Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر نیرو گفت: شاید اگر بسیاری از پروژه‌های نیمه تمام زاینده‌رود انجام می‌شد امروز برخی از این مشکلات نبود،.بر همین اساس به شما قول می‌دهم پروژه‌های نیمه تمام آبی را مجدداً اجرا می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی‌اکبر محرابیان امروز_جمعه ۲۱ آبان ۱۴۰۰_ در جمع کشاورزان اظهار کرد: خداراشکر که امروز توانستم به محضر مردم شهیدپرور استان اصفهان برسم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دولتی که امروز خدمت گذار شما است دولتی برخواسته از توده‌های مردم است. ما آمده‌ایم با دست به دست هم مشکلاتی که در اثر بی عدالتی رخ داده است را رفع کنیم.

وی افزود: کشور ما برخواسته از انقلاب اسلامی و خاری در چشم دشمنان است ولی به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهیم دشمنان انقلاب از مشکلات ما سو استفاده کنند. بر همین اساس هر نوع تفرقه افکنی را محکوم می‌کنم و قطعاً تجمع ما برای پیشرفت ایران است. ما ایستاده‌ایم که حق خودمان را بگیرم زیرا مهمترین شعار انقلاب ایجاد عدالت بوده است.

وزیر نیرو گفت: به عنوان نماینده کشاورزان شعار صحبت‌های خودم را با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر انگلیس شروع می‌کنم. من دست بوس شما کشاورزان هستم و به نوکری شما افتخار می‌کنم. دولت در زمانی کار خود را شروع کرده که پروژه‌های متعددی تعطیل است. شاید اگر بسیاری از پروژه‌های نیمه تمام زاینده‌رود انجام می‌شد امروز برخی از این مشکلات نبود،.بر همین اساس به شما قول می‌دهم پروژه‌های نیمه تمام آبی را مجدداً اجرا می‌کنیم.

محرابیان گفت: در ۵۰ سال پیش میزان آبی که در کشور وجود داشت به ازای هر ایرانی ۶۵۰۰ مترمکعب بود اما با خشکسالی سالیانه و افزایش مصرف این میزان کاهش یافت. بر همین اساس باید نسبت به شرایط بارش، آب با حفظ عدالت تقسیم شود.

وی افزود: من برای احقاق حق تمامی کشاورزان ایستاده‌ام؛ زیرا رئیس جمهور از من خواسته تا به اصفهان سفر کنم و مسائل شرق اصفهان را به صورت دقیق بررسی کنیم. امروز بعد از ظهر جلسه مهمی با حضور نمایندگان شما کشاورزان برگزار خواهد شد.

تکمیل می شود…

کد خبر 534831

منبع: ایمنا

کلیدواژه: وزير نيرو وزیر نیرو ایران محرابیان وزیر نیرو حقابه کشاورزان کشاورزان شرق اصفهان صنف کشاورزان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق پروژه های نیمه تمام بر همین اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۱۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت قاطع مردم پشتوانه فرماندهی انتظامی کشور برای ادامه طرح نور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، حجت الاسلام رحیم آبادی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته بیرجند با اشاره به اینکه دشمنان ما با تمام توان برای ضربه به نظام و انقلاب به میدان آمده اند و این روز‌ها به دنبال ترویج بی حجابی در جامعه هستند گفت: مردم ایران اسلامی نماد عفت و پاکی هستند، اما برخی عناصر محدود به دنبال اجرای نقشه دشمن هستند که فرماندهی انتظامی کشور با توجه به حمایت قاطع مردم باید با افراد خاطی برخورد کند.


وی با اشاره به اینکه به لطف انقلاب اسلامی ایران بیداری اسلامی جهانی محقق شده است گفت:امروز با وجود جنگ رسانه‌ای دشمن، پرچم بیداری به دست دانشجویان آزادیخواه در دانشگاه‌های جهان بویژه آمریکا به اهتزار در آمده است و خون مظلومان غزه گریبان غرب را گرفته است که این خود زمینه‌ای برای نابودی مستکبران عالم است.


وی با اشاره به اینکه امروز باید همه در مسیر امام صادق (ع) قدم بر داریم گفت:باید همه درمسیر حاکمیت الهی و، اما زمان گام برداریم و ولی زمان خود و آرمانهایش را بشناسیم و در مقابل جریان نفوذ بایستیم.

دیگر خبرها

  • توخل: بازی رئال مهم است، این بازی را فراموش کردیم
  • اولویت اصلی شهرداری رفسنجان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است/ ۲۰ پروژه شهری در مراحل پایانی
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز جمعه ۱۵ اردیبهشت
  • آغاز مراسم تشییع شهدای تازه تفحص شده در اصفهان/ هیئتی به وسعت خیابان‌های شهر به راه افتاد
  • مراسم تشییع شهدای تازه تفحص شده در اصفهان آغاز شد
  • لزوم مبارزه با بیماری زنگ زرد را در مزارع گندم و جو
  • حمایت قاطع مردم پشتوانه فرماندهی انتظامی کشور برای ادامه طرح نور
  • روایت رستمی از مبارزه با فرنگی‌کار ژاپنی با وجود مصدومیت
  • ارتقا وضعیت نگهداشت شهر یزد با تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در سال پایانی شورای شهر یزد
  • جوابگوی تمامی بن‌بست‌های پیش آمده اسلام است