Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@12:35:30 GMT

موفقیت‌های موشکی ایران مدیون شهید تهرانی‌مقدم است

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۶۳۱۴۷

موفقیت‌های موشکی ایران مدیون شهید تهرانی‌مقدم است

حجت الاسلام محمود ترابی در خطبه‌های عبادی سیاسی نمازجمعه این هفته گنبدکاووس، با گرامیداشت دهمین سالگرد شهادت سردار حاج حسن تهرانی اظهارداشت: تهرانی‌مقدم قول پیگیری صنعت موشکی ایران را به مقام معظم رهبری داد و از آن پس تا زمان شهادت گام‌های بلندی برای پیشرفت این صنعت برداشته شد.

وی افزود: تهرانی‌مقدم وصیت‌کرد بر روی قبرش نوشته شود "اینجا مدخل کسی است که می‌خواست اسرائیل را نابود کند" و شعارش این بود که فقط انسان‌های ضعیف به اندازه امکانات خود کار می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه گنبدکاووس ادامه داد: اگر امروز غصه‌ها از دل ملت ایران برداشته شده و یا پیروزی اخیر فرزندان این سرزمین در جنگ اراده‌ها و آخرین جمله فرمانده عملیات ایران به آمریکا با این مضمون که "این آخرین اخطار است و اگر شما مراعات نکردید هرچه اتفاق بیافتد مسوولیت آن با شماست" که باعث عقب‌نشینی آنها شد همگی در سفره تلاش این مجاهد بزرگ اتفاق افتاده است.

حجت الاسلام ترابی با گرامیداشت سالروز ورود امام حسن عسکری (ع) به گرگان گفت: حضور این بزرگوار مایه افتخار جرجان زمین است و باید همگان این هفته را هفته فرهنگی ولایتمداری ایران اسلامی اعلام کنند.

وی همچنین با اشاره به سالروز ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) از دانشمندان، راویان حدیث، چهره محبوب و مورد اعتماد اهل بیت (ع)، بیان کرد: عظمت آن بزرگوار به حدی است که زیارت بارگاه وی در شهرری از باب ثواب با زیارت اباعبدالله حسین(ع) برابری می‌کند.

امام جمعه گنبدکاووس با مهم دانستن گرامیداشت سالروز وفات حضرت معصومه(س)، گفت: قم به واسطه بارگاه ملکوتی حضرت معصومه، حوزه علمیه، بزرگان و علمایش به عنوان آشیانه اهل بیت(ع) شناخته می‌شود و لازم است تا به عنوان یکی از محورهای سفرهای پرورشی و تربیتی در اردوهای راهیان نور قرار گیرد.

حجت الاسلام ترابی در بخش دیگری از سخنانش با استناد به احادیث و روایات در رابطه با اهمیت خانواده و رفتار در منزل، اظهارداشت: خانواده یکی از نعمت‌های بزرگ، مهم و اساسی در تربیت فرزندان و اجتماع‌سازی است و در اسلام توجه به تشکیل خانواده و تحکیم آن بسیار مهم شمرده می‌شود.

شهرستان گنبدکاووس با ۳۷۵ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.

برچسب‌ها گنبدکاووس خطبه ها گلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس خطبه ها گلستان گنبدکاووس خطبه ها گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۳۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستای فردو از افتخارات استان قم است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سیداسماعیل حسینی مقدم بعدازظهر پنجشنبه در دیدار با اعضای ستاد برگزاری یادواره شهدای فردو اظهار کرد: روستای فردو به رغم وجود شهدای والامقام از افتخارات استان قم می‌باشد.

معاون معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم بیان کرد: مقام معظم رهبری بارها به تبیین فرهنگ شهادت به زبان هنر تاکید داشته‌اند.

وی ابراز کرد: دشمن راهبرد ایجاد فاصله بین جوانان و انقلاب اسلامی را پیش گرفته است، فلذا تبیین مفاهیم شهادت و ایثار برای جوانان ارجح می‌باشد.

حجت الاسلام حسینی مقدم خاطرنشان کرد: تکریم خانواده شهدا و تجدید یاد و خاطره آن‌ها از مسائلی است که مورد تاکید استاندار قم بوده و وی بر این امر اهتمام جدی دارد.

کد خبر 6088764

دیگر خبرها

  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • پخش گفتگوی اختصاصی با همسر شهید طهرانی مقدم از شبکه خبر
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • کارگران در خط مقدم و خاکریز اول جهاد اقتصادی هستند
  • کارگران و کارفرمایان در خط مقدم و خاکریز اول جهاد اقتصادی هستند
  • پیام های تسلیت در پی درگذشت همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی
  • روستای فردو از افتخارات استان قم است
  • تسلیت اخوان انصاری در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی
  • قدردانی از مقام شامخ شهید حسن طهرانی مقدم