Web Analytics Made Easy - Statcounter

ریاست صلح قوه قضائیه از رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به جهت تلاش‌های سالیان متمادی وی در عرصه صلح و سازش تقدبر کرد. خبرگزاری میزان- ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی که به عنوان یکی از معدود مدعوین سفیران سازش در جلسه تجلیل از تلاشگران عرصه صلح و سازش حاضر شده بود در فرصتی که جهت ایراد سخن در اختیار داشت به تقویت شورا‌های حل اختلاف تاکید و خواستار بهبود وضعیت اعضای شورای حل اختلاف و تعیین تکلیف وضعیت کاری آنان و بهبود معیشت کارکنان دادگستری و اعضای شورای حل اختلاف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عتباتی در ادامه صحبت خود در حضور رئیس دستگاه قضا به استفاده از ظرفیت روحانیت و ریش سفیدان محلی متنفذ و پدران شهدا و فعالان قرآنی و قهرمانان ورزشی و فعالان هنری در امر صلح و سازش تاکید کرد و گفت: شورای حل اختلاف یک نهاد مردمی و برخاسته از خود مردم است و ظرفیت‌های بسیار بالایی برای فصل خصومات مردم و اصلاح ذات البین دارد و تا کنون توانسته است سازش‌های بسیار مهم وتاثیر گذاری را در تنازعات ودعاوی واختلافات مردم برقرار کند و موجب مولفه القلوب طرفین اختلاف گردد.
وی از فرصت پیش آمده نهایت بهره را برد و بازنگری در فعالیت موسسات داوری و قاعده‌مند کردن این واحد‌ها تحت نظارت کامل دادگستری‌ها را خواستار شد.
گفتنی است، عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در پایان این مراسم برای دومین بار متوالی در سال ۱۴۰۰ توسط حجت الاسلام محسنی اژه‌ای رئیس محترم قوه قضائیه بعنوان یکی از مدیران موفق در عرصه صلح و سازش و احراز موفقیت‌های چشم گیر در سالیان متمادی مورد تقدیر و قدرانی قرار گرفت.      بیشتر بخوانید:    آزادی ۹۲۷ زندانی با تلاش شعب ویژه زندان شورا‌های حل اختلاف فارس انتهای پیام/ برچسب ها: قوه قضاییه سازش صلح

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قوه قضاییه سازش صلح رئیس کل دادگستری عرصه صلح و سازش آذربایجان غربی حل اختلاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۱۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از کارگران شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  در مراسمی که به همین مناسبت در محل نمازخانه شرکت آب و فاضلاب آذر بایجان غربی برگزار شد،مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با بیان نقش کارگران در رشد و توسعه اقتصادی جامعه اظهار داشت:رکن رکین تولید در همه عرصه ها نیروی انسانی و کارگر است.

محمداشرفی با اشاره به نامگذاری سال جاری بعنوان«رشدتولید با مشارکت مردمی»گفت:مقام معظم رهبری در نامگذاری سالهای اخیر به تولید توجه ویژه ای داشته و در همه سالها اقتصاد و تولید مورد توجه معظم له بوده است.

وی افزود: در این راستا کارگران با هما و تلاش خود می توانند در راستای منویات مقام معظم رهبری و به گردش درآوردن چرخ های تولید کشور گام بردارند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با اشاره به خدمات شرکت آب وفاضلاب به مردم اظهار کرد: این خدمات در سایه تلاش کارگران شاغل در کشور امکان پذیر شده است.

در ادامه این مراسم با اهدای لوح از تلاش های کارگران شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • فرهنگ صلح و سازش مردم یزد باید مستند شود
  • بازدید رئیس قوه قضائیه از نمایشگاه دستاورد‌های قضایی هرمزگان
  • سفر رئیس قوه قضائیه به بندرعباس
  • پایان سفر دو روزه رئیس و مسئولان قوه قضائیه به هرمزگان
  • قضات در راستای کاهش اطاله دادرسی، صدور آرای متقن، دعوت به سازش تلاش کنند
  • چرخه بازپروری معتادان متجاهر کامل اجرا نمی‌شود
  • ایامی رئیس شورای هیئات مذهبی آذربایجان غربی شد
  • تجلیل از کارگران شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • تعیین تکلیف ۱۰ هزار و ۶۰۰ کانتینر کالای متروکه در هرمزگان
  • ۴۴ هزار پرونده در معاونت حل اختلاف دادگستری ایلام مختومه شد