Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز جمعه ایرنا، محمد نجفی در مراسم افتتاح مدرسه پنج کلاسه خیر ساز در روستای قره دیو بخش نظرکهریزی شهرستان هشترود با بیان اینکه هر کلاس درس برای نوسازی به ۳۰ میلیون اعتبار تومان نیاز دارد، خاطرنشان کرد: برای استاندارد سازی ۱۰ هزار کلاس درس به سه هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

وی با اشاره به وجود ۵۰۰ کلاس درس کانکسی در آذربایجان شرقی، گفت: شهروندان می‌توانند در طرح آجر به آجر برای ساخت مدارس به صورت مشارکتی با اعضای خانواده، همسایگان و دوستان مشارکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نجفی خاطرنشان کرد: اگر ۳۰ درصد اهالی روستاها و در شهرها ۵۰ درصد شهروندان در ساخت مدارس مشارکت کنند مابقی هزینه را دولت تقبل می‌کند و نام مدرسه هم با نظر مشارکت کنندگان نام گذاری می‌شود.

معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی با اشاره به مساعدت ۲۲۰ میلیارد تومانی خیران مدرسه ساز و مدرسه یار استان در سال جاری، گفت: این مبلغ در سال گذشته ۲۰۸ میلیارد تومان بود و امیدواریم تا پایان سال این تعهد را به ۳۰۰ میلیارد تومان برسانیم.

 رئیس آموزش و پرورش منطقه نظرکهریزی هم گفت: از ۸۶ فضای آموزشی این شهر ۱۷ مدرسه کانکسی و ۳۰ مدرسه نیز در حال تخریب است.

حسن زاده افزود: با همت کارکنان اداره آموزش و پرورش منطقه نظرکهریزی خرید خدمات در منطقه به صفر رسیده و تمامی دانش آموزان در مدارس دولتی درس می‌خوانند.

مدرسه ۵ کلاسه امام موسی کاظم روستای قره دیو بخش نظرکهریزی هشترود با ۲۳۰ متر زیربنا به همت خیّر مدرسه ساز علی عسگریان دماوندی با هزینه ۱.۵ میلیارد تومان احداث شده است.

شهرستان هشترود با ۵۷ هزار جمعیت در ۱۲۸ کیلومتری جنوب تبریز واقع شده است.

برچسب‌ها مدارس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور آذربایجان شرقی مقاوم سازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور آذربایجان شرقی مدارس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور آذربایجان شرقی مقاوم سازی آذربایجان شرقی میلیارد تومان کلاس درس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۱۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۱۵۷ کلاس درس در خواف

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان خواف در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه در حال حاضر ۳۵۰ مدرسه با ۴۲ هزار دانش‌آموز در این شهرستان فعال است، ادامه داد: نگاه عدالت‌محوری در روستای دردوی خواف که تنها ۲ دانش‌آموز دارد نیز وجود دارد.

روح اله غلام‌پور سدهی افزود: در آموزش و پرورش شهرستان خواف بعد از ۱۰ سال شیر رایگان به دانش‌آموزان ارائه شد و این طرح که با استقبال دانش‌آموزان و اولیای آنها روبرو شده است، در راستای ارتقای سلامت و تغذیه دانش‌آموزان اجرا می‌شود.

وی  با اشاره به اینکه در دوسال گذشته ۱۵۷ کلاس درس در قالب ۴۰ مدرسه به بهره برداری رسیده است، بیان داشت: در این شهرستان ۲۳۳ تفاهم نامه خیران مردمی و ۶۰ تفاهم نامه شرکت‌های صنعتی و معدنی به امضا رسیده است.

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از چهارشنبه
  • امسال ۵۰۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش اصفهان می‌شود
  • ۱۰۰ هزار معلم تازه نفس در راه مدرسه
  • ساخت ۵۵ کلاس درس در اشنویه
  • تجلیل از چهره‌های ماندگار تعلیم و تربیت استان
  • فیلم رقص و‌ شادمانی معلم در کلاس در روز معلم
  • بهره برداری از ۱۵۷ کلاس درس در خواف
  • ساخت 55 کلاس درس در شهرستان اشنویه
  • واژه ای به نام سمپاد به گوشتان خورده است ..
  • واریز ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان به دهیاریهای آذربایجان شرقی