Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ بسکتبال آمریکا (NBA) بامداد امروز (سه شنبه) در مناطق کنفرانس غرب و شرق با برگزاری ۱۳ دیدار پیگیری شدند.

در دیدار مهم بامداد امروز، گلدن استیت واریرز به مصاف آتلانتاهاکس رفت. در این دیدار تیم گلدن در شب درخشش اندرو ویگینز موفق شد با نتیجه ۱۲۳ بر ۱۱۰ مینی سوتا را از پیش رو بردارد و به صدرنشینی خود در کنفرانس غرب ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گلدن استیت در این دیدار دهمین پیروزی خود در این رقابت‌ها را به دست آورد و با ۱۰ پیروزی و یک شکست صدرنشین جدول کنفرانس غرب باقی ماند. مینی سوتا هم با ۳ پیروزی و ٧ شکست در رده ۱۳ کنفرانس غرب ایستاده است.

در این دیدار اندرو ویگینز از گلدن استیت با کسب ۳۵ امتیاز و ۴ ریباند بهترین بازیکن میدان بود. در مقابل هم آنتونی ادواردز از مینی سوتا با کسب ۴۸ امتیاز، ۵ ریباند و ۵ پاس منجر به گل بهترین بازیکن تیمش بود، اما مانع شکست تیم خود در این دیدار نشد.

در دیگر دیدار مهم بامداد امروز لیگ بسکتبال آمریکا، لس آنجلس لیکرز مقابل میامی هیت صف آرایی کرد. در این بازی لیکرز با ترپیل دبل و درخشش راسل وستبروک توانست با نتیجه ۱۲۰ بر ۱۱۷ میامی هیت را در وقت‌های اضافه شکست دهد. لیکرز با پیروزی در این دیدار با ۷ پیروزی و ۵ شکست به رده هفتم کنفرانس غرب رسید. در مقابل هم میامی هیت با شکست در این دیدار با ۷ پیروزی و ۴ شکست در رده پنجم جدول کنفرانس شرق حضور دارد.

در این دیدار راسل وستبروک از لیکرز با کسب ۲۵ امتیاز، ١٢ ریباند و ۱۴ پاس منجر به گل (تریپل دبل) کرد و بهترین بازیکن میدان شد. آنتونی دیویس با کسب ۲۴ امتیاز، ۱۳ ریباند و ١۴ پاس منجر به گل (دابل دابل) کرد و دومین ستاره تیمش لقب گرفت. در مقابل هم بام آدبایو از میامی با کسب ۲۸ امتیاز ، ۱۰ ریباند و ۴ پاس منجر به گل (تریپل دبل) کرد و بهترین بازیکن تیمش بود.

نتایج دیدار‌های بامداد امروز لیگ بسکتبال آمریکا (NBA):

واشنگتن ویزاردز ۹۷ – ۹۴ کیلولندکاوالیرز بروکلین نتس ۱۲۳ – ۹۰ اورلند مجیک تورنتو رپترز ۸۸ – ۱۰۴ بوستون سلتیک میلواکی باکس ۱۱۲ – ۱۰۰ نیویورک نیکس دیترویت پیستونز ۱۱۲ – ۱۰۴ هیوستون راکتس دالاس ماوریکس ۱۰۷ – ۱۱۷ شیکاگو بولز شارلوت هورنتس ۱۱۸ - ۱۰۸ ممفیس گریزلیز اوکلاهما سیتی تاندر ۱۰۸ – ۱۰۰ نیو اورلینز پلیکانز ساکرامنتو کینگز ۱۱۷ – ۱۳۶ سن آتونیو اسپرز ایندیاناپیسرز ۹۸ – ۱۰۱ دنور ناگتس پورتلند تریل بلیرزر ۱۰۹ – ۱۱۹ فینیکس سانز مینی سوتا تیمبرولوز ۱۱۰ - ۱۲۳ گلدن استیت واریرز لس آنجلس لیکرز ۱۲۰ – ۱۱۷ میامی هیت

بیشتر بخوانید 

لیگ بسکتبال NBA/"یانیس" مدافع عنوان قهرمانی را از بحران خارج کرد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ بسکتبال آمریکا اخبار بسکتبال لیگ بسکتبال آمریکا پاس منجر به گل بهترین بازیکن بامداد امروز کنفرانس غرب گلدن استیت میامی هیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۵۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی طبیعت در نخستین دیدار نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال آقایان بین تیم‌های طبیعت تهران و ذوب آهن اصفهان برگزار شد. طبیعت با نتیجه ۸۴ بر ۷۴ به پیروزی رسید و سری این بازی‌ها ۱ بر صفر به نفع طبیعت شد.   جوردن استیون با ۴۱ امتیاز، ۲ ریباند، ۷ پاس گل و کارایی ۳۲ بهترین بازیکن این دیدار بود.   تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام تهران نیز در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر در حال رقابت هستند و سری این بازی‌ها ۲ بر صفر به سود تیم شهرداری گرگان است.

دیگر خبرها

  • لیگ NBA| پیروزی لیکرز با آمار خیره‌کننده دیویس
  • تداوم شکست‌ناپذیری تیم آلونسو با فرار از شکست خانگی
  • لیگ برتر بسکتبال| پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی
  • پیروزی طبیعت در نخستین دیدار نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • لیگ NBA| سانز در یک قدمی حذف/ کلیپرز و باکس شکست خوردند
  • بسکتبال NBA | استفن کری، بهترین بازیکن کلاچ سال
  • درخشش جوکر در بازی مقابل لیکرز
  • لیگ NBA| لیکرز در آستانه حذف
  • لیگ NBA| لیکرز در آستانه حذف/ پیروزی فیلا با درخشش امبید
  • بسکتبال NBA | در لس آنجلس صدای جارو شنیده می شود