوس پرسپولیس «اوسمار» / آمار خوب شاگردان حسینی