Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@21:36:26 GMT

دستور جدید ژاوی: نقل و انتقالی در کار نیست

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۶۰۲۲۸

دستور جدید ژاوی: نقل و انتقالی در کار نیست

ژاوی هرناندز، سرمربی جدید بارسلونا، عجله‌ای برای خرید بازیکن و یا فروش بازیکنان فعلی تیمش ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی از زمان حضورش روی نیمکت بارسلونا قوانین جدید و سختگیرانه‌ای را به کار گرفته و به نظر می‌رسد که قصد دارد این روند را در زمینه نقل و انتقالاتی نیز ادامه دهد.

بنابراین او دستورات صریحی به بخش ورزشی باشگاه داده تا هرگونه اقدام برای پنجره نقل و انتقالات زمستانی را متوقف کنند چون اول از همه قصد دارد شرایط تیم فعلی که در اختیارش قرار گرفته را برسی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مربی برای انجام ارزیابی دقیق به چند روز دیگر زمان نیاز دارد، چرا که در حال حاضر ده بازیکن مصدوم هستند و ده بازیکن نیز برای حضور در اردوی تیم‌های ملی در تمرینات حضور ندارند. بنابراین انتظار نمی‌رود که جلسه دپارتمان ورزشی برای تصمیم‌گیری درباره پنجره زمستانی به این زودی برگزار شود.

 

 

ژاوی می‌خواهد نمای کاملی از نیازها و نواقص تیم فعلی داشته باشد اما در عین حال قصد دارد دیدگاهی واقع‌گرایانه در این زمینه داشته باشد. او در طول چند هفته آینده و بر اساس عملکرد بازیکنان در تمرینات و مسابقات، شرایط واقعی تیم فعلی را ارزیابی کرده و سپس برای بهبود شرایط اقدام این تیم اقدام می‌کند.

این مربی کاتالان همچنین معتقد است که لاماسیا باید بخشی از این نواقص را برطرف کند و قصد دارد از چند بازیکن آکادمی در ترکیب تیمش استفاده کند. او تصمیم دارد در طول این مدت از حدود چهارده بازیکن که در آکادمی باشگاه پرورش یافته‌اند بازی بگیرد.

زمانی که شرایط واقعی این تیم توسط کادر فنی ارزیابی شود، زمان دیدار ژاوی هرناندز با متئو آلمانی، مدیر فوتبال باشگاه، به همراه یوردی کرویف، مدیر استعدادیابی بین المللی، می‌رسد تا درباره نیازها و خرید بازیکنان جدید در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در چارچوب محدودیت‌های مالی بارسلونا گفتگو کنند.

ژاوی بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ژاوی بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۰۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد تند ژاوی از عملکرد شاگردانش مقابل جیرونا

سرمربی بارسلونا از عملکرد شاگردانش مقابل جیرونا در هفته سی‌و‌چهارم لالیگای اسپانیا انتقاد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژاوی هرناندس که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (شنبه) در هفته سی‌و‌چهارم لالیگای اسپانیا مقابل میزبانش جیرونا تن به شکست 4 بر 2 داد و نه تنها رده دوم جدول را به این تیم کاتالونیایی واگذار کرد، بلکه باعث مسجل شدن قهرمانی زودهنگام رئال مادرید هم شد، پس از این دیدار گفت: این عملکرد ما عدم اثربخشی، رقابت‌پذیری، عدم بلوغ و خطاهای فردی را نشان می‌دهد که نباید در این سطح اتفاق بیفتد. ما در مورد ذهنیت خود بسیار صحبت می‌کنیم تا سعی کنیم از این نوع اشتباهات اجتناب کنیم اما این اشتباهات همچنان ادامه دارد. این داستان این فصل ماست.

وی افزود: ما با هر موقعیت منفی سقوط می‌کنیم. من این احساس را دارم که بازی‌ها را  به همین دلیل واگذار می‌کنیم. این اتفاق در دو بازی مقابل رئال مادرید، در دو بازی مقابل پاری‌سن‌ژرمن و در دو بازی مقابل جیرونا برای ما افتاد. با مثبت‌اندیشی می‌خواهم فکر کنم که این به خاطر عدم بلوغ بازیکنانم است.

امید بارسلونا به فروش 2 بازیکن به عربستانی‌ها

سرمربی بارسلونا در پایان خاطرنشان کرد: ما باید این فصل را به دست فراموشی بسپاریم و وضعیت خودمان را بهبود ببخشیم. عدم کارایی ما در مقابل دروازه به ما آسیب زد. ما وقتی 2 بر یک در نتیجه پیش بودیم، باید گل سوم را می‌زدیم تا کار جیرونا را تمام می‌کردیم.

بارسلونا با قبول این شکست 73 امتیازی باقی ماند و به رده سوم سقوط کرد، این در حالی است که رئال مادرید 87 امتیازی و جیرونای 74 امتیازی را بالای سر خود می‌بیند.

انتهای پیام/   

دیگر خبرها

  • روزهای سخت مهاجم جوان برزیلی در بارسلونا؛ ویتور روکه ناامید و افسرده است!
  • مأموریت سخت ژاوی به دکو: ژاوی سیمونز را به بارسلونا برگردان!
  • انتقاد تند ژاوی از عملکرد شاگردانش مقابل جیرونا
  • ژاوی: بارسا نباید این فصل را فراموش کند
  • یک سال دیگر با کاپیتان؛ سرجی روبرتو در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا
  • پیشنهاد یونایتد و پنج تیم اروپایی برای ببر بارسلونا
  • ژاوی اولین نیروی تابستانی بارسا را اعلام کرد
  • ژاوی: جیرونا در سطح تیم‌های لیگ قهرمانان است
  • ژاوی بدل خودش را به بارسلونا می‌آورد!
  • راز بزرگ ژاوی سیمونز فاش شد / ژاوی به ژاوی می‌رسد!