Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به نقل از سایت رسمی وزارت ورزش و جوانان، سید حمید سجادی در نشست سرمایه گذاران و کار آفرینان کیش در حمایت از تیم ملی فوتبال اظهار داشت: با توجه به اهمیت بازی های جام جهانی فوتبال، امکانات و زیر ساخت های موجود درکیش و نزدیکی قطر به ایران شرایطی فراهم شود تا بازی‌های تدارکاتی تیم ملی فوتبال در این جزیره پیگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه از عزیزی خادم، رییس فدراسیون فوتبال کشورمان خواست تا برای دعوت از چند تیم فوتبال خارجی برای برپایی اردو در جزیره زیبای کیش برنامه ریزی کند.

وزیر ورزش و جوانان توضیح داد: برای حضور موفق تیم ملی فو تبال در جام جهانی می‌توان بیشتر از امکانات ورزشی کیش استفاده کرد چراکه این جزیره از زیرساخت‌های بسیار خوبی در رشته های مختلف ورزشی از جمله فوتبال برخوردار است.

سجادی همچنین در خصوص سفر به کیش گفت: مبانی و مباحث مختلفی در حوزه ورزش این جزیره وجود دارد که در این خصوص می توان به امکانات و زیرساخت‌های موجود ورزشی آن اشاره کرد.

وی ادامه داد: سرمایه گذاران و علاقمندان به سرمایه گذاری در حوزه ورزش به طور مجزا دعوت کرده بودند که نشستهایی را در راستای توسعه زیرساختهای ورزشی در این جزیره داشته باشیم.

وزیر ورزش و جوانان افزود: سرمایه گذاران ورزشی، نکاتی را مدنظر دارند وعلاقمند به انعکاس و تبیین برنامه ها و طرح های شان بودند، ما هم آماده شنیدن و همفکری در خصوص توسعه و بهره برداری هرچه بهتر و بیشتر امکانات و زیرساخت و همینطور برنامه ریزی‌هایی که از قبل برای جزیره کیش شده هستیم.

وی با اشاره به اینکه با وجود پتانسیل ها و ظرفیتهای ارزشمند ورزش جزیره کیش آشنایی کامل دارد ، اظهار داشت: در برنامه های توسعه ای جزیره کیش، ورزش همگانی، ورزش قهرمانی و توریسم ورزشی جایگاه ویژه ای دارد که هر کدام با توجه به اهمیتی که دارند باید مورد توجه قرار بگیرند.

سجادی با اشاره به شرایط جغرافیایی و آب و هوایی این منطقه گفت: امکانات ، آفتاب و سواحل مناسب،بستر توسعه رشته های آبی، دوچرخه سواری، اسکیت، سوارکاری، آفرود، فوتبال و ورزش‌های هوایی و… را مهیا کرده است‌.

وی در ادامه زیر ساختهای ورزشی حزیره کیش را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: مجموعه ورزشی المپیک با بیش از ۱۰۰ هکتار مساحت و امکانات فوق العاده سرمایه ی عظیمی است که می توان به بهترین شکل از آنها بهره برداری کرد.

۲۵۸ ۴۱

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران حمید سجادی وزارت ورزش و جوانان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۲۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی دختران کمتر از ۱۸ سال ایران موفق شد در مسابقات کافا به مقام قهرمانی دست پیدا کند. کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان قهرمانی تیم ملی فوتبال بانوان در تورنمنت کافا را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بسیار خرسندم که قهرمانی تیم ملی فوتبال بانوان زیر ١٨ سال ایران در تورنمنت کافا با اقتدار به ارمغان آمد و نمادی دیگر از سیر تکاملی ابن رشته در جامعه‌ی بانوان را به منصه‌ی ظهور رساند.

حضور بانوان در عرصه‌ی ورزش و موفقیت در رویدادهای رقابتی بین‌المللی که با عزت، عفت و توانمندی به ثبت می‌رسد، یک نقطه‌ی قوت بزرگ برای ورزش ایران اسلامی است.

فتح جام قهرمانی تورنمنت کافا را ملی پوشان و کادر فنی و سرپرستی همچنین مسئولان فدراسیون فوتبال و علاقمندان به ورزش صمیمانه تبریک می‌گویم و برای این تیم و دیگر تیم‌ها و ورزشکاران بانوان، آرزوی سلامتی و استمرار در افتخارآفرینی دارم.

کد خبر 6091404

دیگر خبرها

  • درخواست نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش برای رسیدگی به امکانات و مزایا
  • عالیشاه به بازی مقابل سپاهان رسید
  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • اجرای ۱۶ پروژه شاخص در مجتمع گردشگری صفه/ برای توسعه صنعت نشاط و تفریح تلاش می‌کنیم
  • رونق ورزش کارگری نیاز به سرمایه‌گذاری کارخانه‌ها و مجموعه‌های صنعتی دارد
  • اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • اصولی: درخواست حواله خودرو برای فوتسالی‌ها را پیگیری می‌کنیم
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • انتقاد از رفیق بازی مدیران ورزشی در اصفهان/ وزیر ورزش به این بازی مار و پله خاتمه دهد