Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید رضا مرتضوی امروز جمعه ۲۱ آبان در جمع کشاورزان اصفهان در مهدیه وجاره روستای براآن شمالی، اظهار داشت: سه هفته قبل در منطقه شرق اصفهان در سه چهار جلسه خدمت مردم این خطه بودیم و درباره مشکلات این منطقه صحبتهای مختصری شد.

وی افزود: اگر بگویم در این چند هفته شروع کارم، سه چهارم وقت من صرف مسئله آب استان می‌شود گزافه نگفته‌ام‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه باید دست به دست هم دهیم و تحمل کنیم؛ برای حل مسائل برنامه ریزی انجام می‌شود تا قاعده با نتیجه‌ای منتهی شود که حواشی نداشته باشد.

مرتضوی تاکید کرد: در کف میدان و با شما مردم حرکت می‌کنم تا این مسائل در فلات مرکزی در استان اصفهان و سایر استان‌ها به نحو مطلوب حل شود.

به حرف‌های پرحرارت دولت جامه عمل بپوشانید

در این دیدار همچنین اسفندیار امینی دبیر اجرایی نظام صنفی کشاورزان اصفهان، اظهار داشت: وعده‌هایی که چند ماه پیش در چادرهای اعتراضی به کشاورزان داده شد چادر اعتراضی کشاورزان را به ستاد انتخاباتی تبدیل کرد.

وی گفت: مردم به وعده‌ها دل و امید بستند که مشکل را حل کنید خیلی دل بستند و لحظه شماری کردند و امیدوارم حرف‌های پرحرارت دولت را پس از این جامه عمل بپوشانید زیرا تبدیل چادر اعتراضی به ستاد انتخاباتی و برگرداندن ۹۵ درصد آرا به دولت فعلی کار ساده‌ای نبود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر محرابیان وزیر نیرو به همراه هیأت همراه در بدو ورود به شهرستان بن رود با حضور در گلستان شهدای ورزنه با شهدای والامقام این شهرستان تجدید میثاق کرد.

وی پس از بازدید هوایی از شرق اصفهان و تالاب بین المللی گاوخونی در مهدیه وجاره روستای براآن شمالی از توابع شهر ورزنه با کشاورزان دیدار و گفتگو کرد.

اجرای مصوبات ۹ ماده‌ای شورای عالی آب و همچنین احیای تالاب بین المللی گاوخونی از عمده خواسته‌های مردم و کشاورزان شرق اصفهان از وزیر نیرو است.

در پی بروز مشکلات تأمین آب در حوضه زاینده‌رود و نیز پیگیری پروژه‌های در دست اجرای تأمین برق و آب‌رسانی امروز جمعه بیست و یکم آبان ماه به این اصفهان سفر کرده است‌.

در سال جاری حوضه آبریز زاینده‌رود در پی کاهش شدید نزولات جوی و روان‌آبها با چالش‌های زیادی در حوزه تأمین و توزیع آب روبرو بوده که وزیر نیرو در این سفر یک روزه از نزدیک آخرین وضعیت تأمین منابع آبی این حوضه را بررسی خواهد کرد.
گفتنی است ذخیره سد زاینده رود هم اکنون ۱۷۳ میلیون مترمکعب است و تنها ۱۱ درصد از ظرفیت یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون مترمکعبی این سد مخزنی آب دارد.

کد خبر 5349650

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندار اصفهان زاینده رود صنف کشاورزان اصفهان چالش کم ابی ویروس کرونا بوشهر گرگان آمار کرونا کرمانشاه واکسن کرونا اردبیل بارش باران عکس استانها ایلام سیستان و بلوچستان استانداری قم شیوع کرونا بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۲۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع روزانه میوه و صیفی در میدان مرکزی به ۲۲ هزار تن رسید

اکبر یاوری، رئیس اتحادیه بارفروشان در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان از کاهش قیمت میوه‌های نوبرانه در بازار خبرداد و گفت: قیمت کنونی هر کیلو گوجه سبز ۱۰۰ تا ۳۵۰ هزار تومان، توت فرنگی ۷۰ تا ۱۲۰ هزار تومان، ملون ۸ تا ۱۲ هزار تومان، جانا ۱۰ تا ۱۵ هزار تومان، طالبی ۱۰ تا ۱۴ هزار تومان و چغاله بادام ۸۰ تا ۱۵۰ هزار تومان است.

به گفته او، با توجه به گرمای هوا و رسیدن میوه‌های نوبرانه به انبوه، قیمت روند کاهشی داشته است. به عنوان مثال قیمت هر کیلو گوجه سبز در ابتدای فصل بالای یک میلیون تومان بود که در شرایط کنونی بیش از ۶۰ درصد کاهش داشته است و پیش بینی می‌شود که تا پایان اردیبهشت به حداکثر ۲۰۰ هزار تومان برسد.

یاوری نرخ کنونی هر کیلو پرتقال تامسون شمال را ۱۰ تا ۳۰ هزار تومان، پرتقال رسمی شمال ۱۰ تا ۲۵ هزار تومان، سیب لبنانی زرد ۲۰ تا ۶۰ هزار تومان، سیب لبنانی قرمز ۱۵ تا ۵۰ هزار تومان، کیوی ۳۰ تا ۸۰ هزار تومان، خیار گلخانه ۱۵ تا ۲۷ هزار تومان، خیار اصفهان ۱۰ تا ۲۰ هزار تومان و لیمو شیرین ۲۵ تا ۵۰ هزار تومان اعلام کرد.

رئیس اتحادیه بارفروشان از کاهش قیمت میوه‌های وارداتی در بازار خبر داد و گفت: نرخ کنونی هر کیلو موز اکوادور ۷۰ تا ۷۲ هزار تومان، موز فیلپین ۶۰ تا ۶۵ هزار تومان، موز هندی ۶۰ تا ۶۲ هزار تومان و هر کارتن آناناس ۶ تایی یک میلیون و ۱۵۰ تا یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است.

او ادامه داد: بنابر آمار ورودی روزانه بار میوه، صیفی و فرنگی در میدان مرکزی ۲۰ تا ۲۲ هزار تن است که ۱۸ هزار تن آن خریداری و مابقی داخل میدان می‌ماند.

یاوری درباره آینده بازار میوه و صیفی گفت: با توجه به شرایط اقلیمی امسال سال پرباری برای بازار میوه و صیفی خواهد بود که پیش بینی می‌شود بدلیل گرمای هوا، قیمت روند کاهشی به خود بگیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • کشاورزان مکلف به نظارت بر استخرهای کشاورزی
  • توزیع روزانه میوه و صیفی در میدان مرکزی به ۲۲ هزار تن رسید
  • اختصاص ۵۰۰ یورو به زائران حج تمتع ۱۴۰۳
  • ‏جزییات پرداخت ارز حجاج/ ارز حج مغایرتی با ارز مسافرتی ندارد
  • حرکت کاروان عزاداری شهادت امام صادق (ع) از میدان المپیک تا دانشگاه علامه طباطبایی 
  • بررسی انسداد «میدان جی» در شورای تأمین تهران
  • احتمال طغیان رودخانه‌ها در غرب، جنوب‌غرب، فلات مرکزی و شرق کشور
  • همایش عقیدتی سیاسی سپاه روح‌الله استان مرکزی
  • چرا تنها سایت موزه غرب کشور عاقبت به خیر نشد
  • استان مرکزی دارای بیکاری پنهان است