Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز جمعه ضمن بازدید از مرکز نگهداری، درمان و کاهش آسیب های اجتماعی سروش در حاشیه شهرستان ری با مددجویان و مدیران این مرکز به گفت و گو نشست و از نزدیک در جریان مشکلات آنان قرار گرفت.

آیت الله رئیسی گفت: من قلبا ناراحت می شوم که شما جوانان را اینجا می بینم. همت همه مدیران و مربیان اینجا هم بازگشت شما به جمع خانواده است، شما هم تصمیم بگیرید که دیگر کاری انجام ندهید که مجددا به این مراکز بیایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهور اظهار داشت: هدف همه این است که شما اعتیاد را ترک کنید و شما هم اراده کنید دیگر سراغ مواد مخدر نروید.

آیت الله رئیسی با اشاره به نگرانی خانواده ها و مسئولین از بازگشت دوباره افراد به دامن اعتیاد گفت: تامین شغل برای مددجویان پس از بازگشت به جامعه ضروری است و اگر مددجویان همت کنند که سراغ اعتیاد نروند، جامعه آنها را به گرمی می پذیرد.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه زیبنده تهران و ری نیست که افراد شب ها در آنجا سرپناه نداشته باشند از استاندار تهران و مسئولین شهرری خواست نسبت به رفع این مشکل اقدام کنند.
دکتر رییسی با اشاره به اینکه این عزیزان جزئی از خانواده و عائله کشور هستند تاکید کرد: باید دلایل فرهنگی، اجتماعی و خانوادگی گرایش به اعتیاد بررسی شود.
رئیس جمهور ضمن بازدید از فاز جدید این مرکز بازپروری گفت: ان شاالله با همت شما و برنامه ریزی متولیان، چهره تهران از معتادان متجاهر پاک شود.
گفتنی است روز گذشته اولین جلسه شورای اجتماعی کشور در دولت سیزدهم به ریاست دکتر رئیسی برگزار شد./پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۲۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوان در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش‌آفرینی کنند

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی با اشاره به تأثیرگذاری پررنگ بانوان در جامعه، گفت: بانوان باید در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش‌آفرینی پررنگی داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، حسن ناهیدی امروز _ سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت بانوان و خانواده اظهار کرد: ریشه‌یابی آسیب‌های اجتماعی در جامعه ضروری است و بدون این امر نمی توان مشکلات را حل کرد.

وی افزود: نیازمند تدوین برنامه ای جامع با خصوصیات کیفی و کمی هستیم تا با هماهنگی بین دستگاه ها اجرایی شود.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: هر چقدر ریشه یابی و شناخت آسیب ها بهتر انجام شود، درمان و پیشگیری بهتری صورت می گیرد.

ناهیدی با اشاره به نقش سلامت اجتماعی در زندگی افراد و تاثیر آن بر کاهش آسیب های اجتماعی، گفت: در این راستا برنامه محور بودن از ضروریات است و در پیشگیری از اختلال و آسیب ها موثر خواهد بود.

وی تاکید کرد: اهداف کوتاه مدت و بلند مدت برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در دستور کار باشد و اولویت‌بندی آسیب. ها و ارائه راهکار برای کاهش آسیب مورد توجه قرار بگیرد.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی نقش آفرینی بانوان استان در تمام عرصه ها و در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی را مهم خواند و افزود: در حوزه بانوان ظرفیت و فرصت های خوبی وجود دارد و در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی نیز نقش بانوان موثر است.

کد خبر 749521

دیگر خبرها

  • این دروغ را درباره کاهش افسردگی باور نکنید
  • نقش‌آفرینی بانوان خراسان شمالی در کاهش آسیب‌های اجتماعی محوری است
  • بانوان در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش‌آفرینی کنند
  • بیش از ۴۰ درصد متکدیان، معتاد هستند
  • عکس یادگاری کارگران با رئیسی
  • خیرین و مسؤولان در رفع مشکلات مراکز نگهداری معولان کمک کنند
  • پیگیر لایحه امنیت شغلی کارگران هستیم | با تهدید‌ها و تحریم‌ها نمی‌توانند ملت را متوقف کنند
  • شهرداری به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی در بهشت زهرا
  • ۴۰ درصد متکدیان مشهد معتاد هستند
  • معاون رئیسی : بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است