Web Analytics Made Easy - Statcounter

قهرمان وزنه‌برداری المپیک لندن گفت: خروجی کمیسیون ورزشکاران در دوره قبل صفر بود و فرصت‌هایی که وجود داشت از دست رفت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، بهداد سلیمی در حاشیه انتخابات کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک اظهار داشت: ان‌شالله که هر نتیجه‌ای به دست می‌آید ختم به خیر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوره گذشته کمکی به ورزشکاران نشد و کمیسیون حواشی زیادی داشت و خروجی آن  صفر بود. من در یک سال اخر با حکم آقای صالحی‌امیری به کمیته کمیسیون ورزشکاران ورود پیدا کردم اما یک نفر نمی‌تواند به تنهایی کاری انجام دهد. برای این دوره،  جمعی از ورزشکاران  تصمیم گرفتیم  بیاییم و تحولاتی ایجاد کنیم و از توانایی کمیسیون به نفع  همه ورزشکاران استفاده کنیم. امیدوارم کمیسیون جدید یک دست و همراه با آرامش باشد.

وی در مورد توانایی کمیسیون ورزشکاران گفت: سه سال است که در کمیته ملی المپیک هستم  در مورد کمیسیون تحقیق کردم و تنها کمیسیونی است که رئیس آن می تواند با توماس باخ نامه نگاری کند و بودجه بگیرد  اما اتفاقی نیفتاد و  حیف است این فرصت‌ها  از دست برود. ظرفیت‌های دیگری هم کمیسیون برای گرفتن بودجه جهت کمک به ورزشکاران و پیشکسوتان  دارد و امیدوارم ورزشکاران هوشمندانه رای دهند.

سلیمی در مورد وضعیت حال حاضر وزنه‌برداری ایران و اینکه ایران دوباره می‌تواند طلای المپیک بگیرد یا خیر، تصریح کرد: با این روند در پیش گرفته شده خیلی خوش بین نیستم.  اگر آقای مرادی و دوستان به فکر وزنه برداری هستند و دلشان برای وزنه برداری می‌سوزد و ایشان ادعا می‌کند ‌پدر خانواده است باید منش و راهش را تغییر دهد‌.این نگرانی قبلاً در مورد کشتی بود که با حضور علیرضا دبیر و حمید سوریان برطرف شد و اکنون هم این نگرانی در مورد وزنه‌برداری هم وجود دارد. در کوچه و خیابان مردم را می‌بینم و آنها نگران هستند. ما در المپیک توکیو با حداقل نفرات  رفتیم و حداقل نتیجه  را هم گرفتیم اما  توقع مردم بیشتر است.

وی در مورد ‌پیروزی تیم ملی فوتبال در دیدار با لبنان گفت:  به تیم ملی فوتبال تبریک می‌گویم و امیدوارم با همین قدرت جلو برود و اسیر حواشی نشود.

سعیدی: انتخابات کمیته ملی المپیک قطعا هفته اول بهمن ماه برگزار می‌شود

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک وزنه برداری کمیته ملی المپیک وزنه برداری کمیسیون ورزشکاران وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۲۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | خاطره بازی از دوران مدرسه با اسطوره‌های وزنه‌برداری؛ فرار از روی دیوار و انضباط ۱۳

۲۶۴ ۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901803

دیگر خبرها

  • ببینید | خاطره بازی از دوران مدرسه با اسطوره‌های وزنه‌برداری؛ فرار از روی دیوار و انضباط ۱۳
  • مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور رییس‌جمهور برگزار می‌شود
  • تقدیر سجاد انوشیروانی و کوروش باقری از معلمان
  • کاروان المپیک و پارالمپیک پاریس نگران بودجه!
  • عکس| تقدیر اسطوره‌های وزنه‌برداری از معلمان
  • هیئت وزنه‌برداری استان همدان ۱۷ نشان به دست آورد
  • مناف هاشمی: مجلس ردیف بودجه رویداد‌های بین المللی را حذف کرد/ بالای ۳۵ سهیمه المپیک خواهیم داشت
  • امیدواریم در المپیک پاریس بیش از ۳۵ سهمیه کسب کنیم / خیلی سخت است المپیک لندن را تکرار کنیم + فیلم
  • هاشمی: درباره اسم و شعار کاروان هفته آینده تصمیم می‌گیریم/ بودجه کمیته المپیک در پایان اسفند ابلاغ نشد+ فیلم
  • تالاخادزه ایران کجاست؟