Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان در مصلی این شهر ابراز داشت: پیشرفت هسته‌ای در این مدت به همراه پشتوانه مردمی باعث می‌شود دست مذاکره کنندگان پر باشد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در ادامه با اشاره به هفته کتاب و کتابخوانی گفت: زمانی که مردم ایران برای مطالعه می گذارند بسیار پایین است و همانطور که فرهنگ کتابخوانی از تاکیدات مقام معظم رهبری است باید بیشتر از آن استقبال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطیعی بیان کرد: اگر از نظر اقتصادی خرید کتاب امکان‌پذیر نیست می‌توان از ظرفیت کتابخانه‌های عمومی در مطالعه بهره برد. 

امام جمعه سمنان گفت: از هفته آینده در مصلی نیز غرفه فروش کتاب برقرار می‌شود که نمازگزاران بتوانند از تازه های نشر بهره ببرند.

مطیعی بیان کرد: خانواده شهدا در سفر ریاست جمهوری به استان سمنان نتوانستند با وی دیدار داشته باشند اما با سفر رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به سمنان زمان کوتاهی پس از آن این وعده عملی شد. 

مطیعی بیان کرد: امید است نیازها و مشکلات خانواده‌های شهدا که علاوه بر نیازهای مادی نیازهای معنوی  را نیز شامل می شود حل شود.

امام جمعه سمنان در پایان به تاکید مقام معظم رهبری بر استفاده از جوانان در مسند کار اشاره کرد و گفت: از هفته آینده نمازگزاران می‌توانند علاوه بر حجت‌الاسلام و المسلمین محمدباقر عبدوس و حجت‌الاسلام غلامحسین مهدوی نژاد، از محضر حجت‌الاسلام محمدعلی قدس‌پور نیز که روحانی جوا و پرشور است به عنوان امام جمعه موقت سمنان بهره ببرند.

برچسب‌ها سمنان مذاکره مرتضی مطیعی کتاب سیدابراهیم رییسی رییس جمهوری کتابخوانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان مذاکره مرتضی مطیعی سمنان مذاکره مرتضی مطیعی کتاب کتابخوانی امام جمعه سمنان حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۳۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۷ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  واژگونی کامیون  در کیلومتر ۵۵ محور دامغان - سمنان یک مصدوم ، واژگونی کامیون در کیلومتر ۱ محور گرمسار به آرادان  یک مصدوم ، تصادف پژو ۲۰۷ با پژو RD در کیلومتر ۷۴ محوردامغان-سمنان ۴ مصدوم ، واژگونی نیسان در کیلومتر ۵۰ محور فولادمحله - دامغان  یک مصدوم ، واژگونی نیسان در کیلومتر ۶۹ محور سرخه - آرادان یک مصدوم ، واژگونی موتورسیکلت در میدام امام علی ایوانکی  ۲ مصدوم ، واژگونی نیسان در کیلومتر ۶۰ محور دامغان - سمنان  ۲ مصدوم ، واژگونی پژو ۴۰۵  در کیلومتر ۱۵ محور میامی به شاهرود  ۴ مصدوم ، واژگونی سمند  در کیلومتر ۶۳ محور میامی به سبزوار یک مصدوم ، انحراف از جاده سمند و برخورد با تپه در کیلومتر ۱۶ محور آرادان به سرخه۳ مصدوم ، واژگونی پراید در کیلومتر ۴ محور ایوانکی - آبسرد ۳ مصدوم ، واژگونی موتور سیکلت در کیلومتر ۸ محور فولادمحله به دامغان  ۲ مصدوم  و واژگونی پراید در محور گرمسار به ایوانکی؛ کیلومتر ۱۱ فرعی بنکوه ۲ مصدوم بر جای گذاشت .

دیگر خبرها

  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم
  • زندگی شهدای «تیم فوتبال آزادی سمنان» سریال می‌شود
  • نظارت ویژه بر پرونده‌های اقتصادی در دستور کار است
  • اعلام مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت در هفته جاری‌
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • درخواست متفاوت یک امام جمعه بعد از بازگشت دوباره گشت‌ ارشاد | فیلم
  • ۲۷ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان