Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@04:57:07 GMT

کورشدن دختر جوان در عمل زیبایی بینی اش

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۶۰۰۶۴

کورشدن دختر جوان در عمل زیبایی بینی اش

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان،بیمار خانمِ جوانی است که با هدف رینوپلاستنی و رسیدن به زیبایی بیشتر در ناحیه بینی، قرار است تحت عمل جراحی با بیهوشی عمومی قرار گیرد.

در بدو ورود به اتاقِ عمل، تکنسین بیهوشی و پرستار سیار اتاق عمل ضمن مصاحبه جداگانه با بیمار از وی در خصوص همراه داشتن وسایل و اشیاء فلزی احتمالی مانند انگشتر ، گوشواره دستبند سوال می نمایند که بیمار به این سوالات پاسخ منفی می دهد!

عمل جراحی انجام می گیرد و جراح در حین عمل از کوتر استفاده می نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در انتهای عمل بعد از اکستوبه کردن بیمار و برداشتن چسب از روی پلکهای وی، کادر درمانی متوجه سوختگی شدید در عنبیه چشم وی می شوند.

شدت این سوختگی به حدّی است که علی رغم انجام تمامی درمانهای صورت گرفته در نهایت منجر به تخلیه چشم این دختر نگونبخت می گردد!

در بررسی های به عمل آمده، کادر درمانی متوجه می شوند که این دختر جوان در روی عنبیه خود یک نگین ستاره ای شکل کوچک با هدف زیبایی کاشته بوده که علی رغم سوال تکنسین بیهوشی و پرستار سیار اتاق عمل زیبایی ، وجود چنین موردی را به اطلاع کادر درمانی نرسانده است چرا که اصلاً فکر نمی کرده است که این موضوع اهمیتی داشته باشد و همین امر منجر به بروز فاجعه ای بزرگ برای بیمار و کادر درمانی شده است.

این حادثه تلخ درس بزرگی برای کادر درمانی شاغل در اتاق عمل به همراه دارد که علاوه بر اخذ شرح حال دقیق و صریح از بیمار نسبت به انجام معاینه دقیق بیمار نیز اقدام نمایند.

چند سالیست که به کار بردن وسایل غیر متعارف در بدن با اهداف خاص در جوامع مختلف رواج یافته است که متأسفانه چنین مواردی در کشور ما نیز مشاهده می گردد که برای نمونه می توان به کارگذاری حلقه فلزی در زبان، ناف و حتی لبیاها اشاره کرد که اگراز بیمار به صورت دقیق و صریح در خصوص این موارد سوال نگردد و چنین مواردی از نظر کادر درمانی مخفی بماند ممکن است بیمار در حین عمل جراحی دچار سوختگی شدید شود و مسلماً ایجاد چنین آسیبی در بیمار منجر به طرح شکایت از کادر درمانی خواهد گردید.

یادمان باشد که ممکن است موارد بسیار مهم و با اهمیتی، از نظر خود بیمار بسیار بی اهمیت و کوچک جلو کند و به همین دلیل بیمار در خصوص آنها با کادر درمانی صحبتی ننماید که چنین مواردی ممکن است منجر به بروز یک فاجعه گردد.

منبع:رکنا

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جراحی زیبایی حوادث کادر درمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۰۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان جوان قمی در حادثه سقوط از ارتفاع

به نقل از  اورژانس ۱۱۵ قم ، صبح امروز به دنبال سقوط  آقایی حدودا ۳۸ ساله از ارتفاع، بلافاصله خودرو آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

پس از حضور کارشناسان فوریت های پزشکی، بررسی و انجام اقدامات درمانی جهت انتقال سریع تر مصدوم به مرکز درمانی درخواست بالگرد اورژانس ۱۱۵ قم اعلام و مصدوم به مرکز درمانی شهید بهشتی منتقل شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ورزش درمانی برای رفع کف پای صاف
  • درگیری خیابانی در رشت منجر به قتل جوان ۲۲ ساله شد
  • یک موضوع مهم درباره آلرژی که خیلی‌ها نمی‌دانند
  • رازگشایی از قتل هولناک دختر جوان
  • شلیک به یک پزشک در کرخه خوزستان
  • نجات جان جوان قمی در حادثه سقوط از ارتفاع
  • پیش‌بینی دقیق و باورنکردنی دنیل استوریج از اتفاقات جدال بایرن مونیخ و رئال مادرید + عکس
  • اختلاف حساب منجر به قتل یک جوان خویی شد
  • شرایط درمانی و تمرینات حسین طیبی خوب است
  • «افعی تهران» خط قرمزهای اتاق درمان را رد می‌کند/ ارتباط بین روان‌درمانگر و مراجع، ضد روان درمانی است