Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان، پس از پایان دیدار بین تیم‌های ملی جمهوری‌ایرلند و پرتغال در ورزشگاه «آویوا» شهر دوبلین، اتفاق جالبی رخ داد و کریستیانو رونالدو یکی از هوادارانش را به‌شدت خوشحال کرد.

رونالدو که با دختربچه‌ای مواجه شده بود که به درون زمین پرید و خواهان پیراهنش شد، پس از دادن پیراهنش به او، دختربچه را در آغوش کرشید تا هوادار ایرلندی‌اش اشک شوق بریزد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه ایجاد این لحظه احساسی توسط یکی از محبوب‌ترین بازیکنان فوتبال جهان را از نظرمی‌گذرانید.

نکته جالب این که قبل از دختربچه‌ای که موفق به گرفتن پیراهن کاپیتان تیم ملی پرتغال شد، یک پسر نوجوان هم همین کار را در جریان بازی انجام داد، اما مأموران او را شکار کردند و دستش به رونالدو نرسید. زمان‌بندی این پسر خیلی خوب نبود و به همین دلیل نه به رونالدو رسید و نه به پیراهنش!

منبع: خبر ورزشی 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو فوتبالیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۳۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک دانشگاه آزادی عضو کمیته اجرایی در کنفرانس بین‌المللی پرتغال شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حامد علیپور بنائی دانشیار گروه مهندسی الکترونیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز برای دومین سال متوالی به‌عنوان عضو کمیته برگزاری سیزدهمین کنفرانس بین‌المللی فوتونیک، اپتیک و لیزر در شهر پورتو کشور پرتغال در سال ۲۰۲۵ با عنوان کنفرانس PHOTOPTICS ۲۰۲۵ انتخاب شد.

در حال حاضر علیپور بنائی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز و تنها ایرانی کمیته اجرایی در کنفرانس بین‌المللی پرتغال است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یک دانشگاه آزادی عضو کمیته اجرایی کنفرانس بین‌المللی پرتغال شد
  • یک دانشگاه آزادی عضو کمیته اجرایی در کنفرانس بین‌المللی پرتغال شد
  • واکنشی احساسی مربی هوادار به رویارویی با نفت
  • مربی لیگ برتری؛‌ دخترم می‌گوید این بازی را ببازید
  • پست احساسی بازیگر «نون خ» برای سعید آقاخانی (فیلم)
  • سرمربی لیگ برتری؛‌ دخترم می‌گوید این بازی را ببازید
  • شجاعی: دخترم می‌گوید این بازی را ببازید
  • تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال
  • طارمی با گل و پاس گل بیرون رفت!
  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد