Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@02:55:00 GMT

خبر خوب برای لیورپول؛ مصدومیت مانه جدی نیست

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۶۲۲۷۶

خبر خوب برای لیورپول؛ مصدومیت مانه جدی نیست

سادیو مانه، مهاجم لیورپول، با مصدومیت در بازی شب گذشته برابر توگو باعث نگرانی لیورپولی‌ها شد.

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم سنگال و توگو روز گذشته در چارچوب رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2022 قطر در آفریقا به مصاف هم رفتند و این بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید.

سادیو مانه روی صحنه‌ای برای در اختیار گرفتن توپ همراه با یکی از بازیکنان حریف به هوا پرید و پس از آن به نظر رسید که این بازیکن از ناحیه دنده دچار مصدومیت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شدت این ناراحتی به حدی بود که این مهاجم 28 ساله در دقیقه 28 از زمین بازی بیرون رفت.

تعویض زودهنگام مانه در این بازی موجی از ناراحتی و نگرانی را در بین هواداران لیورپول و به احتمال زیاد کادر فنی این تیم ایجاد کرد.

با این حال آلیو سیسه، سرمربی تیم ملی سنگال، پس از پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران هرگونه نگرانی را رد کرده و اعلام کرد که تعویض مانه صرفا اقدامی محتاطانه بوده است.

 

 

او به خبرنگاران گفت:« بله، خروج سادیو مانه از زمین بازی توانایی ما را کم کرده و باعث تضعیف تیم شد. او بازیکن مهمی برای تیم است. ما او را برای احتیاط بیرون کشیدیم و هیچ مشکل جدی برای او به وجود نیامده است.»

این خبر بدون شک باعث خوشحالی یورگن کلوپ است که پیش از این روبرتو فیرمینو را به مدت یک ماه از دست داده بود. این بازیکن برزیلی در جریان پیروزی برابر اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شده و قادر به همراهی لیورپول نیست.

دیدار بعدی لیورپول برابر آرسنال در 20 نوامبر و پس از پایان وقفه دیدارهای ملی برگزار می‌شود و شاگردان کلوپ پس از آن نیز باید به مصاف پورتو، ساوتهمپتون و اورتون بروند.

سادیو مانه لیورپول

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سادیو مانه لیورپول سادیو مانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۲۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: ستاره بایرن بازی با رئال را از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ چهارشنبه شب در چارچوب دیدار برگشت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا باید یک بازی حساس و تماشایی را در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برابر رئال مادرید برگزار کند.

شاگردان توماس توخل روز گذشته هم بازی بسیار مهمی برابر اشتوتگارت داشتند که با شکست 1-3 به پایان رسید و اتفاق تلخی که در جریان این بازی رخ داد مربوط به مصدومیت گریرو بود که در دقیقه هفدهم از زمین بازی بیرون رفت و جایش را به لئون گورتسکا داد.

بسیاری از رسانه‌های نزدیک به بایرن پیش از این پیش‌بینی کرده بودند که این مصدومیت جدی باشد و گفته بودند که احتمال غیبت او در دیدار برابر رئال مادرید وجود دارد و حالا باشگاه بایرن به‌صورت رسمی خبر را اعلام کرد.

گفته شده است که گریرو به دلیل مصدومیت از ناحیه رباط داخلی مچ پایش شرایط همراهی بایرن در دیدارهای پیش رو را نخواهد داشت و به این ترتیب توخل نمی‌تواند از او در جریان بازی حساس برابر رئال مادرید در لیگ قهرمانان استفاده کند.

دیگر خبرها

  • نگرانی رم: شاید دیبالا به بازی لورکوزن نرسد
  • یک بهله سارگپه در طبیعت مانه و سملقان رهاسازی شد
  • خبر امیدوارکننده نکونام از دو مدافع مصدوم
  • کایسری و مشکل قدیمی مصدومیت‌های کریمی
  • مصدومیت بهترین بازیکن خارجی لیگ بسکتبال
  • اتفاق خوب برای پرسپولیس در بازی با نساجی
  • رسمی: ستاره بایرن بازی با رئال را از دست داد
  • برد 6 بر صفر النصر در شب درخشان اسطوره
  • قلب دفاعی سپاهان محکم‌تر از همیشه!
  • مصدومیت هافبک تراکتور جدی نیست